• De stelling van deze week luidt:
    Er moet een apart forum op Quizlet komen voor fanfics.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    nerveus schreef:
    Mee eens, want je ziet ze te vaak verschijnen, ook als je opzoek bent naar story's met onbekende personen. Zou wat georganiseerder staan.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    lijkt dit niet meer op een suggestie? Want dit vind ik eigenlijk een beetje raar als stelling... ;x
    OT, ik houd zelf niet echt van fanfics, maar het lijkt me nogal overbodig. Dus oneens. wel zou het fijner zijn als mensen soms wat meer info in de titel zetten, over dat het een fanfic is (en over wie), of juist onbekende personen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Madden schreef:
    Net zoals een rpgforum? Dus dat je die topics niet meer in de actieve topics ziet verschijnen, mocht je dit willen?

    Kan je dit dan bepalen? Hoe???
    Oh nu voel ik me straks weer zo dom hè...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    (...)
    Kan je dit dan bepalen? Hoe???
    Oh nu voel ik me straks weer zo dom hè...


    Ergens boven in bij Actieve Topics staat verberg RPG topics. (:


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Ergens boven in bij Actieve Topics staat verberg RPG topics. (:

    WAAROM KOM IK DAAR NU PAS ACHTER?
    Ik voel me echt zo dom ofzo... Aanhh chil dit....


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Het zou het inderdaad alles veel ordelijker maken.
    Ik kan me voorstellen dat degenen die enkel fanfiction lezen het overbodig vinden, maar voor degenen die OP lezen zou het veel doen :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind het eigenlijk prima zoals het is, maar ik erger me dan ook niet aan de topics over fanfiction.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Eens!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mwah nee.


    You dare to gaze upon me?

    Handles schreef:
    Why? Dat is nogal overbodig.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Het enigste wat ik wil is dat je niet iedere keer wanneer je op het forum komt, weer op het knopje moet klikken om het RPG forum weg te doen zodat je daar geen last van hebt.
    Nu is een klikje niet veel moeite, maar op een gegeven moment wordt het toch ergerlijk.

    Maar dit is totaal niet OT. En om het wél even over de stelling te hebben: In principe vind ik het wel wat hebben, want dit is gemakkelijker zoeken naar OP's of juist fanfictie. Maar aan de andere kant staat het er vaak wel bij of het om een OP of een fanfic gaat, dus vind ik het overbodig. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het lijkt me heel handig ,want vaak zoeken mensen naar fanfics en dan heb je 18 topics over hetzelfde onderwerp dus maakt een apart forum het een stuk overzichtelijker x

    Het lijkt me nu niet bepaald een prioriteit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Avarosa schreef:
    Ik vind dit eerder een suggestie, jammer dat de stelling hiervoor gebruikt is. Mij maakt dat eerlijk gezegd niet uit, want story promotie staat bij mij sowieso af. Maar ik kan me wel inbeelden dat er mensen zijn die enkel verhalen willen lezen met onbekende personen, dus op zich heb ik er niks op tegen.


    Not all those who wander are lost.

    yes please, niet iedereen houdt van one direction. en die komen toch net iets te vaak voorbij.


    I'd love to change the world.