• De stelling van deze week luidt:
    Er moet een apart forum op Quizlet komen voor fanfics.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zijn alle intelligente stellingen op of zo. In elk geval tegen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nah. Ik zie er het nut niet echt van in.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    C0BAIN schreef:
    Ik snap deze stelling niet echt, bedoel je een forum speciaal voor fanfictions? Dat is toch heel erg overbodig.


    Firm believer of all that is magic

    Ik zie de voordelen van beide kanten wel. Dus, ik heb hier niet echt een mening over.


    Tijd voor koffie.

    C0BAIN schreef:
    Ik snap deze stelling niet echt, bedoel je een forum speciaal voor fanfictions? Dat is toch heel erg overbodig.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Tegen. Een story is een story en het zou nogal overbodig zijn.

    Als het over stories promoten gaat ben ik voor, dat lijkt me toch wat overzichtelijker, en gewoon fijn als je naar of OP's of fanfictie op zoek bent.
    Als het over fan stuff in het algemeen gaat ben ik tegen, want dat lijkt me nogal overbodig; One Direction e.d. hebben toch al een eigen subforum?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind het helemaal niet zo vreemde/overbodige stelling. Ik denk dat als je zelf fanfics schrijft dat je niet opmerkt hoeveel er wel niet bestaan en dat je het allemaal heel erg leuk vind. Zelfs schrijf en lees ik ze niet en ik heb serieus overwogen om van Q af te gaan omdat ik het gevoel heb dat mijn genres en mijn soort verhalen niet meer op deze site passen. Dat zou ik enorm zonde vinden omdat ik Q meestal heel erg gezellig en motiverend vind.

    Ik denk dat je met een verbergknop al dan niet apart forum zowel de OP schrijvers een handje helpt als de fanfiction omdat je die dan ook makkelijker kan vinden de zee van overvloed die er nu bestaat.

    Ik ben dus voor.

    Dit is geen stelling, maar een suggestie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb hier gemengde gevoelens over. Ik kan me overal eigenlijk wel in vinden. Het is georganiseerder en 'handiger' voor mensen die enkel op zoek zijn naar OP-stories. Maar ik vind het nooit zo'n groot struikelblok, om eerlijk te zijn.

    Daarnaast: we willen allemaal (lees: OP-schrijvers) OP-stories heel erg hard promoten en zo, maar ik denk dat een heel groot deel van de fanfictielezers via dit gemengde forum af en toe uitkomt op OP-stories. Wat ik, als OP-schrijfster, natuurlijk alleen maar kan toejuichen, haha.
    Het is niet verkeerd om af en toe te zien dat er ook nog wat anders is, voor beide partijen. Sommige fanficties zijn ongelooflijk goed geschreven en zijn echt de moeite waard, en veel OP-verhalen geven toch meer het gevoel van 'in een boek zitten' en triggeren je eigen fantasie meer dan bestaande mensen dat doen op papier.
    Als ik persoonlijk de voor- en nadelen tegen elkaar afweeg, denk ik dat het nergens voor nodig is.


    For those I love, I will sacrifice

    Dit vind ik een erg idiote stelling. Dit had gebruikt kunnen worden in het suggestie forum. Snap niet waarom dit werd toegelaten als stelling.


    Take me to wonderland

    Neee over bodig

    Mee eens.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Nou, eigenlijk denk ik dat bijna alle verhalen op deze site fanfic's zijn.

    AllAboutLove schreef:
    Nou, eigenlijk denk ik dat bijna alle verhalen op deze site fanfic's zijn.


    Ik vind het eigenlijk best meevallen, vooral omdat OP's steeds populairder worden en ook vaker worden geschreven. Er zijn wel meer fanficties, maar de OP's beginnen ook terrein te winnen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."