• Want ja, die zijn wat ik momenteel echt nodig heb! Door de superlieve reactie's in dit topic heb ik besloten om jurkjes/rokjes te kopen.

    Ik stond dus een week geleden in de Only met een vriendin van mij. Met veel moeite had ik een rokje en een shirtje meegenomen en aangetrokken. Na veel, heel veel twijfelen en een stuk of honderd keer de vriendin haar mening gevraagd te hebben heb ik hem gekocht. Het precieze rokje kon ik niet vinden maar even als voorbeeldje zoiets. Misschien niet het geweldigste rokje, ik vind hem in ieder geval leuk.

    Maar mijn vraag aan jullie is nu, weten jullie een site/winkel waar je leuke jurkjes/rokjes zoekt? Het liefste heb ik iets met zo'n achterkant, omdat ik me daar iets fijner in voel. Maar dat hoeft natuurlijk niet! ^^

    Heel erg bedankt!


    wat was dit ookalweer

    Ik heb wel enkele sites, maar ik denk niet echt dat - dat jouw stijl is.
    Op Attitude Holland staan best veel jurkjes, en ook als je niet zo van alternatieve kleding houdt zou je daar best wat kunnen vinden.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Die rokjes en kleedjes met zo een achterkant vind ik ook echt mooi wat je bedoelt.
    Heb over laatst in Spanje nog zo een kleedje gekocht :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    H&M? Ik haal al m'n rokken daar. Maxi, midi en short ^^


    To infinity and beyond •

    H&M inderdaad


    26 - 02 - '16

    Preciado schreef:
    Ik heb wel enkele sites, maar ik denk niet echt dat - dat jouw stijl is.
    Op Attitude Holland staan best veel jurkjes, en ook als je niet zo van alternatieve kleding houdt zou je daar best wat kunnen vinden.


    Voel je vrij om ze te sturen ^^

    En bij de H&M zal ik nog even kijken! (:


    wat was dit ookalweer

    h&m, vero moda, forever21.


    Alleen maar tranen van geluk

    ik zou ook zeggen H&M maar meestal als ik iets van kleding nodig heb/wil ga ik gewoon de stad in en alle winkels af en dan vind ik vaak wel iets =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Coolcat.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb zulke jurkjes bij de C&A en bij de Appel's gehaald.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je kunt ook zoiets bij newyorker halen!

    h&m, forever21 en volgens mij bij de Vero Moda ook.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.