• Simpele vraag: wat is jullie favoriete liedje op dit moment? Welk liedje luister je nu het meest en zou je echt door en door kunnen blijven luisteren?

    Ik doe dit 1) uit pure nieuwsgierigheid en 2) omdat ik wat inspiratie zoek voor de afspeellijst die ik gebruik voor het schrijven 3) omdat ik zo misschien nieuwe, minder bekende artiesten leer kennen.

    So, drop your music :p

    En omdat ik graag mijn eigen muziek dump:
    ik kon niet kiezen, oké :')



    (moet dit eig nog steeds in quote, weet niet meer of dit al opgelost was met die nieuwe lay-out, ach ja, better save than sorry XD)

    Mod break: youtubefilmpjes interdaad graag in quotes zetten!

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 juli 2018 - 20:51 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.


    [ bericht aangepast op 12 juli 2018 - 12:43 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ah haha mijn favorieten veranderen elke week elke dag wel. Maargoed, surprise surprise, natuurlijk is dat voor mij op dit moment k-pop gerelateerd. :')




    Het zijn er ook twee oké :'D

    [ bericht aangepast op 12 juli 2018 - 17:07 ]











    [ bericht aangepast door een moderator op 12 juli 2018 - 20:51 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 juli 2018 - 20:50 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    hmm.. Ik denk nu momenteel Lost Boy by Jaden Smith. Sowieso zijn hele album Syre is nu momenteel een grote liefde van me!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2018 - 17:36 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @Etna

    Misschien handig om in de beginpost te zetten dat youtubefilmpjes in een quote moeten? Want volgens mij loopt anders de pagina vast.

    Favorieten wisselen bij mij nogal. Maar dit zijn mijn favorieten van de laatste tijd.







    Physics is awesome

    Mod -> Ik heb alle youtubefilmpjes in quotes gezet. Hopelijk laadt de pagina nu beter (:


    I am an idiot, I move.

    Mijn favoriete liedjes? Eigenlijk wel alless van Alexander Rybak. Die gast heeft zo’n gouden stem en zo’n enorm talent. Onder de spoiler een paar van zijn nummers die ik wel het beste vind.


    ALEXXX (H)









    Dit liedje is orgineel van iemand anders (die man met lang haar die hem zo eng aan kijkt) maar Rybaks cover is gewoon veel beter.



    En ik vind de songfestival Vikingen ook erg leuk, helaas hebben ze alleen nog maar dit liedje )':

    [ bericht aangepast op 12 juli 2018 - 21:50 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    In elk geval deze liedjes, samen met muziek van In This Moment en Rammstein.




    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn