• Hai.
    Sinds boeken een serieus gewicht zijn in een reiskoffer, overweeg ik om me eens toe te leggen op het downloaden van ebooks. Maar hoe doe ik dit? Moet je weten dat ik een absolute nul ben in dat soort downloads. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Waarschijnlijk wel. c:
    Alvast een dikke merci.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    De app iBooks (volgens mij) downloaden op je iPad en dan moet je epub bestanden hebben en die kan je dan via iTunes of dropbox op je ipad zetten (en je kan ze ook naar jezelf mailen)

    Of bedoel je hoe je die boeken moet downloaden? Je kan op google zoeken naar "naam boek - schrijver epub" en dan misschien mobilism links? al ligt t er een beetje aan of je engelse of nederlandse boeken leest.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 19:40 ]


    As travars

    Ik gebruik liever Ebooks Reader van eBooks.com dan iBooks, omdat de boeken ietsje goedkoper zijn ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kan gratis ook?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Op iBooks heb je wel gratis boeken, maar dan moet je niet teveel kwaliteit verwachten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    Op iBooks heb je wel gratis boeken, maar dan moet je niet teveel kwaliteit verwachten.


    Heb ik al ontdekt. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Celestine schreef:
    Kan gratis ook?


    Ik gebruik de site Torrentz voor het downloaden van boeken (hier heb je wel UTorrent voor nodig - gratis te downloaden).


    | Reality is for people that lack imagination |

    Zou je dat kunnen downloaden op de iPad?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Celestine schreef:
    Zou je dat kunnen downloaden op de iPad?


    Kun je de iPad niet aansluiten op de computer? Bovendien kun je misschien beter gaan sparen voor een E-Reader, een iPad is niet te lezen in de zon. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Kun je de iPad niet aansluiten op de computer? Bovendien kun je misschien beter gaan sparen voor een E-Reader, een iPad is niet te lezen in de zon. (:


    Ook niet als je 'm op zwakke/sterke helderheid zet?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Celestine schreef:
    (...)

    Ook niet als je 'm op zwakke/sterke helderheid zet?


    Nee, want een Ereader scherm en een iPad scherm zijn heel anders. Ereaders vangen als het ware het licht op, terwijl iPad schermen (en ook andere Tabletschermen) het juist weerkaatsen. Bij een Ereader blijft het scherm dus mat als de zon erop schijnt (waardoor de letters ontzettend goed zichtbaar zijn) en bij een iPad wordt de zon weerkaatst (waardoor het heel irritant lezen is in de zon)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Heel simpel. Je zet iBooks op je iPad. Dan download je via je computer via utorrent boeken (epub formaat), die mail je vervolgens naar je zelf en als je die opent, opent hij ze vanzelf in je iBook app ^^


    To infinity and beyond •

    Heel simpel! Je zet de iBook app op je iPad. Dan download je via je computer boeken (epub formaat) die mail je naar je email dat verbonden staat met je iPad (of je opent hem even in safari) dan open je je mail, klikt het bestand aan en dan opent die ze direct in je iBook app ^^


    To infinity and beyond •

    Heel simpel ^^


    To infinity and beyond •