• De stelling van deze week luidt:
    Alle toiletten moeten genderneutraal worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oneens


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Eens, heb het nooit begrepen waarom het zo'n issue is eigenlijk. Als ik de rij soms zie voor de vrouwentoiletten geef ik die ene dame die de mannentoiletten uitloopt groot gelijk.
    Mij stoort het niet.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2018 - 14:09 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Mij maakt het niet uit of een toilet genderneutraal is of niet, als de deur maar op slot kan en ze goed worden schoongemaakt.


    26 - 02 - '16

    Weer deze stelling? :')
    Ik ben het eens met McSteamy.


    Caution first, always.

    McSteamy schreef:
    Mij maakt het niet uit of een toilet genderneutraal is of niet, als de deur maar op slot kan en ze goed worden schoongemaakt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    McSteamy schreef:
    Mij maakt het niet uit of een toilet genderneutraal is of niet, als de deur maar op slot kan en ze goed worden schoongemaakt.


    Dit.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oneens.


    [ heaven knows ]

    Oneens


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Oneens


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Oneens


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nope, oneens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee zeker niet!

    Ik zei wel heel snel oneens maar wil dit nog wel even uitleggen, praktisch gezien sta ik bij de mannen wc's altijd bij de urinoirs en ik denk ten eerste al niet dat vrouwen daar graag naar toe willen kijken en ten tweede mannen ook niet snel bekeken willen worden. Nu snap ik wel dat als je jezelf niet met een geslacht identificeert het lastig is kiezen welke wc je dan moet nemen. En dan vind ik het ook helemaal niet erg als je naar de mannen wc gaat of andersom naar de vrouwen wc. Maar als alle toiletten overal genderneutraal worden krijg je ten eerste al een grote chaos. En ten tweede zijn de rijen bij de vrouwen toiletten ook veel langer dus heb liever niet dat die lange rijen straks ook voor de wc staan waar ik naar toe moet.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oneens,

    Waarom in veel gevallen urineren mannen naast, op, langs de pot, kunnen ze niks aan doen maar soms is mikken erg lastig. Vooral wanneer mannen iets te veel alcoholische drankjes genuttigd heeft. Daarnaast, mannen zouden het echt geen pretje vinden als de vrouw langs een urinoirs lopen en hen slurf zien. Sommige vinden het zelfs erg lastig als de toiletten al druk zijn om hen behoefte te doen.
    Daarbij komt nog is kijken, vrouwen hebben nou eenmaal langer werk nodig, vooral als ze in groepjes tegelijk naar het toilet vertrekken. Het is daar altijd drukker, de heren zouden dat niet zo prettig vinden als hen nodig moeten en zo lang moeten wachten, en zelfde geld voor het handen wassen bij de wasbakken/spiegels. Daar staan vrouwen soms uren voor om hen make-up te verbeteren..
    Dus het lijkt me een beetje vervelend, voor beide partijen om dat als één te maken in de openbare, gelegenheden.

    Thuis is het al eenmaal dubbelgeslacht op 1 badkamer, toilet.
    Openbaar worden toiletten minder snel schoongemaakt en zijn nou eenmaal minder hygiënisch.


    “It is not despair, for despair is only for those who see the end beyond all doubt. We do not.”