• Er zijn nog een aantal rollen over! Klik. De doorgestreepte rollen kun je overnemen of een hele nieuwe rol maken en er is nog één rol die helemaal open is. Als je een rol wilt, laat dan even een berichtje achter (:


    Beroepen
    Kroegbaas
    Olivia Liddell
    Kelner
    Penelope Frianae Klastiars
    Kelner
    Rose Autumn Hale

    Restaurantbaas
    Tamara Rivero
    Kok
    Serveersters (2)
    Theresa Grey
    Barman
    Dmitriy Kozlov
    Schoonmaakster

    Slager

    Bakker
    Parker Leon Dorin

    Boer
    Knecht
    West Romach

    Stalknecht
    Rafael

    Houthakker
    Thanos DuRhalis

    Bibliotheekaresse
    Evanna Castle
    Hulpen
    Ashlynn Grace van Wessex
    Seline Garcia Bell

    Priester

    Smid
    Felix Gabriel Westerberg

    Groenteman
    Hulp
    Alix Magnus


    Links

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 9:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    O trouwens, mag ik kroegbaas zijn?


    I solemly swear that I am up to no good

    CottonMoon schreef:
    Iemand die bevriend wil zijn met Olivia?


    Anna zeker (:
    Pagina 6 als je haar zoekt.


    "Rebellion's are build on hope"

    Felix' innerlijk is ongeveer af.


    help

    Tolkien schreef:
    Felix' innerlijk is ongeveer af.

    Waar staat hij ergens? :Y)


    I don't think you quite understand, honey

    Driesjuuh schreef:
    (...)
    Waar staat hij ergens? :Y)


    Pagina 5. :')


    help

    Tolkien schreef:
    Felix' innerlijk is ongeveer af.


    I like him :Y)
    Moet zeggen dat ik nu wel heel graag wil weten wat voor foute openingszinnen het zijn. Zijn het van: Zijn jou ouders telers? Want jij heb hele grote meloenen!' Of van: ' is jou moeder een taart? Want dan ben jij een stuk!' Ow nu heb ik er nog een paar die een keer ergens heb gelezen :'D. 'Heb jij muizen in je buik? Dan heb je een goeie poes.' 'Ben je een goede huisvrouw? Het wordt namelijk tijd dat er weer eens gezogen wordt bij me!' 'Miauw' 'Wat doe jij nou?' Ik probeer met je poes te praten.' 'Wil je je eitje gekookt of bevrucht?'
    Sorry dat ze erg seksiktisch zijn maar ow god. Ik kan me echt rot lachen om mensen die dat soort openingzinnen gebruiken. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Anomia schreef:
    (...)

    I like him :Y)
    Moet zeggen dat ik nu wel heel graag wil weten wat voor foute openingszinnen het zijn. Zijn het van: Zijn jou ouders telers? Want jij heb hele grote meloenen!' Of van: ' is jou moeder een taart? Want dan ben jij een stuk!' Ow nu heb ik er nog een paar die een keer ergens heb gelezen :'D. 'Heb jij muizen in je buik? Dan heb je een goeie poes.' 'Ben je een goede huisvrouw? Het wordt namelijk tijd dat er weer eens gezogen wordt bij me!' 'Miauw' 'Wat doe jij nou?' Ik probeer met je poes te praten.' 'Wil je je eitje gekookt of bevrucht?'
    Sorry dat ze erg seksiktisch zijn maar ow god. Ik kan me echt rot lachen om mensen die dat soort openingzinnen gebruiken. :'D


    (wbw)

    Maar minder seksistisch en vulgair, hahaha. :'D


    help

    Ik heb eindelijk mijn laptop terug, dus nu kan ik weer sneller reageren en zo yay ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh ja, mag Alix helpen bij de groenteman?


    I don't think you quite understand, honey

    Oké wth het topic is dus random gesloten omdat het te veel op een wedstrijd lijkt? Apart.

    Zijn er mensen geïnteresseerd om dit gewoon verder te zetten op een site die dit wel toestaat?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 15:43 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Oké wth het topic is dus random gesloten omdat het te veel op een wedstrijd lijkt? Apart.

    Zijn er mensen geïnteresseerd om dit gewoon verder te zetten op een site die dit wel toestaat?

    Wacht, dit kan toch niet het einde zijn, we zijn nog niet eens begonnen :(

    ProudOfUs schreef:
    (...)
    Wacht, dit kan toch niet het einde zijn, we zijn nog niet eens begonnen :(

    Ik zou het graag willen veranderen, maar ik kan er niet veel aan doen helaas ;c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hier ga ik het RPG opnieuw starten (: Doen jullie allemaal gewoon nog mee?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zou het wel op een andere site voort willen zetten, maar ik zou niet weten welke.. Eigenlijk wel jammer van Q dat het niet mag, x


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Ik doe in ieder geval nog steeds mee. Blegh, ik voel me nu schuldig, als mod, maar ik heb in ieder geval geprobeerd ze tegen te houden, haha. :') Het spijt me, Lisa. :/


    help