• Hey peeps,

    Ik heb zonet een citytrip naar Barcelona geboekt, samen met een vriendin. Nu vroeg ik me af welke dingen ik zeker en vast gezien moet hebben daar. Dus, welke bezienswaardigheden kan ik zeker niet missen?

    PS: heeft er iemand toevallig ervaring met Holiday Taxis? Ik wil de rit van de luchthaven naar het hotel en weer terug via hen boeken. Met de terugreis vragen ze echter naar het uur waarop mijn vlucht vertrekt. Houden ze er rekening mee dat we wel veel eerder daar moeten zijn, of moet ik daarvoor een eerder uur ingeven?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ofcourse de Sagrada Familia! En Park Guell lijkt me ook echt de moeite!

    Veel plezier!


    Queer zijn is gewoon alles


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Ik zit aanstaande week toevallig in Barcelona, dus ik hoop je daarna wel te kunnen voorzien van enkele dingen die echt de moeite waard zijn en dingen die eerder tegenvielen. (bloos) Qua vervoer hebben wij in ieder geval een Hola BCN! kaart, dus met Holiday Taxis heb ik alvast geen ervaring.


    She's imperfect but she tries

    Awesome!

    Is het niet goedkoper met de metro? Zo heb ik het vorig jaar gedaan. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Is het niet goedkoper met de metro? Zo heb ik het vorig jaar gedaan. (:

    Ik heb geen idee hoe de metro daar werkt haha, maar kan ik misschien wel eens opzoeken, ja.
    Met Holiday Taxis was het 50 euro heen en terug voor 2 personen (dus 25 euro per persoon), vond ik nog wel meevallen, omdat je normaal gezien nergens zou moeten wachten enzo :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Etna schreef:
    (...)
    Ik heb geen idee hoe de metro daar werkt haha, maar kan ik misschien wel eens opzoeken, ja.
    Met Holiday Taxis was het 50 euro heen en terug voor 2 personen (dus 25 euro per persoon), vond ik nog wel meevallen, omdat je normaal gezien nergens zou moeten wachten enzo :')


    Dat valt inderdaad goed mee. ^^ De metro hebben wij trouwens ook niet van te voren opgezocht. Gewoon daar ter plekke van in de luchthaven opgestapt. Als je een beetje in het centrum logeert heb je altijd wel een metro dicht bij. Zo hebben we ons ook daar verplaatst trouwens! Echt heel makkelijk. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.