• Een Amerikaanse "Electronic Dance Music-fan" is teleurgesteld na de ontdekking dat Tomorrowland geen echt land was, maar geeft wel toe dat ze nog steeds geniet van het festival, ondanks haar ontdekking.

    Anne Zimmermann, een tweeëntwintig jarige winkelbediende, maakte de trans-Atlantische reis naar het festival afgelopen weekend maar was geschokt bij aankomst in de internationale luchthaven van Brussel. Ze sprak met Wundgerground, "ik heb nog nooit eerder gehoord van Brussel of België. Ik dacht altijd dat België gewoon een bedrijf was die chocolade maakte zoalsals Hersheys of Swiss. Ik had geen idee dat het een land was. "

    "Ik dacht dat Tomorrowland de naam van het land was," beweerde de idioot. "Ik vond het geen vreemde naam voor een land, omdat ik weet dat sprookjes van Europa vandaan komen, jullie hebben hobbits, kabouters en versnellingspook auto's en ik stond er niet bij stil. Ik bedoel als het eindigt op "land" is het meestal een land, toch? Net als Portland, Oregon of Disneyland, "vervolgde ze met een totale minachting voor geografie.

    "Ik was teleurgesteld na de ontdekking dat het geen land was, want ik ben echt geïnteresseerd in de toekomst, het is veel beter dan het verleden. Ik zou graag meer over de toekomstige geschiedenis kennen en dat kan je niet leren dat op school dus ik dacht dat het bezoeken van Tomorrowland echt zou helpen, "vervolgde ze in de meest bizzare gedachtestroom ooit gemeten. "En ik heb gehoord dat die Hitler vent eigenlijk was binnengevallen op Tomorrowland in Star Wars II, dus ik hoopte ook om Gizmo de Ewok uit de films te zien."

    Het is even een vrij en snelle vertaling dat ik heb gemaakt aangezien het originele in het Engels was.
    Ook heb ik een stukje niet vertaald omdat het niet van groot belang was als je naar het bovenstaande stukje kijkt.
    Ik vroeg me af of ik dit serieus moet nemen, het kan toch niet dat iemand écht zo dom is?
    Of wel soms?
    Bron


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Een wat voor site?

    Een site die "nieuws" verspreidt dat nep is om mensen aan het lachen te maken. Een soort parodie op een nieuwssite of een krant. Zoals TV Olen of De Speld bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 12:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.