• Hoi iedereen!

    Ik zoek dus een cover. Ik maak zelf ook covers, maar om er een voor mezelf te maken lukt nooit echt goed. Dus hierbij de vraag: zouden jullie alsjeblieft willen proberen een cover te maken voor mij?

    Titel: Love
    Ondertitel: From the start until the finish

    Samenvatting: het verhaal gaat over een jongeman, Tim, die hopeloos verliefd is op een meisje van ongeveer dezelfde leeftijd, Jolien. Jolien is wereldkampioen wielrennen op de weg voor -21-jarige vrouwen. Tim wilt ook graag wielrenner worden, maar hij is een hopeloos geval. Zelfs bij een groepje overjarige amateurs eindigt hij al laatste. Door een toeval komen Jolien en Tim toch in contact, en de vonk is direct overgeslagen. Maar dan scheiden hun wegen ongewild weer...

    Afbeeldingen: fietsen lijken mij wel goed om erin te verwerken, aangezien het verhaal daarover gaat. Als faceclaim heb ik voor beide personages niet echt iemand in mijn gedachten, maar ze moeten beide tussen de 18 en de 22 jaar zijn, of in elk geval er zo uitzien. Het zou goed zijn als ze beide donkerbruin tot zwart haar hebben, maar dat hoeft niet.

    Als je nog meer informatie nodig hebt, aarzel dan niet om deze te vragen!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik wil eventueel wel iets voor je proberen, als je nog op zoek bent.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil eventueel wel iets voor je proberen, als je nog op zoek bent.


    Eigenlijk heb ik ondertussen een idee gekregen voor een andere story, waardoor ik (tijdelijk?) aan dit verhaal niet meer zal werken. Mijn excuses, maar toch bedankt voor het aanbod!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather