• Ja, echt super irritant! Ik wilde graag een leuke OP lezen, dus ik ging een random story zoeken via dat 'willekeurige story' ding. Ik had dus als genre neergezet: onbekende personen. Het eerste verhaal wat ik krijg is weer zo'n fanfictie. I'm not amused. Kan hier niet iets aan gedaan worden?


    26 - 02 - '16

    Er zit een fout in de titel, ik weet het. Ik was niet helemaal wakker.


    26 - 02 - '16

    ^ Opgelost!

    En ik denk niet dat wij hier veel aan kunnen doen. De user stelt zijn of haar genres namelijk zelf in, wat betekent dat dit de keuze van de schrijver zelf is.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 19:35 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mm... Ik heb er geen last van eigenlijk, het is me ook nog nooit opgevallen :')
    Maar ik zou ook niet weten wat je eraan moet doen. ;x


    wat was dit ookalweer

    Dat komt volgens mij omdat fanfictieschrijvers met "onbekende personen" (hoofd)personen bedoelen die zij zelf verzonnen hebben en die niet in hun fandom voorkomen, bijvoorbeeld een story over One Direction waarin een meisje voorkomt dat door de schrijver zelf is verzonnen, in tegenstelling tot een Larry Stylinson-story, waarin alleen One Direction zelf de hoofdrol speelt. Het is natuurlijk jammer dat mensen om die reden "onbekende personen" als genre toevoegen, maar je kunt moeilijk een nieuwe regel maken die dat verbiedt - al zou dat natuurlijk een stuk makkelijker zijn.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 19:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb me er ook al best vaak aan geïrriteerd, alleen kan er denk ik niets aan gedaan worden, de users stellen het zelf in.
    Volgens mij denken degenen die een fanfiction schrijven en toch onbekende personen aanklikken dat het genoeg is om 1 onbekend personage te gebruiken. Ik vermoed dat ze niet helemaal doorhebben dat onbekende personen niet geld als er een beroemdheid mee doet. En ook niet wanneer die beroemdheid in het verhaal onbekend is. Ik erger me ook vaak aan, maar het lijkt me heel moeilijk wat aan te doen, aangezien de mods moeilijk ieder verhaal kunnen gaan nakijken om te zien of er geen fout is gemaakt met het genre.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    C0BAIN schreef:
    Dat komt volgens mij omdat fanfictieschrijvers met "onbekende personen" (hoofd)personen bedoelen die zij zelf verzonnen hebben en die niet in hun fandom voorkomen, bijvoorbeeld een story over One Direction waarin een meisje voorkomt dat door de schrijver zelf is verzonnen, in tegenstelling tot een Larry Stylinson-story, waarin alleen One Direction zelf de hoofdrol speelt. Het is natuurlijk jammer dat mensen om die reden "onbekende personen" als genre toevoegen, maar je kunt moeilijk een nieuwe regel maken die dat verbiedt - al zou dat natuurlijk een stuk makkelijker zijn.


    Dit.^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    C0BAIN schreef:
    Dat komt volgens mij omdat fanfictieschrijvers met "onbekende personen" (hoofd)personen bedoelen die zij zelf verzonnen hebben en die niet in hun fandom voorkomen, bijvoorbeeld een story over One Direction waarin een meisje voorkomt dat door de schrijver zelf is verzonnen, in tegenstelling tot een Larry Stylinson-story, waarin alleen One Direction zelf de hoofdrol speelt. Het is natuurlijk jammer dat mensen om die reden "onbekende personen" als genre toevoegen, maar je kunt moeilijk een nieuwe regel maken die dat verbiedt - al zou dat natuurlijk een stuk makkelijker zijn.


    Ik sluit mij hierbij aan, sommige beseffen misschien niet wat het genre onbekende personen precies inhoudt. Dus als er een of meerdere onbekende personen in hun verhaal voor komen dan vinden zij onbekende personen een geschikt genre.

    Zelf ben ik dit echter nog niet tegen gekomen. Als ik een verhaal aan maak of start let ik altijd goed op de genre's die ik aan klik. Ik wil mensen geen verkeerde ideeën geven over het verhaal of ze te teleurstellen door een verkeerd genre aan te klikken.

    Tenzij er een regel komt, users van Quizlet gaan melden en moderators actief gaan controleren, kan hier weinig aan worden gedaan denk ik.

    Het is irritant, omdat er een fout wordt gemaakt. Aan de andere kant, kan je het ook tegen diegene zeggen. Misschien is de persoon in kwestie zich van geen kwaad bewust.


    Physics is awesome

    Wat hierboven gezegd wordt. Maar kan dit niet aan banden gelegd worden, zoals met het vragen naar kudo's? Dan wordt het bestraft wanneer users het melden ofzo, idk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eerlijk gezegd stoor ik me daar niet echt aan, aangezien ik eigenlijk niet meteen kijk naar de genre's, zolang de story op zich maar gewoon goed is en me aanspreekt. Als die mensen dat kiezen, tja, dat is hun eigen keuze. Ze zullen er weinig aan kunnen doen en ik zou een beetje onnodig vinden om er een regel op te gooien dat dit opeens verboden moet zijn, dat vind ik wat ver gezocht dan... het is maar een genre.


    16 - 09 - '17

    Kawena schreef:
    Wat hierboven gezegd wordt. Maar kan dit niet aan banden gelegd worden, zoals met het vragen naar kudo's? Dan wordt het bestraft wanneer users het melden ofzo, idk.


    Daar zou ik dan wel tegen zijn. Want wat ik bijvoorbeeld meer drama vind, kan jij meer romantiek vinden. Dat verschilt toch wel in smaak. :')
    (Niet aanvallend bedoelt)


    wat was dit ookalweer

    Misschien een optie dat je dat vanaf nu dat ook kan melden?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Daar zou ik dan wel tegen zijn. Want wat ik bijvoorbeeld meer drama vind, kan jij meer romantiek vinden. Dat verschilt toch wel in smaak. :')
    (Niet aanvallend bedoelt)


    Ik zou het dan wel beperken tot het gedoe rond OP/fanfictie. Genres zijn sowieso twistbaar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    Wat hierboven gezegd wordt. Maar kan dit niet aan banden gelegd worden, zoals met het vragen naar kudo's? Dan wordt het bestraft wanneer users het melden ofzo, idk.


    Kawena schreef:
    Ik zou het dan wel beperken tot het gedoe rond OP/fanfictie. Genres zijn sowieso twistbaar.


    Dit dus.


    Queer zijn is gewoon alles

    Kun je zulke users niet gewoon zeggen dat ze OP beter weg kunnen halen, omdat dat niet klopt? En dat een mod dan een waarschuwing geeft als ze het expres doen om lezers te trekken? Dat is verwarring zaaien... Geen idee of dat 'strafbaar' is hier. (behalve met de usernames)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sommige mensen begrijpen de definitie van Onbekende Personen niet helemaal, zoals hierboven al gezegd is. Als mensen niet begrijpen wat Onbekende Personen inhoudt, aangezien het geen officieel genre is, vind ik het onterecht om ze daarvoor te straffen.
    Daarbij vraag ik me af hoe wij, als moderators zijnde, kunnen zien wanneer mensen het opzettelijk doen om lezers te trekken. Waaruit moeten wij dat opmaken?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."