• Topics:
    Praattopic.

    In deze RPG worden er tieners opgenomen in een kliniek om hun drugs/drank probleem en/of psychische stoornis te overwinnen, maar willen ze wel beter worden? En wat als er steeds nieuwe lijken worden gevonden, lijken van mensen waar je gisteren nog mee gesproken hebt?


    Rollen:
    Tieners: Vol
    - Rose Christina Hale • 17 • Promisess
    - Hazel Vanessa McLean • 18 • Hemwin
    - Lavender Alyssum Chaise • 18 • OhMyLashton
    - Maylene Sarah Jones • 16 • Promisess
    - Sarah Paige Cole • 17 • Redrosex
    - Gereserveerd MrFluke
    - Deborah Ashlynn McOphel • 19 • Inermis
    - Alicia Amy Malterz • 17 • ArianatorXx

    - Luke Aaron James • 20 • Hemwin
    - Jiorgos Janus 'JJ' DeMora • 19 • Inermis
    - Riddle Brightwood • 16 • Lazulis
    - Chester Angus Tadd "cat" • 18 • Lucamias
    - Jeremy Joseph Cole • 18 • Promisess
    - Gereserveerd MrFluke
    - Aaron Madden • 20 • Penta
    - Gereserveerd aestivate

    Psychologen/artsen:
    - Olivia Heather Carson • 24 • Redrosex
    - Gereserveerd MoonEye
    - Hélène Marie Robothamm • 24 • Driesjuuh
    - Gereserveerd Driesjuuh

    - Jason Alex Carson • 30 • Promisess
    - Alberto Timber • 58 • Lazulis
    -
    -

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (voor psychologen/artsen boven de 24)
    Probleem:
    Karakter:
    Uiterlijk met eventueel foto:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    -Jongens en meisjes gelijk houden
    -Minimum aantal woorden: 100
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Alleen ik maak topics aan
    -Reserveringen binnen 72 uur invullen
    -Maximaal 4 personages per persoon

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 14:13 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Een meisje graag ^-^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Een meisje graag ^-^


    Je staat erbij


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Meisje? c:


    "Family don’t end in blood”

    OhMyLashton schreef:
    Meisje? c:


    Je staat erbij


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Vrouwelijke psycholoog ^.^


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Redrosex schreef:
    Vrouwelijke psycholoog ^.^


    Mijn mannelijke en jouw vrouwelijke een stel? :D


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    ''There's a part of me I can't get back. A little girl grow up to fast. All it took was once, I'll never be the same.''



    Naam: Hazel Vanessa McLean
    Leeftijd: Ze is 18 jaar oud. [27 september]
    Probleem: Depressie, zelfbeschadiging en eetproblemen.
    Karakter: Hazel is op het eerste gezicht erg verlegen en stil. Dat eerste klopt. Maar haar vrienden weten dat ze totaal niet stil is. Op de basisschool werd ze gepest. Ze is geen bitch. Ja, tegen de mensen die zo tegen haar doen. Hazel is een onzeker meisje. Die haar verdriet niet toont, ja bij haar broer en vriend. Maar verder niet. Haar zelfvertrouwen is redelijk laag.
    Ze krijgt niet zo snel vertrouwen in iemand, en heb je dit dan mag je je zelf prijzen. Schend je haar vertrouwen in je? Dan krijg je die niet zo snel terug. En dit kan ook echt jaren gaan duren. Hazel houdt niet erg van veranderingen.
    Uiterlijk: Wat opvalt aan haar is - is dat ze redelijk klein is. 1 meter en 67 centimeter. Dit vindt ze geen probleem. Lang zijn hoeft niet perse. Ook draagt ze geen hakken. Ook heeft ze de neiging om een bandana van haar broer te 'lenen' . Haar lange lokken zijn licht bruin en dragen slag met zich mee. Deze haren zijn best dik en dus heeft ze snel klitten. Daarom heeft ze haar haren vaak in een vlecht, of hoge staart. Maar ook vaak los. Hazel haar ogen zijn groen en worden omringd met lichte, maar redelijk lange wimpers. Haar huid is heel licht getint, en ze heeft kuiltjes in haar wangen als ze glimlacht. Hier aan ergert Hazel zich. Op haar armen staan allemaal littekens, en ook op haar benen. Ze lijkt niet 18 maar is het wel.
    Geschiedenis: Hazel is op gegroeid in een klein dorpje ten westen van New York City. Ze woonde met haar moeder en broer in een klein huisje, Haar vader was omgekomen bij een vliegtuig ongeluk. Op school werd ze gepest, ze zou zogenaamd te dik zijn. Dit heeft er voor gezorgd dat ze al op jonge leeftijd - 11 jaar - minder at. Op de middelbare school werd ze voor 'hoer' en 'dik kutwijf' uit scholden. Hazel is zich zelf hierdoor gaan snijden. Ook gingen haar eetgewoontes achteruit en werd ze depressief. Op haar 15e stuurde haar moeder, na dit ontdekt te hebben, haar naar een kleine rehab. Na een dik jaar kwam ze eruit. Ze ging weer naar school, bang voor anderen hun reactie. Dit maal zou ze 'gestoord' zijn. Of een 'freak.' Op haar zeventiende trok ze dit niet meer, en alles kwam terug. Haar moeders dood kwam er ook bij. En het werd nog erger. Uiteindelijk heeft haar broer haar naar de nieuwe rehab gestuurd.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 19:06 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    "Hey daddy, your little girl wants to kill herself"



    Naam: Rose Christina Hale.
    Leeftijd: 17.
    Probleem: Boulimia, depressie en zelfbeschadiging.
    Karakter: Alles wat Rose vroeger was lijkt nu verdwenen, ze kan niet meer lachen, ze weet niet eens of ze wel een emotie kan tonen. Ze is bang om zichzelf te zijn maar ook bang om iemand anders te zijn, ze is gewoon bang om te leven. Rose durft niemand meer te vertrouwen omdat ze weet dat er zoveel mensen zijn die liegen. Ze durft niet meer te liefhebben omdat ze die dingen ook kwijt kan raken, ze denkt dat ze beter alles kan laten gaan zodat ze niets te verliezen heeft. Niemand is het nog gelukt om tot Rose door te dringen, het lijkt onmogelijk maar diep van binnen zit nog steeds het meisje wat ze vroeger was alleen durft ze haar niet naar buiten te laten komen.
    Uiterlijk: Rose is met haar 1,73 niet de langste maar je kunt haar ook niet klein noemen, ze is tenger en smal gebouwd en is nog dunner geworden door de boulimia. Haar ogen zijn donkerbruin en hebben altijd een glazige diepte in zich. Ze heeft een blanke huid waar nooit meer een blos op verschijnt. Rose doet niet eens de moeite meer om haar littekens te verbergen en draagt vaak korte t-shirts of topjes. Ze snijdt zichzelf altijd op haar armen, nooit ergens anders. Haar benen zijn dus nog intact en zijn lang in verhouding met de rest van haar lichaam. Vroeger kon je haar absoluut mooi noemen maar nu is daar niet veel meer van over.
    Geschiedenis: Rose heeft een mooie jeugd gehad, ze had ouders die van haar hielden en een klein zusje wat ze aanbad. Ze maakte altijd plannen over wat ze later wilde gaan doen. Ze was ervan overtuigd dat ze later succesvol zou worden. Maar toen gebeurde het gene wat ze het meest verafschuwde, haar ouders en zusje kwamen om bij een auto-ongeluk. Ze ging bij haar tante wonen, ze zorgde goed voor haar maar toch raakte ze depressief en begon ze zichzelf te snijden, daar kwam later ook boulimia bij. Haar tante vond dat het tijd was om haar te laten opnemen.
    Extra: Het enige waar Rose nog een beetje om geeft is haar tante.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 17:03 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Geef me ook nog maar een jongen. Ik weet de perfecte FC namelijk :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ook nog een meisje?


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Zo'n zin daar boven, moet dat?
    Mijn Engels is namelijk echt belabberd.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    En Jente,
    Jupp (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Redrosex schreef:
    Zo'n zin daar boven, moet dat?
    Mijn Engels is namelijk echt belabberd.


    Nope :P ik doe het gwn. Je kan een quote doen he :P


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mag ik een jongen? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Redrosex schreef:
    En Jente,
    Jupp (:


    :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."