• Hallo allemaal!

    Mijn kat vertoont ineens ontzettend raar gedrag. Hij begint zomaar uit het niets heel erg raar te miauwen en valt me dan aan. Ik vind het allemaal ontzettend vreemd en het is nu al twee keer gebeurd. De eerste keer dacht ik dat het door de muziek kwam die ik luisterde en kwam ik er zonder schrammetjes van af. De tweede keer had ik echter geen muziek op en begon hij meer weer zomaar aan te vallen. Weer met het rare gemiauw en die vreemde blik in z'n ogen. Ik ben er met een snee in m'n duim van af gekomen.

    Weet iemand misschien waardoor dit kan komen. Hij was eerst zo lief en knuffelbaar, nu doet hij zo ontzettend vreemd. Ik heb ook al een account aangemaakt op een speciaal forum voor mensen met katten, maar ik wil zoveel mogelijk informatie verwerven dus daarom vroeg ik het ook maar hier.

    Help me alsjeblieft! ):


    26 - 02 - '16

    Dat doe van mij ook wel eens, en dan gooi ik een pingpong balletje en gaat ie daarop aanvallen. Misschien is het wel verveling, I don't know.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Katten hebben soms rare buien, die van mij valt ook wel eens aan, maar dat is meer uit verveling en speelsheid dan echt een aanval.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind het echt eng. Hij doet het ook alleen maar als ik alleen met 'm ben. Ik ben serieus bang voor hem aan het worden.


    26 - 02 - '16

    Mijn kat valt mijn been altijd aan. Ze bijt echt niet hard maar toch is het een beetje vreemd.

    Ik weet niet hoe oud jou kat is maar misschien wil ze spelen?
    Als ze het bij mij doet krijgt ze altijd een zachte tik en stopt ze dan wel gewoon.
    Of het is jachttijd, mocht dat bestaan.......

    Hopelijk heb je er iets aan? (:


    wat was dit ookalweer

    Is hij al oud? Misschien is hij dement aan het worden of zo? Onze kat is nu 18 en hij is in de afgelopen jaren ook ontzettend veranderd qua gedrag. Hij is juist heel lief geworden terwijl hij vroeger een ontzettende bitch was.


    Caution first, always.

    Mijn kat is nog maar acht jaar oud, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Denk ik.


    26 - 02 - '16

    Instinct dat bovenkomt?
    Vooral niet bang van hem worden, vervreemding zou het alleen maar erger maken...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Roku schreef:
    Mijn kat is nog maar acht jaar oud, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Denk ik.

    Je kan altijd nog naar de huisarts gaan, het is altijd fijn om zeker te weten dat er niks aan de hand is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik probeer hem ook bij dingen te blijven betrekken, maar ik vind het gewoon eng als hij me aanvalt. Dat rare gemiauw ook. Het klinkt net of hij heel erg boos is, of een soort van bezeten. Zo lijkt het ook door de vreemde blik in z'n ogen die hij heeft als hij me aanvalt :\


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ik het inderdaad met de dierenarts ga bespreken en ik ga nog op het kattenforum vragen zodra ik daarop ben toegelaten. De admin daar moet namelijk eerst nog even reageren op mijn aanmelding.


    26 - 02 - '16

    Geen idee. Misschien inderdaad instinct-aanvalletjes? Ik heb geen idee. Succes!


    Tijd voor koffie.

    Roku schreef:
    Mijn kat is nog maar acht jaar oud, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Denk ik.

    Muh, misschien heeft hij dan gewoon zo'n bui nu. Je kan ook de dierenarts bellen om te vertellen wat er aan de hand is. Misschien weten zij wat er aan de hand is.


    Caution first, always.

    Je weet hoe dit gaat aflopen...


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Je weet hoe dit gaat aflopen...



    Dat hoop ik eigenlijk niet.


    26 - 02 - '16

    Is je kat gesteriliseerd/ gecastreerd?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque