• Ik wil gwn ff weten wat julliee mening is over tom. ^^

    Van de meiden die backstage zijn geweest hoor je ook niet anders.
    Kijk als het echt zo was oké, maar dat gelieg altijd, dat irriteerd me echt aan Tokio Hotel.

    Oké de meeste fans merken het niet, maar ik wel, en daarom zit dat me dus ook dwars. En ja dit is dus het punt waarop Tom me echt irriteerd.
    Tokio Hote bestaat uit imago, ze zijn helemaal niet echt zo.
    Iedereen lult altijd. 'Ja echt goed dat Bill zo zichzelf is' maar dat is hij helemaal niet. Verre van. Dat geforceerde lachje altijd.

    Maargoed dat moest er even uit ._.

    En jeuj, mensen zijn het met me eens. :') [/gebeurt nooit]

    Ik vind dat hij het gewoon zelf moet wetn xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik vind het irritant, deels omdat het gewoon nooit waar is geweest.

    één keer is er een roddel de ronde gegaan die goed was voor z'n imago ( van die 25 girls) en sinds dien bespeelt hij dat, alsof het zijn gitaar is. Hij doet arrogant, lult altijd over sex, en je zíet gewoon dat het z'n imago is, niet de echte Tom. Iedereen die hem backstage tegenkomt merkt dat hij helemaal geen flirt is.
    Als hij gewoon zichzelf is vind ik hem leuker. Dat arrogante is echt afstotelijk en nep.
    Ik bedoel, oké iedereen neukt. Maar om het daar nu 24/7 over te hebben omdat je bekend staat als de meiden neuker? Come on, echt heel irritant en totaal niet grappig meer.

    ik ben het duas echt 1000% met je eens.
    Het is zijn 'schild'geworden. Zijn soort beschermlaag, alsof hij geen gevoelens kent, alsof het hem alleen daarom gaat, en als je er over gaat nadenken, kom je er al snel achter dat hij niet zo is. Dat hij niet die oversexte persoon is, maar dat het een soort schild van hem is geworden.
    En, het spijt me Tom, maar dat schild is zo te breken.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Van de meiden die backstage zijn geweest hoor je ook niet anders.
    Kijk als het echt zo was oké, maar dat gelieg altijd, dat irriteerd me echt aan Tokio Hotel.

    Oké de meeste fans merken het niet, maar ik wel, en daarom zit dat me dus ook dwars. En ja dit is dus het punt waarop Tom me echt irriteerd.
    Tokio Hote bestaat uit imago, ze zijn helemaal niet echt zo.
    Iedereen lult altijd. 'Ja echt goed dat Bill zo zichzelf is' maar dat is hij helemaal niet. Verre van. Dat geforceerde lachje altijd.

    Maargoed dat moest er even uit ._.


    weer met je eens.
    Bill en Tom gaan er helemaal aan kapot trouwens, want door deze dingen kúnnen ze zichzelf niet meer zijn.

    En Bill is ABSOLUUT NIET zichzelf!
    Als hij zichzelf was, zou hij zijn haar anders doen, want dit is toch nep, en nu kan je lullen dat ik geen fan ben, omdat ik dit soort dingen denk,
    maar ik denk dat je minder fan bent als je alles klakkeloos overneemt van iedereen, zonder er over na te denken.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Hmhm, maar het is ook best logisch.
    Het is veul veiliger je te verstoppen achter een imago, dan je echt open te stellen. Tom kijkt wle uit zijn gevoelige kant te tonen.
    Ik ben nog altijd zeker dat Tom degene is die gevoeliger is, niet Bill.
    Bill dóet alsof hij lief is, alsof hij zo'n heilige maagd is enzo, maar het is zo'n bitch o.o;
    Wel een geile offcourse, maar hij kan echt gemeen doen, zo nichterig, en bij Tom zie je dat dus nooit. Alleen in intervieuws als hij doet alsof hij een hartenbreker is. Come on, als hij in 2005, 2006 én 2007 10 meiden heeft geneukt zijn het er veel. Je hoort ook zo akelig weinig van meiden die zeggen dat ze z'n ex-one-night-stand zijn. Bij Bill hoor je die geruchten veel meer.

    Trouwens,, ik heb ook een soort van hekel aan die manager van hen.

    Bill moest een maand rosten na die operatie. Die maand is voorbij en ze gaan meteen touren door Amerika, gevolgd door Europa.
    Kan niet goed zijn.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik vind het eigenlijk een beetje stoerdoenerij.
    Over hoe hij vertelt hoe zijn sekservaringen zijn, en hoe hij zichzelf de 'seksgod' noemt. Wel meer mensen zijn goed in bed. En dan komt hij met zijn 26 one-night-stands(wat er nu al meer zijn geloof ik.)Terwijl een andere one-night-stander er al zo'n 150 heeft... Sorry, maar ik vind dat hij heel erg stoer doet over het aantal dat hij heeft gehad, en hoe goed hij wel niet in bed is enzo.

    Het klinkt lullig, en het zou ook wel niet zo zijn, maar als er bekent word dat hij nog maagd is, of helemaal niet goed in bed is, dan lach ik hem uit.

    Ja, ik ben wel fan, maar ik irriteer me gewoon aan zijn eigendunkigheid. ^_^

    Hmm =]
    Over een jaar of 3 is Bill zwaar verslaafd en aan de drugs, of gewoon dood. Zoals ik al eerder zei, een half jaar terug is hij al ingestort. Niemand zag het, alleen ik en een paar anderen. En natuurlijk alle duitse fans die ze echt goed kennen. En wat denk je? Na een paar maanden zei Bill dit:
    'Eigentlich ging es mir ganz lange nicht so gut'
    En ik wist het gewoon al. Gelukkig lijkt het nu iets minder te zijn geworden, ook na die laatste break dus.
    Echt het is een zegen voor ze geweest dat Bill zo'n OP moest. Zonder die stop was het alleen maar erger geworden en wa hij gewoon wel echt ingestort op het podium, net als in Porutgal. Alleen viel hij daar náást het podium en niet erop voor alle fans. Lucky boy.

    Sorry voor al het pessimisme, maar ik loop al zo'n jaar met het gevoel in de rondte dat het ze té veel wordt. Alles gaat té snel, hun eigen persoonlijkheden zijn totaaal verdwenen. In plaats daarvoor hebben we nu leuke poppetjes die doen alsof alles mooi is in de wereld.
    I'm sorry, maar een van hen pleegt zelfmoord, dat weet je nu al. Hangt ervan af hoe lang nog.

    Ze zijn sinds hun jeugd verknipt, en ze zullen echt nooit meer de oude zijn. Zoiets is leuk voor even, maar ze komen hier niet meer uit dankzij alle hysterische fans. Ze hebben er zelf voor gekozen maar het loopt echt verkeerd.
    Bill is in het afgelopen jaar niets voor niets 4 keer goed ziek geweest.

    Over Dave, hun manager =]
    Hij heeft zelf de boel verder voor ze uitgesteld, maar de jongens wilde zelf zo snel weer optreden. Ze willen te graag, en ja, nouja lees mijn vorige post.

    moet hij zelf weten >.<
    als hij zich daar beter bij voelt n_n
    voor de fans is het leuk XD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik vind het wel grappig als ik of een van mn vriendinne veel over sex praat noem ik die persoon altijd een"vrouwlijke Tom Kaulitz"XD


    take me away

    Hmm =]
    Over een jaar of 3 is Bill zwaar verslaafd en aan de drugs, of gewoon dood. Zoals ik al eerder zei, een half jaar terug is hij al ingestort. Niemand zag het, alleen ik en een paar anderen. En natuurlijk alle duitse fans die ze echt goed kennen. En wat denk je? Na een paar maanden zei Bill dit:
    'Eigentlich ging es mir ganz lange nicht so gut'
    En ik wist het gewoon al. Gelukkig lijkt het nu iets minder te zijn geworden, ook na die laatste break dus.
    Echt het is een zegen voor ze geweest dat Bill zo'n OP moest. Zonder die stop was het alleen maar erger geworden en wa hij gewoon wel echt ingestort op het podium, net als in Porutgal. Alleen viel hij daar náást het podium en niet erop voor alle fans. Lucky boy.

    Sorry voor al het pessimisme, maar ik loop al zo'n jaar met het gevoel in de rondte dat het ze té veel wordt. Alles gaat té snel, hun eigen persoonlijkheden zijn totaaal verdwenen. In plaats daarvoor hebben we nu leuke poppetjes die doen alsof alles mooi is in de wereld.
    I'm sorry, maar een van hen pleegt zelfmoord, dat weet je nu al. Hangt ervan af hoe lang nog.

    Ze zijn sinds hun jeugd verknipt, en ze zullen echt nooit meer de oude zijn. Zoiets is leuk voor even, maar ze komen hier niet meer uit dankzij alle hysterische fans. Ze hebben er zelf voor gekozen maar het loopt echt verkeerd.
    Bill is in het afgelopen jaar niets voor niets 4 keer goed ziek geweest.



    hohoho even! O_O
    Bill aan de drugs? ingestort?
    meer info please.
    en 4x in 1 jaar ziek. nouja ik ben wel meer dan 6x ziek in een jaar, dus ik vind 4x erg weinig.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Als je kijk naar het feit dat hij in de 2,5 jaar daavoor 1x ziek is geweest is het veel =]

    Ik zeg óver 3 jaar. Rustig.
    Hij rookt steeds meer, drinkt ontzettend veel. Uiteindelijk gaat dat over in drugs, dat is altijd zo met artiesten, bij genoeg is dat zo gegaaan.

    Ja Billa is al 2 maal ingestort ^^ Didn't notice?
    In Portugal, toen ze dat cocnert afzegden is hij ingezakt, en een deel van de fans kon dat zien. Hij wilde zelf het podium op om z'n excuses te maken.
    Afgelopen herfst hebben ze een enrom lagne pauze genomen. Waarom? Bill's gezondheid. Hij kreeg enorm veel medicijnen, prikken en andere zooi. Vandaar ook dat hamsterhoofd in die tijd.

    Life isn't what it looks like.

    afzeiden* concert*