• Toestemming New Bff-wedstrijd
    Beste TheBadWolf.

    Bij deze heb je toestemming om je New Bff-wedstrijd te starten. Je krijgt een week de tijd om een topic te openen.

    Met vriendelijke groeten,
    Kings. moderator



    Welkom bij de BFF wedstrijd van Sharon!






    Aangezien ik zo weird als het maar kan ben, dacht ik waarom ook niet hea?

    Denk je er net zo over, meld je dan aan! :D


    Minimaal 5 tot maximaal 10 deelnemers:

    1. DAWSONS ~ Tamara- Uitgeschreven
    2. Soe ~ Sylvie
    3. DrMasters ~ Demy
    4. Aravis ~ Leah- Uitgeschreven
    5. Novoselic ~ Lotta - Uitgeschreven
    6. Hyorinmaru ~ Tesla
    7. Mau ~ Anne
    8. Einmana ~ Sarah Niet ingeleverd -> Uit de wedstrijd
    9. IrishNialler ~ Yvonne





    Story met de opdrachten


    Mededeling:





    Regels:
    -Naamsveranderingen doorgeven!
    -Opdrachten inleveren in een pb naar mij.
    -Te laat inleveren zonder geldige reden, lig je er simpelweg uit.
    -Je krijgt een week voor een opdracht. Tot 24 van te voren voor het inleveren kun je uitstel aanvragen van maximaal 3 dagen.
    - Vakantie even aangeven aub.



    Over de wedstrijd zelf:
    Bij minimaal 5 deelnemers kunnen we praktisch gezien al kunnen beginnen maar ik heb het maximum gezet op 10 deelnemers. Er zullen 5 rondes zijn met uiteraard verschillende opdrachten. De opdrachten zou ik graag in een story willen zetten voor een overzicht maar als je dit niet wilt, heb ik daar uiteraard begrip voor. Geef dit wel even aan bij je inschrijving in dit topic!


    Hoe ga ik beoordelen:
    Ja dit is vrij lastig te zeggen want dit is geen gewone wedstrijd natuurlijk. Ik zal jullie beoordelingen geven van A t/m F, soort van het Engels beoordelingsmanier. Maar er is een catch: A kan zijn dat je het beste werk hebt geleverd maar de F kan ook staan voor Favoriet. Maar wat zal het zijn? Dat mogen jullie lekker uitzoeken :P . Dit betekent dus dat je de gehele wedstrijd meedoet.



    Opdracht 1:

    De eerste opdracht zal simpel zijn: Vertel iets over jezelf in een gedicht, verhaal of Liedje of wat jij wilt.
    Minimaal 100 woorden, maximaal 300 woorden. Ga je over de 300 woorden, meld het even.

    Inleveren: Vrijdag 1 Augustus voor 23:59
    Uitstel aanvragen voor donderdag 31 Juli 23:59
    Inleveren met uitstel : maandag 4 Augustus voor 23:59



    1. DAWSONS ~ Tamara- Uitgeschreven
    2. Philocalist ~ Sylvie - Ingeleverd -
    3. MrsSheen ~ Demy - Ingeleverd -
    4. Aravis ~ Leah- uitgeschreven
    5. Novoselic ~ Lotta - Ingeleverd -
    6. WeepingAngels ~ Tesla - Ingeleverd -
    7. gwilwileth ~ Anne - Ingeleverd -
    8. Einmana ~ Sarah- NIet ingeleverd
    9. NiallerBoo ~ Yvonne - Ingeleverd -




    Opdracht 2:

    Ik heb een heel aantal fandoms en ik heb een top 6 gemaakt. Maximaal per fandom 2 deelnemers.
    Je kiest er een uit en je mag er mee doen wat je wilt, bijv. een stuk fanfiction, een cover, een quiz weet ik het allemaal. Jij verrast me maar ;)

    1. Harry Potter- Novoselic& NiallerBoo VOL!
    2. Disne y- Philocalist & NIghtwarbler VOL!
    3. Doctor Who- MrsSheen & WeepingAngels VOL!
    4. Anime (kies je iets specifieks, geef dat even door)
    5. Teen Wolf
    6. Legend Of Zelda

    Inleveren:
    Zondag 10 Augustus voor 23:59
    Uitstel aanvragen: het liefste voor woensdag 7 augustus 23:59 ivm met afwezigheid.
    Met uitstel: Woensdag 13 augustus voor 23:59



    1. Philocalist ~ Sylvie - Ingeleverd
    2. MrsSheen ~ Demy - Ingeleverd
    3. Novoselic ~ Lotta - Ingeleverd
    4. WeepingAngels ~ Tesla - Ingeleverd
    5. gwilwileth ~ Anne - Ingeleverd
    6. NiallerBoo ~ Yvonne - Ingeleverd




    Opdracht 3:
    Mijn inspiratie laat me nu een beetje erg in de steek dus jullie mogen lekker iets origineels bedenken met het onderwerp Vriendschap. Overleg wel met elkaar zodat we niet dezelfde dingen krijgen.



    1. Soe ~ Sylvie- ingeleverd
    2. DrMasters ~ Demy- ingeleverd
    3. Novoselic ~ Lotta- Uitgeschreven
    4. WeepingAngels ~ Tesla - uitstel
    5. Mau ~ Anne - uitstel
    6. IrishNialler ~ Yvonne

    Inleveren:
    Vrijdag 22 Augustus voor 23:59
    Uitstel aanvragen: Donderdag 21 augustus 23:59
    Met uitstel: Maandag 25 augustus voor 23:59






    14]Opdracht 4: [/14]
    Kies een van je favoriete/belangrijke quotes en probeer op een originele manier uit te leggen waarom het zo belangrijk of je favoriete quote is.



    1. Soe ~ Sylvie- ingeleverd
    2. DrMasters ~ Demy- ingeleverd
    3. WeepingAngels ~ Tesla
    4. Mau ~ Anne
    5. IrishNialler ~ Yvonne- ingeleverd

    Inleveren:
    Vrijdag 5 september voor 23:59
    Uitstel aanvragen: Donderdag 4 september 23:59
    Met uitstel: Maandag 6 september voor 23:59




    Opdracht 5:
    Ik wil een opstel van jullie van minimaal 300 woorden. Het moet wat volgens JULLIE de definitief van vriendschap bevatten maar ook wat jullie belangrijk vinden in een vriendschap. Er is geen maximum. Ook dit mogen jullie eventueel aanvullen met een quote of afbeelding. Het mag ook in verhaal vorm.




    1. Soe ~ Sylvie - Ingeleverd
    2. DrMasters ~ Demy
    3. Hyorinmaru ~ Tesla - Uitstel
    4. Mau ~ Anne - Uitstel
    5. IrishNialler ~ Yvonne - Ingeleverd

    Inleveren:
    zondag 14 september voor 23:59
    Uitstel aanvragen: Zaterdag 13 september 23:59
    Met uitstel: Woensdag 17 september voor 23:59




    De beoordelingen.
    Het is een beetje vreemd of niet? Ze geeft gewoon wat random letters? Ze zal wel niet goed bij haar hoofd zijn of niet? Zeg maar eerlijk, dat dachten jullie allemaal. :P
    Er is ook inderdaad iets vreemds met de manier van beoordelen. Niet getreurd, jullie krijgen hints.

    Hints:
    1. Lees eens heel goed de beginpost.
    2. Let eens goed op het laatste stuk van je beoordeling. Valt je iets op?





    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 23:14 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    NiallerBoo schreef:
    (...) whahahaha. Nou kijk mijn theorie in het niet zo goed uitgelegd

    Ik en nog uemand hebben allebei een A gelregen. In de feedback staat bij ons beide dat het uitgebreider ofzo had gekund. Ditbis posiief en negatief. Dus goed maar niet super als het ware

    De meeste hebben een F. Bij hun is het goed en klaar

    Ook een aantal hebben een E. Qua feedback merk je dat dit geheel positief en enthiosiast is. Dus dit is dan supergoed

    Ik wil niemand hiermee kwetsen dor de bewiording



    ik ga jouw zwijgplicht opleggen :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)


    ik ga jouw zwijgplicht opleggen :P


    Mogen we het nog altijd niet weten dan?


    16 - 09 - '17

    TheBadWolf schreef:
    (...)


    ik ga jouw zwijgplicht opleggen :P
    hahaha was gistwr beetje aan t kijken en toen zag ik het hehehebe. Nu voel ik me slim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @ Anne waar blijft je link?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ik zet een nieuwe opdracht online alvast en dit weekend ga ik nakijken, eerst wil ik morgenvroeg uitslapen na een weekje gewerkt weer te hebben :P

    @ Anne waar blijft je link?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh, dat wordt even nadenken...


    16 - 09 - '17

    Ik zou graag iets van fotobewerkig collage maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    Ik zou graag iets van fotobewerkig collage maken


    daar wil ik nog een week over nadenken xD


    kidding, the boss approves ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik denk dat ik gewoon iets ga schrijven.


    16 - 09 - '17

    Klaaaaaar, het werd totaaaaal anders aangezien ik ineens heeeel veel inspiratie kreeg hopelijk vind je het wel goed? Anders moetj e het me eerlijk zeggen en maak ik wat anders.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik maak iets op polyvore

    Het spijt me heel, héél erg, maar ik vrees dat ik mij zal moeten uitschrijven voor de wedstrijd. Ik vind het echt een heel leuke wedstrijd en ik zou er niet graag mee stoppen, maar de laatste tijd ben ik niet zo gemotiveerd meer, om eerlijk te zijn, en ik bovendien vertrek ik maandag (dit weet ik nog maar pas) naar mijn vader, waar ik maar heel beperkt op internet kan op mijn laptop - eigenlijk alleen maar op mijn gsm en dan vooral 's avonds. Na augustus ga ik bovendien op internaat en ook daar heb ik heel slechte internettoegang. Ik kan dus eigenlijk niet of toch zeker niet fatsoenlijk werken en ik denk dat ik dan telkens uitstel zou moeten aanvragen en last minute iets in elkaar moet flansen. Dat is niet leuk en ook zeker niet handig voor jou, denk ik. Het spijt me echt en ik hoop dat de wedstrijd verder nog goed zal verlopen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Het spijt me heel, héél erg, maar ik vrees dat ik mij zal moeten uitschrijven voor de wedstrijd. Ik vind het echt een heel leuke wedstrijd en ik zou er niet graag mee stoppen, maar de laatste tijd ben ik niet zo gemotiveerd meer, om eerlijk te zijn, en ik bovendien vertrek ik maandag (dit weet ik nog maar pas) naar mijn vader, waar ik maar heel beperkt op internet kan op mijn laptop - eigenlijk alleen maar op mijn gsm en dan vooral 's avonds. Na augustus ga ik bovendien op internaat en ook daar heb ik heel slechte internettoegang. Ik kan dus eigenlijk niet of toch zeker niet fatsoenlijk werken en ik denk dat ik dan telkens uitstel zou moeten aanvragen en last minute iets in elkaar moet flansen. Dat is niet leuk en ook zeker niet handig voor jou, denk ik. Het spijt me echt en ik hoop dat de wedstrijd verder nog goed zal verlopen.



    Ik begrijp je situatie, Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en als je behoefte aan hebt om mijn fb en/of telefoonnummer te hebben, mag je mij een pb sturen.

    en ik weet alles van het internaat af haha, mocht je advies willen ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)


    Ik begrijp je situatie, Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en als je behoefte aan hebt om mijn fb en/of telefoonnummer te hebben, mag je mij een pb sturen.

    en ik weet alles van het internaat af haha, mocht je advies willen ;)

    Dank je, dat vind ik heel lief van je!

    Als je mijn nummer wilt weten, dan vraag je het maar. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Dank je, dat vind ik heel lief van je!

    Als je mijn nummer wilt weten, dan vraag je het maar. (:


    Je mag mij ook een pb sturen, ik ben op het moment bezig met de beoordelingen^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."