• Hoi hoi lieve Q-ers!

    Mulleroni heb ik tijdelijk ingeruild voor Shirtsleeves. Waarom? Omdat ik graag een keer een Ed Sheeran gerelateerde naam wilde en Shirtsleeves is een titel van een geweldig lied. Dus ik dacht; snel nemen voordat iemand anders het doet. Ik was namelijk best verbaasd dat die nog niet bezet was. Ik denk dat ik maar wel Niall en Zayn als profielfoto houd, zodat ik nog een beetje herkenbaar ben. Over twee weken neem ik weer een andere usernaam waarvan ik bang van dat die ook in beslag zal worden genomen, maar dat blijft nog even een geheimpje. En na deze volle maand ga ik trouw weer terug naar Mulleroni. Maar voor nu: Shirtsleeves!



    Welke username neem jij sowieso nog een keertje terug?


    Pretty is just a pretty word.

    OHMYGOD ED :]
    Ik hou te veel van hem en deze naam, maar Mulleroni was ook leuk. c:

    Waarschijnlijk ga ik ooit in een fangirl bui terug naar SayBieber, om er dan een maand lang spijt van te hebben, mezelf kennende :')


    wat was dit ookalweer

    Ik hou van Ed Sheeran. Man, die gozer is geweldig!
    Leuke username en wat vind ik shirtsleeves een mooi nummer.

    Anyway, ik zou Coombs zeker nog een keer terug gaan nemen!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hahaha. Leuk! Wordt wel even wennen. Maar ik zal je wel blijven herkennen aan je pf.


    -

    Dat is het enige nummer van Ed Sheeran wat ik echt mooi vind ^-^.

    Ik neem sowieso ooit nog Oli terug, ook al is het pas twee maanden geleden dat ik hem had genomen. Ik houd gewoon zoveel van Oli Sykes :3


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Awh - bedankt voor de positieve reacties. (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Kings schreef:
    Hahaha. Leuk! Wordt wel even wennen. Maar ik zal je wel blijven herkennen aan je pf.


    Ps, die man op de foto ziet eruit alsof hij dadelijk een moord gaat plegen. Die lach.:|

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 15:06 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind je naam leuk! En Ed is super!

    Waarschijnlijk neem ik Nightingalex eens terug. Maar zie wel. Met Hemwin ben ik blij, alleen verander ik hem weer op de 31ste D:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ps, die man op de foto ziet eruit alsof hij dadelijk een moord gaat plegen. Die lach.:|

    Dank u dank u ^^ Maar eh - heb je het over Ed Sheeran? Hahahaha. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Shirtsleeves schreef:
    (...)
    Dank u dank u ^^ Maar eh - heb je het over Ed Sheeran? Hahahaha. x)


    I think so, als die gast zo noemt.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Om eerlijk te zijn vind ik deze mooier dan Mulleroni. Leuke naam! :]

    Ik neem sowieso morgen over drie dagen Novoselic weer terug, dat is mijn favoriete username en waarschijnlijk mijn bekendste. ^^

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 15:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Debbaut schreef:
    (...)

    I think so, als die gast zo noemt.:')

    Weet je, eigenlijk heb je wel gelijk nu je het zegt, Ed heeft zo'n pedoface op die foto. xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    Om eerlijk te zijn vind ik deze mooier dan Mulleroni. Leuke naam! :]

    Ik neem sowieso morgen over drie dagen Novoselic weer terug, dat is mijn favoriete username en waarschijnlijk mijn bekendste. ^^

    Maar Mulleroni heeft voor mij een ''emotionele waarde'' en ik voel me er zo vertrouwd mee. :3

    Wait. Ehm - Lotta: Chocolate? Zo heette je ooit. Of in ieder geval wat er op lijkt, haha! Maar Novoselic is wel een van je bekendsten. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Shirtsleeves schreef:
    (...)
    Maar Mulleroni heeft voor mij een ''emotionele waarde'' en ik voel me er zo vertrouwd mee. :3

    Wait. Ehm - Lotta: Chocolate? Zo heette je ooit. Of in ieder geval wat er op lijkt, haha! Maar Novoselic is wel een van je bekendsten. :Y)

    Weet ik, het is ook zeker geen lelijke username, maar het verandering is altijd leuk. (:

    Ja, ik had vroeger Chocolata als username, maar die werd ik uiteindelijk beu, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Weet je, eigenlijk heb je wel gelijk nu je het zegt, Ed heeft zo'n pedoface op die foto. xd


    True shit.


    wat was dit ookalweer

    I like :3


    26 - 02 - '16