• Oké er is een ding dat ik ga zeggen;

    Ja ik was weg,maar nu niet meer&dat is enkel en alleen om jullie flink te stangen en te laten zien dat je me niet zomaar weg krijgt.Maar back to the point;

    Patricia je lult ik zal wel eens flink ik geuren en kleuren vertellen wat er is gebeurt.

    Ongeveer een maand geleden zat ik op het account van youletmeROCK(moderator) en Ivy(Sexythingx3) ook.Nou een mod is daar dus achtergekomen en ik heb dat toen met Patricia besproken.EN toen heb ik dus gescholden over die ene mod die er is achtergekomen.en dat heeft die o zo lieve en betrouwbare Patricia in geuren en kleuren verteld.Toen heeft ze ook nog een topic aangemaakt met dat we geen echte vrienden van haar waren en blabla.Maar zij heeft ons toch verraden? >.<.Nou toen is youletmeROCK verbannen van Q. en nu een maand later dacht ik even aan Patricia wat ik er nou mee aan moest.Ik heb dus na zitten denken en Mark een vriend van me van 22 een sms gestuurd over Patricia(ja hij wist wat er was gebeurt) en ja toen heb ik dus met Charissa over Patricia zitten praten en besloten haar een pb te sturen.Nou dat ging niet omdat ze ons had geblokt dus hebben we besloten om iemand die haar op msn had een berichtje te sutren dat we haar nog wel zouden krijgen.Nou Mark heeft dus haar adres achterhaald via netlog en toen hebben we afgesproken dat hij haar eens flink zou naaien net zoals zíj bij ons heeft gedaan.Ik heb dat dus even aan haar verteld omdat ze anders voor een verassing zou komen te staan(lief hea van mij?).Nou toen heeft ze dat dus aan een mod verteld.En ja ik heb Ivy's naam er bijgezet omdat zij er iets mee te maken had,eef's naam,omdat zij ook pist is op Patricia,Charissa's naam omdat ze ook pist is&Joyce's naam omdat ze aan onze kant stond.Waar het op slaat?geen flauw idee want het is allemaal via msn gegaan.En ja nu doet ze allemaal dom,omdat ze gewoon bang is.Klaar!


    Lalalalalalalala.

    Sorry hoor..
    Maar, hoeveel van zulke toppics gaan er zo nog Verschijnen?


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Sorry hoor..
    Maar, hoeveel van zulke toppics gaan er zo nog Verschijnen?

    wees blij dat ze er ook iets over zegt dan word het duidelijker, want je moet altijd de twee kanten van het verhaal horen

    but maak geen ruzie hier


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Blijkbaar heb ik overal mee te maken?! Ik ben het allang vergetn!!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oh wat zijn we weer lief voor elkaar allemaal :]


    Mew <3

    O ben je in genade Terug gekeert.

    *Begint hysteries Rondjes te renne*

    BOMME
    Je mag gewoon niet op een moderaters Z'n Account
    Overbodig.

    Oh wat zijn we weer lief voor elkaar allemaal :]


    ik altijd hea? :'D maarja wel tegen jou hoor^^


    Lalalalalalalala.

    Mag ik mijn mening gewoon zeggen.
    Ik vind het van jullie allemaal behoorlijk laag.
    Particia had het niet moeten gaan vertellen als jullie haar in vertrouwen hadden genomen maar zo'n berichtje is ook wel laag.Je had haar gewoon moeten laten doen.Maar ik snap nog 1 ding niet.Waarom is youletmeROCK van Q. verbannen en jullie niet.klinkt gemeen maar ik vraag het gewoon.


    The soul needs autumn.

    En toch vind ik het heel laag om je oudere vrienden het vuile werk te laten doen en niet jij. Het spijt me zeer, maar dat soort dingen hoor je zelf op te lossen, dat horen je vrienden niet voor je te doen. Ik snap dat zei zich ook willen laten kennen in dit verhaal, maar heb dan nog de ballen om met ze mee te gaan naar haar huis toe en haar zelf aan te spreken. Ik vind het echt heel laag van je en heel erg onvolwassen.


    Life is hard and then we die

    O ben je in genade Terug gekeert.

    *Begint hysteries Rondjes te renne*

    BOMME
    Je mag gewoon niet op een moderaters Z'n Account
    Overbodig.


    waarom praat je nog tegen mij?je haat me toch zo? besteed dan ook geen aandacht aan me lieve schat..


    Lalalalalalalala.

    hoe kun je op een mods account heb je het w8woord ofzo


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    (...)
    wees blij dat ze er ook iets over zegt dan word het duidelijker, want je moet altijd de twee kanten van het verhaal horen


    Zeg ik niet dat het niet van 2 kanten mag komen. Maar moeten daar Steed nieuwe Toppics voor geopend worden. Volgens mij bestaan er al 5 toppics hierover...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    O ben je in genade Terug gekeert.

    *Begint hysteries Rondjes te renne*

    BOMME
    Je mag gewoon niet op een moderaters Z'n Account
    Overbodig.

    het was niet alleen Siham en Ivy haar fout maar ook die van Eef en zou je ajb volwassen willen doen omdat Siham nu trg is dat zal het voor iedereen leuker maken

    hoe kun je op een mods account heb je het w8woord ofzo


    dat kregen we van haar..


    Lalalalalalalala.

    BoBOEM zei op 1 nov 2008 - 17:30


    SIHAM; Quizlet moet je niet meer dus rot gewoon op!

    xoxox je liefe vriendin BO [a]