• Hoi mensen.

    Morgen willen twee vriendinnen en ik naar Madame Tussauds, vooral omdat een van die vriendinnen vanaf die week erna op vakantie is en we alleen met ons drieën mogen. Tijdelijk staan de beelden van One Direction daar, en die willen we heel graag zien, dus willen we echt morgen.

    Nu staat op de site van Madame Tussauds dat je t/m 15 jaar een kinderticket moet kopen. Vanaf 16 jaar is een volwassenenticket noodzakelijk.
    Wij vallen alledrie nog onder de kindertickets, maar we willen nu dus weten of wij dan wel naar binnen mogen zonder een volwassene.

    Weet iemand dit toevallig? Want op de site van Madam Tussauds is hierover niets te vinden, ook niet in de FAQ's. Zelfs google en Zoover kunnen ons niet helpen, dus als iemand dit toevallig weet (of het kan vinden), alvast heel erg bedankt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb werkelijk geen idee..


    16 - 09 - '17

    Misschien dat je even kunt bellen?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ben vandaag toevallig er naartoe gegaan. Had een vakantieveiling gewonnen (scheelde me 27 euro, gelukkig!). Maar zag veel jonge meiden zonder begeleiding hoor!


    To infinity and beyond •

    Trigga schreef:
    Ben vandaag toevallig er naartoe gegaan. Had een vakantieveiling gewonnen (scheelde me 27 euro, gelukkig!). Maar zag veel jonge meiden zonder begeleiding hoor!


    Dus wij zouden gewoon met een kinderkaartje binnen kunnen komen zonder een volwassene etc.?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Dus wij zouden gewoon met een kinderkaartje binnen kunnen komen zonder een volwassene etc.?


    Ja! Het staat ook nergens aangegeven op de website dat je er niet in kunt komen zonder begeleiding ^^


    To infinity and beyond •

    Trigga schreef:
    (...)

    Ja! Het staat ook nergens aangegeven op de website dat je er niet in kunt komen zonder begeleiding ^^


    Nee, dat vond ik nogal vaag, daarom vraag ik het ook haha.

    Maar voor de zekerheid gaan we met een volwassene. (We hebben gelukkig ook twee kaartjes via vakantieveilingen weten te bemachtigen en eentje extra gekocht voor late entree.)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je mag gewoon naarbinnen zonder begeleider, in de amsterdam Dungeon mag het niet.