• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:24 ]

    Guys deze serie is echt heel leuk en daarom bump ik dit een klein beetje want jullie moeten het kijken (cat)

    En er is een nieuwe aflevering nu (:

    Ik snap er nog niet veel van, maar als ik terug ben van vakantie, dan ga ik het zeker kijken. Bedankt om dit te delen op Quizlet! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Oeh, ik denk dat ik me er aan ga wagen. ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Shirtsleeves schreef:
    Ik snap er nog niet veel van, maar als ik terug ben van vakantie, dan ga ik het zeker kijken. Bedankt om dit te delen op Quizlet! ^^


    Ik snap het ook nog niet helemaal, maar er zijn ook nog maar 5 afleveringen dus dat is niet heel gek :')

    Cijfer op IMDB is te laag. (cat) Andere series hebben voorrang.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maegi schreef:
    Cijfer op IMDB is te laag. (cat) Andere series hebben voorrang.


    Een 7,2 voor een serie die niet heel bekend is vind ik toch best goed hoor..

    Leda schreef:
    (...)

    Een 7,2 voor een serie die niet heel bekend is vind ik toch best goed hoor..

    Mwah, ik zou zelf niet willen zeggen dat-ie heel onbekend is. Maar ik kijk meestal '8'en', uitzonderingen daar gelaten. Ervaring heeft uitgewezen dat daaronder vaak tegenvalt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maegi schreef:
    (...)
    Mwah, ik zou zelf niet willen zeggen dat-ie heel onbekend is. Maar ik kijk meestal '8'en', uitzonderingen daar gelaten. Ervaring heeft uitgewezen dat daaronder vaak tegenvalt.


    Je kunt vast wel een uitzondering maken voor deze serie (:

    Leda schreef:
    (...)

    Je kunt vast wel een uitzondering maken voor deze serie (:

    Als je er zo op aandringt. :v Misschien nadat ik de series op mijn lijstje heb weggewerkt, zal 't overwegen. :Y) Btw, het is niet mijn bedoeling om de serie af te kraken, maar ik kijk zoveel series dat ik consequent moet zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Die wil ik ook graag zien, maar ik wil eerst Hemlock Grove afkijken. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb twee afleveringen gezien, en in het begin vond ik het echt super gaaf.
    Nu snap ik er niks meer van en vind ik dat dat hele gebeuren van verdwenen mensen in het niet valt...


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Misschien dat ik eraan begin als ik klaar ben met Homeland.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus