• Volgens mij zijn er meerdere mensen die het vervelend vinden dat de scheiding tussen fanfictie en Onbekende Personen zo onduidelijk is bij sommige users. Als men dan zoekt naar een story in het genre Onbekende Personen, dan zitten er ook fanficties tussen onder het mom: ja, maar mijn hoofdpersonage is onbekend!

    Ik denk dat dit heel simpel verholpen kan worden door het niet meer mogelijk te maken de twee genres beide te kiezen. Oftewel: je MOET kiezen tussen een OP of een fanfictie. Dit dan náást de verschillende genres die je kiest.

    Even met photoshop een poging tot het 'beeldend' maken:




    (Voor groter plaatje, klik afbeelding)

    Ik denk zelf dat dit heel makkelijk te programmeren valt. Wat vinden jullie?

    EDIT: Ik wilde er even bij vermelden dat dit onderwerp al eens besproken is op het modforum en dat ik het dus niet volledig zelf heb bedacht.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 0:29 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Voor, lijkt me handig ja


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik denk niet dat het zo makkelijk te programmeren is als je denkt, want alle creaties moeten dan een label krijgen.
    Mocht het kunnen zou het wel mooi zijn...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Is hier niet al eerder een suggestie over gedaan?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Is hier niet al eerder een suggestie over gedaan?


    Als dat zo is; mijn excuses :')

    Cresseyde schreef:
    Ik denk niet dat het zo makkelijk te programmeren is als je denkt, want alle creaties moeten dan een label krijgen.
    Mocht het kunnen zou het wel mooi zijn...


    Maar je zou het alleen kunnen toepassen op de nieuwe story's... Als dat mogelijk is.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 21:53 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    JamesPotter schreef:
    Voor, lijkt me handig ja


    26 - 02 - '16

    Het knopje zal wel makkelijk te plaatsen zijn, maar dan zit je dus met de stories die er al zijn.
    Als het kan, zou ik er geen probleem mee hebben. Ik denk dat het niet veel kwaad kan en het zoekt inderdaad fijner. .


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AlbusDumbledore schreef:
    Het knopje zal wel makkelijk te plaatsen zijn, maar dan zit je dus met de stories die er al zijn.
    Als het kan, zou ik er geen probleem mee hebben. Ik denk dat het niet veel kwaad kan en het zoekt inderdaad fijner. .


    wat was dit ookalweer

    Dit is ongeveer wat ik bedoelde, (één van de dingen). Alleen jij legt het beter uit.

    Als het kan, graag.


    Your make-up is terrible

    Nu is enkel de vraag, wanneer mensen bijvoorbeeld THG scenario nemen, maar met eigen personages, moet dat gaan vallen onder Fanfictie of OP?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Op zich ben ik er wel een voorstander van. Maar ik vind de scheidslijn tussen wel en geen fanfictie niet altijd even duidelijk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Glader schreef:
    Nu is enkel de vraag, wanneer mensen bijvoorbeeld THG scenario nemen, maar met eigen personages, moet dat gaan vallen onder Fanfictie of OP?

    Dan zou ik het onder fanfic zetten, omdat het wel een idee is naar een boek/film.

    Het is een beetje hetzelfde als in de beginpost staat:

    "Als men dan zoekt naar een story in het genre Onbekende Personen, dan zitten er ook fanficties tussen onder het mom: ja, maar mijn hoofdpersonage is onbekend!"

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 22:42 ]

    Glader schreef:
    Nu is enkel de vraag, wanneer mensen bijvoorbeeld THG scenario nemen, maar met eigen personages, moet dat gaan vallen onder Fanfictie of OP?


    Fanfictie, want het speelt zich af in een bedachte wereld. Maar als dit er zou komen, moet die scheidingslijn natuurlijk wel ergens uitgelegd worden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb wel OP's waarin ik foto's voor mijn personages heb gezocht en de naam van de persoon in kwestie heb gehouden omdat ik geen betere wist. Maar dit heeft verder niks te maken met het leven van diegene en vind ik dus geen fanfictie. Maar de grens is soms dus wat vaag...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk dat de grens bij sommige stories wel vaag zou zijn maar het lijkt me wel handig.


    "Ignite, my love. Ignite."