• BoBOEM opent een topic, de waarheid, waarin dat ze Siham en Charisssa haar gedacht over hun zegt. Is dat een klacht? Nee! En dan Siham nog is verbannen! Omg. Hoe laag kun je vallen? Oké, Siham heeft gescholden met ziektes maar hoe zou jezelf zijn als je in een topic word uitgescholden voor wat je niet bent! Siham is wel zelf weggegaan maar verbannen? Komaan zeg! Wie begon? Ja juist, Bo, een mod, een gevorderde mod. Noem je dat mod zijn? Mod's moeten ruzies voorkomen en wat doet ze? Zelf ruzie stoken! Oké, misschien stook ik nu nog meer ruzie maar dit is wel een klacht! Oké, haat me nu maar, maar ik hou van Siham, als vriendinnen. Ze was mijn eerste échte vriendin op quizlet en ik weet dat ze te vertrouwen is! Ja, we weten het allemaal, Siham heeft fouten begaan. Iedereen maakt fouten, dat weet je toch zelf ook? Mij part verban je mij ook maar zoals Siham, zonder haar is mijn quizlet leventje dood. En zonder Romy ook. Maar één iemand weg van de twee. Dan is dat leventje dood. Ik ga niet zelf weggaan maar... Weetje? Siham is te vertrouwen, is een echte vriendin, ookal wordt ze soms 'pissed' als ze een rol niet krijgt maar whatever. Ze is lief en ze kan een bitch zijn, maar dan nog, ze blijft een echte vriendin. En nee, ze dumpt je niet als grof vuil. Gister was Roxy en Siham nog koek&ei. Roxy vind het natuurlijk geweldig dat iemand Siham beledigdt, en dan zegt Roxy dat Siham haar heeft gedumpt als grof vuil terwijl Roxy is begonnen! Dit is de echte waarheid. En niet de verzonnen waarheid. Lees het topic 'de waarheid' en dit topic is. Dan zie je het verschil tussen de waarheid die uit het hoofd komt en die uit het hart komt. Juist, dit komt uit het hart en 'de waarheid' komt uit het hoofd. Gewoon omdat je iemand wilt beledigen. Wel? Voel je je nu goed iedereen? Ja? Leer dan maar eens wat van iemand houden is en een gouden hart hebben is. En dat hebben jullie blijkbaar niet! Haat mij nu maar, verban mij nu maar! Doe maar! Doe maar omdat ik van Siham hou! En onthou, ik hou van Siham met heel mijn hart en niet met mijn hoofd. Ik denk niet dat ik van Siham hou, ik weet het! En dat weet ik omdat mijn hart het zegt! I know hier kan ruzie van komen maar kijk is naar de mods die on-line zijn? Wel? Ze zijn er niet meer! Te laf, om de echte waarheid te horen! Ik weet het. Ik kan niets tegen jullie doen ofzo maar ik kan jullie wel duidelijk maken wat de echte waarheid is!


    Ik hoop dat je het begrijpt


    Only losers can act the way you do

    Dude, dit is internet!!! Dit is viritueel!! Ik houd erover op. Het gaat mij te ver. Dit slaat nergens meer op. Ik ben er klaar mee. Ik probeerde tips te geven om af te koelen, werkt niet. Klaar dan. Veel plezier nog met ruzie maken!


    Life is hard and then we die

    dit moet op houden HET IS HUN PROBLEEM ookee mensen helpen ooke maar dit gaat allemaal te ver


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    oke..
    nog een topic hierover..
    leuk. o_O


    AAP

    Nog een topic.
    Weetje het kan me echt niets schelen wie er is begonnen maar houdt er aub over op.Er worden hier alsmaar topcis over geopend .Ik zeg er niets meer over en ga gewoon gezellig verder rijmen.Maar stop met al die topics.
    [/is niet alleen op jou bedoelt]


    The soul needs autumn.

    Oké ik weet het maar ik wou het gewoon duidelijk maken.


    Only losers can act the way you do

    Dit gaat weer tot ruzie lijden dus slotje

    BoBOEM is een super goede mod dus niet zeuren! En nu doe jij aan vriendjes politiek! Das niet echt eerlijk want Siham is je vriendin dus tsjaa ... LAF n_n


    We gonna start a fight >,<