• Ik vind het een onzin-topic, maar het is waar.
    Ik ben net 13 jaar geworden, en ik heb nog steeds geen vriendje gehad!
    Ik ken een paar meisjes, en die hebben in 2 jaar 5 vriendjes gehad ofzo, en ik geen een.
    Ik heb heeel lang geleden "met iemand gehad", maar dat was toen ik 5 of 6 was fzo.
    Ik schaam me er best wel voor, omdat als mensen gaan vragen; "Heb je al wel eens gezoend?" of "Heb je al wel eens een vriendje gehad?". Ik durf dan niet te antwoorden en ga er overheen praten. Diep vanbinnen huilt er dan iemand in me.
    Het grootste probleem is eigenlijk; Ik val heel snel op jongens, maar niemand vind mij leuk! Ik ben al verlegen, en dan komt dit er ook nog eens bij. Ik ben echt heel jaloers op mensen die al wel hebben gehad...
    Oplossingen ofzo?

    xx


    Underdog, just look at the mess you made.

    Lieverd, dat maakt echt niets uit hoor! Jouw tijd komt heus wel. (: Er is niets om je over te schamen. Sommige mensen zoenen pas op hun zestiende. (;
    xxx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lieverd, dat maakt echt niets uit hoor! Jouw tijd komt heus wel. (: Er is niets om je over te schamen. Sommige mensen zoenen pas op hun zestiende. (;
    xxx


    Maar ik schaam me er echt voor! Mijn beste vriendinnen hebben allemaal wel 1 of meer vriendjes gehad, en ik geen een.
    Ik ben ook zo laf om niemand te vragen...U_U


    Underdog, just look at the mess you made.

    (...)

    Maar ik schaam me er echt voor! Mijn beste vriendinnen hebben allemaal wel 1 of meer vriendjes gehad, en ik geen een.
    Ik ben ook zo laf om niemand te vragen...U_U


    Dat probeer heb ik ook, ik ben ook echt verlegen. Maar het lijkt me dat je vriendinnen je niet raar aan gaan kijken omdat je nog geen vriendje hebt gehad.. Daar zijn het vriendinnen voor toch? Of misschien kunnen ze je wel aan een leuke jongen helpen? (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Dat probeer heb ik ook, ik ben ook echt verlegen. Maar het lijkt me dat je vriendinnen je niet raar aan gaan kijken omdat je nog geen vriendje hebt gehad.. Daar zijn het vriendinnen voor toch? Of misschien kunnen ze je wel aan een leuke jongen helpen? (:


    Dt is me 2x bijna gebeurd...
    M'n beste vriendin + ik zaten zo op het sportveld, en zij liep opeens zo naar de allerleukste jongen uit de klas [volgens mij dan ea!xd]. Ik schrok me dood, omdt ik haar vlak daarvoor nog had verteld wat ik van hem vond. Zij kwam zo terug, en zei tegen me; "Niels [naam jongen] denkt er nog even over na..." Ik dacht zo; 'Wtf? Waar heb je eht over?' Even later kwam hij naar ons toe en zei nee. Toen was me hele dag verpest. En tegen het einde van groep 8 wou diezelfde vriendin me koppelen aan een andere jongen, die ik toevallig ook leuk vond.x] Ik vond het eerst wel coewl, maar daarna niet meer. Gelukkig had ze het niet gedaan.
    + Dat doen ze vast niet...U_U En als ze het zouden doen, zegt die jongen vast nee... Ik heb namelijk te veel concurentie... [ik heb te veel meisjes in mijn klas]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Bij ons gaat het gelukkig niet om wie het eerst een vriendje heeft ofzo :P Hoeveel meisjes er ook in mijn klas zitten/zaten meestal wilt een jongen geen verkering met een meisje uit de klas! Zoek eens daar buiten ;) Ga op een sport, of met een vriendin mee naar haar sport om leuke jongens te ontmoeten... Je vind ze heus niet alleen in je klas.


    Your make-up is terrible

    Dit kind is bijna 16 en heeft ook nog steeds geen vriendje. Laat staan dat ik m'n eerste zoen al heb gehad.


    Sing the song of the stars for me.

    Lieverd na 15 jaar heb ik pas een vriendje. Ik schaamde me er ook toen voor. Ik voelde me alleen. Ik was jaloers op al mijn vriendinnen & vrienden. Ze hadden al iemand gehad of ze hadden verkering. Heb me rot gevoelt. Maar je moet geduld hebben meisje of je moet meer op internet mensen op zoeken en in contact te zoeken(heb ik ook gedaanxD) heb je vragen. Vraag maar me msn dan kunnen we verder praten ofseuhh

    het maakt niet uit,, maak je er geen zorgen om jou tijd komt echt nog wel ik zit met het zelfde maar ik maak me er niet druk om ik zie wel hoe het loopt ik denk maar zo: op elk potje past een dekseltje!...



    http://dwergiie.blogspot.com/

    Echt niets om je over druk te maken. Hoe langer je wacht, hoe beter het wordt. Denk ik.


    History is not hatred.

    hey, ik ben 16 en een paar maand, ik heb ook nog geen vriendje gehad en ben er trots op. zelfs mijn beste vriendinen hebben geen vriendjes. wat maakt het uit. ooit kom je de perfecte jongen tegen. ;) gewoon wat geduld hebben. heb ik ook, en je gaat er echt niet van dood gaan hoor. soms is het inderdaad beter om even te wachten. en je bent nog maar 13, je hebt nog een heel leven. (K)

    hey, ik ben 16 en een paar maand, ik heb ook nog geen vriendje gehad en ben er trots op. zelfs mijn beste vriendinen hebben geen vriendjes. wat maakt het uit. ooit kom je de perfecte jongen tegen. ;) gewoon wat geduld hebben. heb ik ook, en je gaat er echt niet van dood gaan hoor. soms is het inderdaad beter om even te wachten. en je bent nog maar 13, je hebt nog een heel leven. (K)


    agree! , je bent heus niet de enige ik ben 15 en 3 maanden . en ik heb ook nog geen vriendje gehad,

    sowhat!?


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Maak je daar niet zo druk over, de tijd komt vanzelf.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    lieford luister het maakt echt neit uit... [/zal je ook al wel vaak gehoort hebben] maar zo erg is het echt niet hoor..
    ik ben nu 15 en ik had ook pas op mijn 14 echt een vriendje vriendje zegmaar...
    het komt echt gewoon vanzelf hoor ;)
    kijk ik val ook snel op jongens en ik ben ook best verlegen hoor..
    maar echt waar je zal echt wel een jongen vinden die jou leuk vind en zelf de eerste stap zet...
    het komt echt wel.. maak je er gewoon niet te druk over en dan zal je zien dat het wel komt ...


    A Noble was Born in Chaos

    Ik leef met je mee.

    Vrijgezel zijn is heerlijk.


    hope it, gives you hell♥

    hey, ik ben 16 en een paar maand, ik heb ook nog geen vriendje gehad en ben er trots op. zelfs mijn beste vriendinen hebben geen vriendjes. wat maakt het uit. ooit kom je de perfecte jongen tegen. ;) gewoon wat geduld hebben. heb ik ook, en je gaat er echt niet van dood gaan hoor. soms is het inderdaad beter om even te wachten. en je bent nog maar 13, je hebt nog een heel leven. (K)


    Je snapt het niet...:P Ik wil een vriendje, maar niemand vind mij leuk, en als er iemand mij leuk vind, durft hij het vast neit te vragen omdat ik zegmaar de Nerd van de klas ben...


    Underdog, just look at the mess you made.