• Schrijf ik slecht..


    ik hb al mijn series verwijderd en ik bn een nieuwe begonnen, deze word ook al fucking weinig gemaakt, ik denk dat ik gwn super slecht schrijf wnt aan wat ligt het anders!!!


    *He's the one.

    neeuu!! , Ik zal hem maken x]
    en de vorige waren wel GOED!

    Ik denk vn niet:P
    Ik denk dat er gwn nog niet soo veel mensen weten dat je een nieuwe serie hebt,, Wnt da wist ik ook niet namelijk xD


    Crack a bottle

    Het ligt gewoon aan wat anders lief <33

    Jij schrijft echt mega goed en mensen zijn gewoon dom als ze je verhaal niet lezen =]

    xx


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    maar ja ik kan mijn serie nie tin spotlight zetten wnt mijn geld is een abbonement en mijn ma kan zien dat ik naar sites sms en dan barst de hell los!!!


    *He's the one.

    moet ikke voor je doen ?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Pff ik mag mijn serie's gewoon niet in de spotlight zetten en daarom worden ze zo weinig gemaakt en daardoor komt het ook dat ik ze weg heb gedaan. Maar schat, je schrijf echt super!

    er zijn zo veel quizzen hier, zoo veel series, het is gewoon geluk hebben als ze gemaakt worden :)

    Owh! Jij schrijft super goed! En het is gewoon raar dat hij niet vaak gemaakt word want jij schrijft supergoed! Ik kan ook niet in de spotlight zetten.. (huil) Maar ik wil mijn SA in de spotlight zetten.. (huil)...


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    moet ikke voor je doen ?


    dat zou zonde van ej geld zijn schat!!!


    *He's the one.

    (...)

    dat zou zonde van ej geld zijn schat!!!


    Lief, ik krijg elke maand 10 euro btg van me ouders ;] Dat kan ik heus wel betalen ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Lief, ik krijg elke maand 10 euro btg van me ouders ;] Dat kan ik heus wel betalen ^^



    Nauw ik stop je niet maar dan ga ik wel iets terug doen voor je!!!


    *He's the one.

    je kan ook niet van iedereen hier op Quizlet verwachten dat ze je serie maken hoor. En trouwens, volgens mij gaat het er gwn om dat je het zélf leuk vind om te schrijven, en als anderen dan je serie volgen is dat een leuk extraatje.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn mobiel doet vaag 0o

    Maar ik zou jouwn quiz in de spotlight zetten ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Er zijn zoveel mensen met series en daarom valt die van jou gewoon niet op tussen die enorme massa want dat hebben veel msenjes.

    x'D idd x'D


    *He's the one.