• Gutentag Leuten!

    Ik was enkele dagen geleden jarig (25 juli), maar ik heb nu pas de kans gekregen om weer op Quizlet te komen, dus ik wou met deze "mededeling" en updates jullie even informeren over de stand van zaken in mijn leven, mocht jullie dat interesseren, haha.

    Welnu, ik ben 17 geworden. Tesaam met mijn tante, wie 45 is geworden. Het was een ontzettend leuke dag en ik ben bedolven onder cadeaus. Bovenal: ik had een geweldige verjaardag dankzij de gasten. c:
    Verder heb ik met mijn ouders overlegd en mag ik, mits het mogelijk is via school, opgaan voor een volgende Cambridge certificaat.
    Ik heb al flink geshopt on de vakantie, wat resulteert in een hoop aanwinsten en een lege portemonnee, maar je eerste salaris en gespaard zak- en kleedgeld uitgeven voelt wel goed!
    Met onze puppy gaat het erg goed en hij (Tjibbe) en Lucky (onze 10-jarige lobbes!) kunnen steeds beter met mekaar overweg. Tjibbe past echt bij onze familie!
    Verder ben ik bezig met mijn kamer opruimen, wat best een klus is getuige mijn kledingkast die inmiddels het synoniem van een grote onopgeruimde kast met toevaligerweis een berg kleding erin is geworden en nog wat kasten die nodig een opruimbeurt verdienen. Ik ga ook een kastje toevoegen. Zo'n Billy van IKEA speciaal voor cd's en dvd's, want ik wil mijn steeds groter wordende collectie mooi houden, haha.

    Ik wens jullie allen een fijne vakantie!

    Liefs, Myke


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nog gefeliciteerd(flower)


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Nog gefeliciteerd(flower)


    Dank je wel!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rhyme schreef:
    Nog gefeliciteerd(flower)


    16 - 09 - '17

    Whoa dat klinkt allemaal awesome! Nog gefeliciteerd, mooi dat het zo leuk was!


    I long for this feeling to not feel at all.

    Gefeliciteerd! (:


    wat was dit ookalweer

    Nog gefeliciteerd! c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer