• Ik had een idee voor een short story, een bromance. Ik heb ooit een bromance geschreven om te kijken hoe dat me verliep. Nu was ik van plan om hier ook een bromance van te maken, alleen toen ik begon met schrijven vond ik dat het ook misschien leuk was als het geen bromance zou zijn.
    Wat lezen jullie persoonlijk het liefste?

    Het idee staat onder de spoiler

    Harry Styles had nooit echt geweten wat hij met zijn leven wou doen. Hij had nooit een specifiek talent gehad. Hij kon wel dingen, maar niet dat hij ooit echt beter was geweest dan anderen. Waar anderen zwart of wit waren, was hij grijs. Van beide een beetje. Een niet zo belangrijk individu in de grote massa. Hij had ook nooit anders willen zijn dan grijs, het was veiliger om niet op te vallen.
    Tot dat hij tegen een mysterieuze jongen aanbotst.
    Hij kan deze jongen maar niet vergeten, opeens bestaat er geen grijs meer. Harry wil een leven van extremen, iemand die de ene dag zwart is en de volgende minuut weer wit is. Hij weet wel zeker dat deze jongen hem dit kan geven, en zo begint hij aan zijn zoektocht.

    (In dit verhaal heeft hij dus een date met Liam, Niall, Louis en Zayn}

    Als het geen bromance zou worden, zou een vrouwelijke personage dus een date hebben met Harry, Liam, Niall, Louis en Zayn.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 18:49 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zou dit persoonlijk leuker vinden met een vrouwelijk personage, ook al lees ik weinig tot geen stories over 1D.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jammer dat het One Direction is, anders zou ik erg geïnteresseerd zijn in je verhaal.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Short story + One Direction bromance = ja. Sowieso. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Caraphernelia schreef:
    Jammer dat het One Direction is, anders zou ik erg geïnteresseerd zijn in je verhaal.


    Haha, ik schrijf ook nooit fanfiction hoor. Momenteel ben ik bezig met een wat zwaardere verhaal, en tussen door wou ik wat lichts schrijven, een fanfiction dus.(bloos)


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik lees eigenlijk liever geen bromances, maar het is jouw verhaal.


    26 - 02 - '16

    Ik zou het leuk vinden met een vrouwelijk personage. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    bromaanceee, vind ik altijd leuker :)


    =

    Ik hou dus totaal niet van bromances.
    Maar even een hele stomme vraag en deze stel ik echt niet op jou af te kraken maar ik ben best wel nieuwsgierig naar het antwoord.
    Waarom schrijf je een verhaal waarin 1D niet bekend zijn en elkaar wel kennen? Is het dan niet leuker om een onbekende personen verhaal te doen i.p.v. Eem fanfiction waarin het niet helemaal klopt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    Ik hou dus totaal niet van bromances.
    Maar even een hele stomme vraag en deze stel ik echt niet op jou af te kraken maar ik ben best wel nieuwsgierig naar het antwoord.
    Waarom schrijf je een verhaal waarin 1D niet bekend zijn en elkaar wel kennen? Is het dan niet leuker om een onbekende personen verhaal te doen i.p.v. Eem fanfiction waarin het niet helemaal klopt?

    Het is gewoon leuk. Geen moeilijke uitleg. Het is leuk om over ze te schrijven, ook al zijn ze niet beroemd. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Please_Charon schreef:
    Ik hou dus totaal niet van bromances.
    Maar even een hele stomme vraag en deze stel ik echt niet op jou af te kraken maar ik ben best wel nieuwsgierig naar het antwoord.
    Waarom schrijf je een verhaal waarin 1D niet bekend zijn en elkaar wel kennen? Is het dan niet leuker om een onbekende personen verhaal te doen i.p.v. Eem fanfiction waarin het niet helemaal klopt?


    Als je een OP schrijft, bedenk je de personages zelf. Als ik begin aan een verhaal bedenk ik van te voren mijn karakters, werk ze uit en probeer ze tot leven te wekken, zodat wanneer ik daadwerkelijk aan het verhaal begin het makkelijker voor me is om de personages te plaatsen. Als ik een fanfiction schrijf over 1D hoef ik de karakters niet meer zelf te verzinnen, omdat ze immers echte personen zijn. Het is dan wat makkelijker om over ze te schrijven zonder veel voor-werk te doen. En zoals ik al eerder in het topic had gezegd, wou ik even wat lichts voor tussendoor schrijven, en met een fanfiction heb ik minder 'voorwerk' zeg maar.
    Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd, haha!


    Alleen maar tranen van geluk