• Hoi! Ik wil dit even opschrijven om mijn hart te luchten.
    Ik heb al 14 jaar een beste vriendin. Na de basisschool gingen we allebei naar een andere middelbare school. Natuurlijk zagen we elkaar daardoor minder vaak, maar als we elkaar zagen was het alsof we nooit uit elkaar waren geweest! Ze is echt een geweldig meisje.
    Dit jaar zijn we allebei geslaagd. Ik dacht: we hebben allebei 3 maanden vakantie, dus eindelijk tijd om af te spreken. Ik heb haar al drie keer gevraagd of ze kan afspreken. Maar ze is telkens of druk met haar werk of met haar vriendje of zo. Ze zegt telkens dat ze het zal zeggen als ze een geschikte dag heeft gevonden, maar na drie keer vragen zegt ze nog steeds niks.
    Ik snap dat we allebei geslaagd zijn en dat ze nu een vriend heeft. Maar in inmiddels 2 maanden had ze toch wel een paar uurtjes kunnen vinden voor mij?

    Ik ga gewoon verder met mijn leven. Niks is gegarandeerd. Ik mis haar alleen en dat moest er even uit.

    Als je tot hier hebt gelezen: dank je wel!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Dat us moeilijk ja, ik herken dat ook met een vriendin. Misschien laat ze uiteindelijk vanzelf iets horen? Of zeg anders dat je het niet fijn vind dat ze steeds niet kan?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Tja, die dingen gebeuren. Ik heb het inmiddels al erg vaak meegemaakt. Je kunt het beter accepteren en terugkijken op de mooie dingen, dan er bij stil blijven staan en ermee zitten. Dat is beter voor jezelf. En wie weet, misschien staat ze over een tijdje bij jou op de stoep?


    Life is hard and then we die

    Als ik zelf geen tijd heb om met iemand af te spreken, vind ik het eigenlijk ergerlijk als mensen het maar blijven vragen. Misschien wachten op het moment dat ze het zelf zegt?


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Als ik zelf geen tijd heb om met iemand af te spreken, vind ik het eigenlijk ergerlijk als mensen het maar blijven vragen. Misschien wachten op het moment dat ze het zelf zegt?

    Ja, dat is waar. Daarom vraag ik het ook niet meer. Ik vind het alleen irritant dat ik het telkens moet zijn die vraagt of we kunnen afspreken. Zij toont nooit interesse en dat was al zo voor deze zomervakantie. Maar dat kan inderdaad heel goed aan mij liggen. Misschien erger ik haar gewoon.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 21:31 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Het is jammer, maar zo gaan die dingen nou eenmaal. Ik heb dat ook een paar keer meegemaakt. Uiteindelijk moet vriendschap van twee kanten komen. Je kunt nog zo je best doen, maar als de ander het niet meer ziet zitten, houd het gewoon op.
    Als het zo blijft, zal je het moeten accepteren. Leuk is het niet, maar bedenk je wel dat je er niets aanhebt om met iemand om te gaan die helemaal geen zin heeft in jou. Dan kun je beter je tijd in mensen steken die jou wel waarderen!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.