• Het zal toch eens niet, haha, maar ik heb me wéér eens vergist in tijden en dagen. Maak alsjeblieft nooit een afspraak met mij op een speciale tijd of dag, want ik haal het toch door elkaar :W
    Ik had gisteren lekker gewerkt van zeven tot een, eindelijk na mijn vakantie. Ik zeg tegen iedereen: "Tot vrijdag!" en kom later, als ik thuis ben, op het gekke idee om naar mijn vriend te gaan, omdat ik vandaag (donderdag) toch vrij zou zijn. Gezellig avondje bij mijn vriend gehad, lekker slapen, totdat mijn wekker om kwart voor negen gaat. Ik wil hem uitzetten en zie dat er een hele rij dingen staan: zeven gemiste oproepen, een wappje van mijn chef: 'Waar ben je?'
    Moest ik toch nog werken vandaag èn ik ben morgen vrij. Jaja, dat kan echt alleen ik voor elkaar krijgen. -.-"
    Gelukkig dat mijn chef niet heel erg boos was en ze kon er nog redelijk om lachen ;D

    Dus, jullie nog laatst je vergist?

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 16:49 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, goed gedaan!:Y)

    Ik zit in een hotel met mijn ouders, we hadden maar een kamersleutel en mijn ouders gingen naar de bar iets drinken, ik kwam uiteindelijk ook naar de bar. Maar ik was de kamersleutel in de kamer vergeten. Dus we moesten naar de receptie voor een nieuwe.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Lekker handig weer, Sofie. :Y) Gelukkig was je chef niet boos geworden.


    Pretty is just a pretty word.

    Handig Sofie.(krul)
    Moet je nu morgen werken, of heb je nu twee dagen vrij? Ik zou er ook om moeten lachen.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hahaha, doe je goed Soof. :')

    Hmm of ik me heb vergist... Nah, niet dat ik weet eigenlijk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Memoria schreef:
    Handig Sofie.(krul)
    Moet je nu morgen werken, of heb je nu twee dagen vrij? Ik zou er ook om moeten lachen.^^

    Huh? Nee, ik moest eigenlijk vandaag (donderdag) werken terwijl ik dacht dat ik vrij had en ik dacht dat ik morgen (vrijdag) moest werken, terwijl ik dan noujuist vrij heb. Zaterdag moet ik sowieso werken, dat weet ik héél zeker (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    handig, misschien met een timer op je telefoon zetten?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HAHAHA. Dat heb ik al een keer gehad met school :W


    26 - 02 - '16

    Tudor schreef:
    (...)
    Huh? Nee, ik moest eigenlijk vandaag (donderdag) werken terwijl ik dacht dat ik vrij had en ik dacht dat ik morgen (vrijdag) moest werken, terwijl ik dan noujuist vrij heb. Zaterdag moet ik sowieso werken, dat weet ik héél zeker (cat)

    Ah, nu snap ik het.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb dat een keer gehad met mijn diëtist. Ik dacht dat ik een afspraak had om 15.00 uur maar het bleek 13.00 uur te zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb me ooit eens vergist in de brugklas met de tijd van de toets. Toen ik daar achter kwam en snel naar school fietste, fietste iedereen juist weg van school.
    Sindsdien heb ik altijd drie keer gecheckt of de tijd van de toets wel écht klopte.

    Toen ik nieuw was op school, ging ik in het verkeerde lokaal zitten en vroeg ik of dit de Duitse les was, terwijl ik bij Nederlands zat. x)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Had dat laatst... Toen is de manager voor mij gaan werken. Ahem. :'D Komt-ie ook eens vanachter zijn bureau. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben vorig jaar een keer een lesuur te vroeg naar huis gegaan. Normaal hadden we op vrijdag altijd het 7e uit, maar een tijd lang hadden we dan telkens het 8e Frans (dat moesten we inhalen aangezien we drie weken geen Frans meer hadden gehad) Maar de derde keer ofzo was ik dat vergeten :') En ik herinnerde het me op de fiets.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 18:31 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik moest een keer naar de ortho. Dus ik zat daar, precies op tijd, maar mijn naam kwam maar niet op het scherm. Na een half uur ging ik het navragen, en toen bleek dat de afspraak een week later was -.-


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Ik moest een keer naar de ortho. Dus ik zat daar, precies op tijd, maar mijn naam kwam maar niet op het scherm. Na een half uur ging ik het navragen, en toen bleek dat de afspraak een week later was -.-


    Whahahah, sorry ik moet erg lachen om deze xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.