• Over ongeveer 1,5 maand heb ik twee jaar met mijn vriend. Normaal vieren we het niet als we zoveel maanden hebben maar alleen met het jaar maken we een uitzondering. Aangezien ik altijd heel slecht ben om cadeautjes te verzinnen voor mijn vriend maak ik maar ruim op tijd een topic aan. Als er goede tips komen kan ik het topic ook nog een keer gebruiken voor zijn verjaardag. Daarnaast denk ik niet dat ik de enige ben die niet weet wat ze moeten kopen voor hun vriend/vriendin. Parfum heb ik al een aantal keer gegeven dus dat valt voor mij af.

    Dingen voor je vriendje/Vriendinnetje:
    ~ Parfum
    ~ Games
    ~ Een uitje ergens naar toe (pretpark, weekendje weg, dierentuin, enz.)
    ~ Uiteten

    Dus guys, kom maar op met de tips. :Y)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 0:17 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Games for sure.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als ik een vriend/vriendin had wou ik dat ze me iets gaven om samen te doen, bijvoorbeeld een uitje ergens heen (pretpark, restaurant, dagje uit, of een weekend weg), dat zou ik awesome vinden. En daarna samen naar huis en een epic film zien. Ofzo. :'D en dan, dan ga je slapen.


    I long for this feeling to not feel at all.

    Avarosa schreef:
    Games for sure.

    Mijn vriend gamet dus helaas niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Avarosa schreef:
    Games for sure.


    +1000000


    I long for this feeling to not feel at all.

    Please_Charon schreef:
    (...)
    Mijn vriend gamet dus helaas niet.
    Saaie vriend. Nu de meeste zijn ook wel zot aan LotR of The Hobbit, dus misschien dvd's daarvan.
    Wij zijn ook zo'n nerdy chemistry koppel, dus ik gaf hem eens een een groot periodiek systeem. Was ie helemaal weg van, maar dat is ook omdat dat zijn ding is.
    And men love food, dus met een etentje zijn die vaak ook tevreden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Saaie vriend. Nu de meeste zijn ook wel zot aan LotR of The Hobbit, dus misschien dvd's daarvan.
    Wij zijn ook zo'n nerdy chemistry koppel, dus ik gaf hem eens een een groot periodiek systeem. Was ie helemaal weg van, maar dat is ook omdat dat zijn ding is.
    And men love food, dus met een etentje zijn die vaak ook tevreden.

    Helemaal mee eens (:
    Oh, hier wil ik graag aan toevoegen.. deze site.

    All dat epic stuff.

    Of koop een playstation of wat co-op gaes en ga samen gamen :'D ik bedoel, een vriend die niet van gamen houd? TEACH HIM THE WAYS OF GAMING.


    I long for this feeling to not feel at all.

    Avarosa schreef:
    (...)Saaie vriend. Nu de meeste zijn ook wel zot aan LotR of The Hobbit, dus misschien dvd's daarvan.
    Wij zijn ook zo'n nerdy chemistry koppel, dus ik gaf hem eens een een groot periodiek systeem. Was ie helemaal weg van, maar dat is ook omdat dat zijn ding is.
    And men love food, dus met een etentje zijn die vaak ook tevreden.




    Penta schreef:
    (...)
    Helemaal mee eens (:
    Oh, hier wil ik graag aan toevoegen.. deze site.

    All dat epic stuff.

    Of koop een playstation of wat co-op gaes en ga samen gamen :'D ik bedoel, een vriend die niet van gamen houd? TEACH HIM THE WAYS OF GAMING.


    Mag ik mezelf verdedigen? Mijn vriend sport 6 dagen in de week. Daarnaast met school heeft hij geen tijd om te gamen. Maar hij is clash of clans verslaafd en hij just dancet met mij. Telt dat ook?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Mag ik mezelf verdedigen? Mijn vriend sport 6 dagen in de week. Daarnaast met school heeft hij geen tijd om te gamen. Maar hij is clash of clans verslaafd en hij just dancet met mij. Telt dat ook?

    omfg

    ehm.. nu ben ik out of ideas : ( ik vond mijn eerste idee wel super leuk though, wie houd er nou niet van ergens heen gaan.


    I long for this feeling to not feel at all.

    Het is ook altijd leuk om merch te kopen van zijn/haar favoriete game of film. Om je een beetje een idee te geven, ik heb bv voor valentijnsdag een Ellie Badge gekregen (van Disney's Up), een Mario snapback, en laatst van een vriendin een Firefly Pendant (van de game The Last of Us) etc. ^^
    Jammer genoeg moet je dit soort dingen wel meestal via internet kopen, en ik weet niet of je daaraan doet..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik ben er heilig van overtuigd dat die site die ik je gegeven hebt het antwoord is op al je vragen. Als iemand mij daar iets van gaf, INSTANT MARRIAGE.

    jk dat ook weer niet, maar die site is zo awesome :')


    I long for this feeling to not feel at all.

    Sex.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Sex.

    stop is, ik ben 12 en zit stiekem op quizlet om 1 uur snachts, geen vieze woordjes zeggen anders wod je geband >: (

    ook een zeer goed idee though


    I long for this feeling to not feel at all.

    Penta schreef:
    (...)
    stop is, ik ben 12 en zit stiekem op quizlet om 1 uur snachts, geen vieze woordjes zeggen anders wod je geband >: (

    ook een zeer goed idee though
    piemel hihihihihihi


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)piemel hihihihihihi

    viezerik!1111111111 ik ga bannen want i kben de moderator!! echt! hoor!1//


    I long for this feeling to not feel at all.

    Penta schreef:
    (...)
    stop is, ik ben 12 en zit stiekem op quizlet om 1 uur snachts, geen vieze woordjes zeggen anders wod je geband >: (

    ook een zeer goed idee though

    Ik voel me betrapt.

    OT; Naja ik wilde games zeggen, maar kun je niet gewoon lekker ouderwets naar de film gaan? :3

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 1:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it