• Hallo iedereen,

    Mijn lijst mijn abonnementen is leeg aan het raken, dus ik ben weer op zoek naar nieuwe verhalen!

    Waar ben ik naar op zoek?
    - Fantasy; eigentijds of in het verleden (Onbekende Personen)
    - Fijne schrijfstijl (het liefst een beetje ervaren auteur)
    - Net begonnen of afgelopen/tot een einde lopend (je mag ook iets anders posten, natuurlijk, als je aan de andere voorwaarden voldoet)
    - Historische fictie
    - Fanfics:

    - Lord of the Rings (niet the hobbit, daar lees ik op het moment al een paar van)
    - Avengers
    - Once Upon a Time
    - Doctor Who

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 17:38 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels--16/

    When shit happened in heaven, some angels crashed on to earth.





    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Fantasy
    OP
    Nederlands geschreven en gesproken
    Zal later 16+ bevatten
    Geen waarschuwingen


    Mhm?

    http://www.quizlet.nl/stories/141511/only-trouble-1d5os/

    Hopelijk nemen jullie een kijkje : )


    ''He's so mean''
    ''But I gotta love it''
    ''I just can't let him go''


    ''He's no good for you, He's a badboy''
    ''He's my boyfriend Luke, you have to live with it''
    ''I can't, he's trouble, only trouble''






    ''She lies awake.
    I'm trying to find the words to say.
    I wish I was, I wish I was beside you.''


    =

    xLucca schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels--16/

    When shit happened in heaven, some angels crashed on to earth.





    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Fantasy
    OP
    Nederlands geschreven en gesproken
    Zal later 16+ bevatten
    Geen waarschuwingen


    Ik heb een abonnement genomen!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Welkom in



    De enige staat in Ergens die niet naar de pijpen van de landheer danst. Terwijl ten noorden van het Vermetelgebergte een tijd van mechanisatie aanbreekt, verandert het zuidelijke Limbo in de afvalput van het voorspoedige rijk Ergens. De rivaliserende straatbendes maken Limbo er niet veiliger op voor jonge 'zwerfhond' Yalou Duizendster. Eenzaam trekt ze heel Limbo rond op zoek naar haar vriend en leermeester, die tijdens de grote rel een jaar geleden spoorloos verdwenen is. Al reizend ontdekt ze informatie over de geheimzinnige jongen die in conflict zijn met wat ze dacht te weten. Aan de vooravond van de ondergang van Limbo staande, is er nog maar één ding wat ze kan doen: onverschrokken zijn.




    Hoe kom je thuis als je geen huis hebt? Die vraag drijft de zestienjarige Yalou van de ene vervallen stad naar de ander, niet rustend tot ze de belofte haar vriend te vinden na zal komen. De mensen die ze op haar pad tegenkomt, hebben ieder hun eigen doel in dit geïsoleerde oord. Uiteindelijk komen ze echter allemaal op hetzelfde neer: ontsnappen uit de gevangenis die ze Limbo noemen.

    Een verhaal over vrijheid, trouw en bovenal lef.




    >> Onbekende personen
    >> Fantasy & avontuur
    >> Bevat (aangegeven) gewelddadige scènes



    Plaatje is aanklikbaar ^^.


    i put the fun in funeral

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah


    Soundtrack video



    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hallo,

    Ik ben een verhaal gestart wat gebasseerd is op de Vampire Diaries. Stefan en Damon zullen hier zeker weten in voor komen. Je hoeft echter de serie niet te kennen om dit verhaal te kunnen volgen.
    Ik wilde vragen of je het misschien een kans zouden willen geven?
    It would mean the world to me.

    •••
    Haunted Innocence • TVD
    •••



    'Mijn ouders vertelden me vroeger dat ik niet bang hoefde te zijn voor het donker of het monster onder mijn bed. Monsters bestonden niet. Oh how they were wrong. Er zijn wel degelijk monsters daar - in het donker - wachtend op mij. Dit was nu mijn leven en ik kon er niks aan veranderd. Ik moest het accepteren en wat ik ben.'

    http://www.quizlet.nl/stories/141870/catch-me/



    Ella is een Northie en ze is er trots op. The Southies zijn een stel kinderachtige kleuters die alles met geweld op lossen vindt ze. en ze is niet de enige. The Southies en The Northies mogen elkaar niet. Beiden hebben ze een stuk gebied in het stadje, en als je op elkaars grond gebied komt, heb je een groot probleem. Maar dan wordt Ella er van verdacht om samen te werken met The Southies. ze vlucht en een race tegen de klok begint.













    #Ik wil dit verhaal nergens anders zien
    #Ik probeer tussen de 550 en 600 woorden per hoofdstuk te schrijven.
    #Ik post niet altijd
    #Written by Erinne
    #Nederlands Gesproken en Geschreven

    Ik heb een Marvel verhaal.



    Madeline Pierce is de dochter van Alexander Pierce die SHIELD commandeerde en boven Nick Fury stond. Maar na het uit een vallen van SHIELD door HYDRA en de dood van haar vader is ze verhuist van Washington D.C naar New York City om bij haar tante te gaan wonen. Zelf was ze ook een SHIELD agent en wist ze niets van haar vader's geheime plannen af waaronder Project Insight. Nu dat ze in the big apple woont raapt ze haar problemen langzaam op en weet ze SHIELD achter haar te houden. Ze krijgt een relatie met Flash Thompson wat helaas geen stand houd. Ze wordt nog veel geconfronteerd met de media die roddels over haar verspreiden maar gelukkig krijgt ze steun van haar buurjongen Peter Parker. Madeline krijgt te maken met nog een nieuwe superheld die door New York rond slingert en krabbelt haar verleden langzamerhand weer omhoog als ze te horen krijgt dat ze haar oude huis - die ze al vanaf kleins af aan gedeeld heeft met haar vader - moet opeisen anders zal alles vernietigd worden. En dat is niet alles; Spider-Man krijgt een nieuwe vijand en dat niemand anders dan Flash Thompson die de straten van New York onveilig maakt als zijn nieuwe alter ego Venom.

    (X)

    Steve Rogers en Bucky Barnes spelen ook twee belangrijke rollen en de Avengers zullen er later ook in voor komen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Volgens mij heb ik alleen nog hobbit fanficties voor je. :'D

    Oh, en deze OP.
    Fantasy komt alleen wat later. :'p



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?


    Every villain is a hero in his own mind.

    I fell for you ~Severus Snape~

    ~~~~~~~~~~

    You Say You Hate Me,
    I Just Love You More,
    You Don't Wan't Me,
    I Just Want You More

    ~~~~~~~~~~


    ~~~~~~~~~~

    If You Start To Miss Me,
    Remember,
    I Didn't Walk Away,
    You Let Me Go

    ~~~~~~~~


    ~~~~~~~~~~

    I Could Never Hate You,
    But I Want To


    ~~~~~~~~~~

    Dit is een Severus Snape Fanfiction.



    ~~~~~~~~~~

    Gestart: 09-01-2014


    ~Severus Snape love story.
    ~Bevat grof taal gebruik.
    ~Speelt zich af rond de tweede tovenaars oorlog.
    ~De meeste personages in deze story, behoren aan J.K Rowling!
    ~Reacties en Cudo's motiveren!
    ~Geschreven op mijn telefoon.
    ~Neem een Abo, ik waarschuw niet!
    ~Engelse namen.

    ______________________________
    Status: Lopend
    Genre: Romantiek, Drama, Fanfiction
    Ik actieveer regelmatig, meestal om de twee dagen. De hoofdstukken zijn meestal tussen de 900 en de 2000 woorden.
    _____________________________


    "Not my daughter, you bitch!"

    Stalia schreef:
    Ik heb een Marvel verhaal.



    Madeline Pierce is de dochter van Alexander Pierce die SHIELD commandeerde en boven Nick Fury stond. Maar na het uit een vallen van SHIELD door HYDRA en de dood van haar vader is ze verhuist van Washington D.C naar New York City om bij haar tante te gaan wonen. Zelf was ze ook een SHIELD agent en wist ze niets van haar vader's geheime plannen af waaronder Project Insight. Nu dat ze in the big apple woont raapt ze haar problemen langzaam op en weet ze SHIELD achter haar te houden. Ze krijgt een relatie met Flash Thompson wat helaas geen stand houd. Ze wordt nog veel geconfronteerd met de media die roddels over haar verspreiden maar gelukkig krijgt ze steun van haar buurjongen Peter Parker. Madeline krijgt te maken met nog een nieuwe superheld die door New York rond slingert en krabbelt haar verleden langzamerhand weer omhoog als ze te horen krijgt dat ze haar oude huis - die ze al vanaf kleins af aan gedeeld heeft met haar vader - moet opeisen anders zal alles vernietigd worden. En dat is niet alles; Spider-Man krijgt een nieuwe vijand en dat niemand anders dan Flash Thompson die de straten van New York onveilig maakt als zijn nieuwe alter ego Venom.

    (X)

    Steve Rogers en Bucky Barnes spelen ook twee belangrijke rollen en de Avengers zullen er later ook in voor komen.


    Bucky en Steve! Ik zag net de winter soldier en het was geweldig, dus dit verhaal ga ik zeker lezen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Broken || Perrie, Harry, Zayn
    http://www.quizlet.nl/stories/138390/broken---perrie-harry-zayn/

    * romantische thriller met af en toe drama
    * ik persoon
    * heden verteld
    * onverwachte wendingen
    *activeren twee keer per week
    * elk hoofdstuk minstens 800 woorden

    Love can last forever
    and it will lead you to your destiny.
    Well,
    it cán last forever,
    but that's quiet impossible,
    I don't believe that,
    it's just not the truth.
    Love is dangerous.



    Hope springs eternal,
    trust me,
    it's a lie.
    Hope is an even more dangerous murderer than love.



    Instead of hoping you should try to trust.
    The problem is,
    I can't trust anybody.



    If you don't know my story,
    You don't know me,
    You won't get me.

    You won't get me because I'm not just a thing,
    I'm a person.
    You can't control me,
    Unless I can't control myself.
    That's one of my biggest fears.

    ~ Perrie Edwards