• Over ongeveer 1,5 maand heb ik twee jaar met mijn vriend. Normaal vieren we het niet als we zoveel maanden hebben maar alleen met het jaar maken we een uitzondering. Aangezien ik altijd heel slecht ben om cadeautjes te verzinnen voor mijn vriend maak ik maar ruim op tijd een topic aan. Als er goede tips komen kan ik het topic ook nog een keer gebruiken voor zijn verjaardag. Daarnaast denk ik niet dat ik de enige ben die niet weet wat ze moeten kopen voor hun vriend/vriendin. Parfum heb ik al een aantal keer gegeven dus dat valt voor mij af.

    Dingen voor je vriendje/Vriendinnetje:
    ~ Parfum
    ~ Games
    ~ Een uitje ergens naar toe (pretpark, weekendje weg, dierentuin, enz.)
    ~ Uiteten

    Dus guys, kom maar op met de tips. :Y)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 0:17 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik voel me betrapt.

    OT; Naja ik wilde games zeggen, maar kun je niet gewoon lekker ouderwets naar de film gaan? :3


    Ik ga best vaak met hem naar de film dus dat is dan weer zo'n standaard.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Koop dure lingerie voor jezelf = dubbelwin :Y)
    Ga een dagje naar het strand, maak er een mooie wandeling, klooi een beetje aan en trakteer hem daarna op een dinertje bij zonsondergang? ^^


    i put the fun in funeral

    Iets voor hem koken. Liefde gaat door de maag jwz.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ie sport, kan je dan daar niet iets van kopen? Ik had eens nieuwe skihandschoenen gekocht voor mn vriend en ie keek echt alsof ie 1000 euro kreeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Probeer iets op Vakantieveilingen.nl te winnen? Mijn zus heeft daar laatst een helikoptervlucht gewonnen voor haar vriend (zijn verjaardag) ook is mijn andere zus zo eens gaan leren -ik ben de naam kwijt - (een zeil op een soort surfplank? ) we zijn met zijn allen naar de sauna geweest + ik heb zelf met een paar vriendinnen een make-up workshop gedaan van RTL Superlooks. Ik raad je Vakantieveilingen.nl dus heel erg aan. Je kan er van alles op winnen. ^^

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:24 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    of kijk eens voor cadeau's die je kan personaliseren, zoals een beer met een shirtje met jullie foto/namen, of een mok, shirt, knuffels, chocola, wijnflessen, etc.etc.etc.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Heeft je vriend misschien een bepaalde hobby?
    Omdat m'n vriend zo gek is op kickboksen wilde ik samen met hem naar een kickboksgala.
    Kaartjes zijn wel rond de 70/80 euro volgens mij.
    Maar dat zou ik doen.

    En dat idee van vakantieveilingen is ook wel een goed idee, misschien dat daar iets leuks tussen zit?

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:26 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Een picknick? :3


    26 - 02 - '16

    Zelf geef ik bsst vaak een pakket. Gewoon naar de action en dan gezichtsmaskers make up badzeep deotje enzo lipgloss ofzo. De meeste zijn er altijd erg blij mee. Soms nog een potje snoep erbij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    Zelf geef ik bsst vaak een pakket. Gewoon naar de action en dan gezichtsmaskers make up badzeep deotje enzo lipgloss ofzo. De meeste zijn er altijd erg blij mee. Soms nog een potje snoep erbij


    Ik denk niet dat haar vriend daar nou erg op zit te wachten...


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat haar vriend daar nou erg op zit te wachten...
    Er stat in het beginpost dat ze tips zoekt ook voor andere voor cadeau's voor vrienden maar ook vriendinnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een Groupon actie? Ik zou iets kopen waar jullie beiden van kunnen genieten, zoals een avondje uit of een gezellig etentje bij hem of jou thuis. Ik vind het veel leuker om samen iets met mijn vriend of vriendin te doen (als ik er een zou hebben) dan een doosje chocolade in mijn handen te krijgen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wij doen dus niet aan speciale dagen(inclusief verjaardagen en zoveel jaar samen dagen :'D) maar doen gewoon tussendoor leuke dingen voor elkaar.
    Zo doet hij op z'n tijd het hele huis poetsen en de kleine verzorgen een hele dag, iets waar hij mij nog het allerblijst mee maak omdat ik dan gewoon een hele dag pure rust heb, maar goed, wij wonen dan al samen en hebben een gezin, dus ja. Dan is het natuurlijk logisch dat je blijer bent met zulke dingen ^_^

    Waar ik m'n vriend inderdaad het blijst mee kan maken, zijn inderdaad games die binnen zijn genre valt van wat hij graag speelt :'D
    Wat hem dan weer schattig vind, zijn van die snoezige dingen zoals een me to you beertje of een keischattig fotolijstje met een foto van ons erin. Nu, daar heb ik opzicht ook wel iets aan, aangezien het m'n glazenkast opvult :3
    Laatst heb ik hem een coole beker gegeven met 'je bent een kanjer' erop en dan een hele tekst aan de binnenkant met een uitleg van waarom (waarheidsgetrouw ook wat er stond). Meneer voelde zich ondergewaardeerd, en geloof me, dan doen zulke dingen het altijd wel goed XD Al heb je die dingen ook met 'ik hou van je' erop en zo nog tal van variaties die je als cadeau kan geven.
    Ik heb 2 jaar geleden een zilveren (we houden allebei nu eenmaal niet van goud XD) ketting gekocht, met twee naamplaatjes. De ene was dan met 2 hartjes uitgesneden in het hoekje onder, met mijn naam erop en de ander had twee kleine voetjes uitgesneden van onder, met de naam van ons zoontje erop. Natuurlijk kan je zelf gewoon één hangertje doen, met alleen jouw naam, of jullie beiden namen, of slechts enkel de eerste letter van je naam/jullie namen.

    Koken doet het inderdaad ook altijd goed. Zo op z'n tijd vind ik het zalig om uitgebreid te koken waarbij ik dus echt de hele dag zalig in de keuken sta voor een uitgebreid 3 gangen menu. En m'n vriend vind het gewledig, want zoals Hashirama al zegt, liefde gaat door de maag. So true!
    Of m'n vriend maakt friet met mosselen, wat we allebei echt zalig speciaal vinden. Gewoon omdat we het doodgraag lusten, maar beperken tot enkele keren in het jaar, waardoor het 'speciaal' blijft.

    Zo om de zoveel tijd gaan we met z'n tweetjes naar de bioscoop, als de kleine uitlogeren is. Dan nemen we vaak de vroege film van 8 uur en dan daarna gezellig bij de frituur eten, wat er bijna uitziet daar als een restaurant ^_^

    Of inderdaad een dagje pretpark of dierentuin. Zelf zijn we daar echt wel voor te vinden om dat eens in het jaar te doen, al is het bij ons allemaal natuurlijk meer gericht op de kleine, maar er is genoeg keus van wat je wilt doen.

    Inspelen op de dingen wat je vriend graag wilt hebben, werkt ook altijd. Zo hoor ik m'n vriend op regelmatige basis subtiel uit over de dingen die hij graag zou willen hebben, en dan enige tijd later, als hij er al niet meer aan denkt, koop ik het als verrassing voor hem. (Of hij begint er spontaan zelf over allemaal, en onthou ik het gewoon XD) In m'n vriend z'n geval zijn dat dus ook wel vaak gewoon bepaalde games, maar zo heb ik ook al eens een horloge en een bepaalde afstershave horen vallen. Dat hangt gewoon van persoon tot persoon af.

    In ieder geval, heel veel suc7 ermee!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Tigresse schreef:
    Een Groupon actie? Ik zou iets kopen waar jullie beiden van kunnen genieten, zoals een avondje uit of een gezellig etentje bij hem of jou thuis. Ik vind het veel leuker om samen iets met mijn vriend of vriendin te doen (als ik er een zou hebben) dan een doosje chocolade in mijn handen te krijgen.
    Oh no. Bonnen zijn echt niet de dingen die je wilt krijgen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een keertje weg gaan met zen twee is altijd leuk!
    Ook vind ik deze site echt super goed: http://www.smartphoto.be/nl/producten
    Succ6 nog verder!