• Ja dat vroeg Tara zich af XD. Want kijk Op een filmpje dat hun bij Coldplay waren liepen ze beide met een achterlijke wijven tas. En toen vond ik ze zwaar goed bij elkaar passen omdat ze nogal gay zijn XD Wat denken jullie?

    [/Barbara haar naam moest eronder]

    xox Taar!<3 en Barbara!<3


    http://nl.youtube.com/watch?v=gje_F-dujq0
    Goed kijken naar de tassen en het haar van Andreas XD


    We gonna start a fight >,<

    Nee,, Bill en Tom hebben al een relatsie,, dus Andreas kan niet met Bill hebben!!


    Nou dan toch lekker een trio XB kan ook best sexxii zijn hoor :P


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Andreas is gayer dan gay.
    En heeft Bill waarschijnlijk al eens gebekt.
    Maar zagen ze beide in dat hun relatie niet meer kon worden dan vriendschappelijk.
    Daarvoor waren ze te goede vrienden.
    Noh dat is echt wel balen :O Ik vind ze vet lief samen


    Life is hard and then we die

    Zou kunnen, Ö i don't know


    Listen to what we're not saying..

    wanneer dringt het nu toch eens tot jullie door dat hij NIET gay is, andreas ziet er precies wel zo uit :X maar Bill nie ze --'
    en laat ze de tassen dragen die ze willen, tjongejonge toch --'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wanneer dringt het nu toch eens tot jullie door dat hij NIET gay is, andreas ziet er precies wel zo uit :X maar Bill nie ze --'
    en laat ze de tassen dragen die ze willen, tjongejonge toch --'


    Hallo, ik weet niet hoor, ondanks ik ook een 'Bill-lover' ben zie ik het nog wel voor me Bill als homo, of tenminste Bi, dat kan niet anders dan dat Bill Bi is! Sla me dood, maar ik hou het bij mijn mening!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Andreas is gayer dan gay.
    En heeft Bill waarschijnlijk al eens gebekt.
    Maar zagen ze beide in dat hun relatie niet meer kon worden dan vriendschappelijk.
    Daarvoor waren ze te goede vrienden.


    Dat weet ik wel zeker. :')
    Ik vind het jammer, ze zouden echt heel lief zijn samen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wanneer dringt het nu toch eens tot jullie door dat hij NIET gay is, andreas ziet er precies wel zo uit :X maar Bill nie ze --'
    en laat ze de tassen dragen die ze willen, tjongejonge toch --'
    Zie de waarheid voor ogen lieve sgat, ik weet dat het balen is omdat er zoveel meisjes wanhopig verliefd op hem zijn, maar hij kan gewoon niet op meisjes vallen! Of in ieder geval, niet alleen op meisjes.


    Life is hard and then we die

    (...)Zie de waarheid voor ogen lieve sgat, ik weet dat het balen is omdat er zoveel meisjes wanhopig verliefd op hem zijn, maar hij kan gewoon niet op meisjes vallen! Of in ieder geval, niet alleen op meisjes.

    precies of jullie kennen hem persoonlijk en heeft jullie toegefluisterd dat hij bi is, omg zeg, gwn omdat hij er 'anders' uit ziet, en wat meer 'vrouwelijke' kantjes heeft, is hij meteen bi of gay --'
    ja hoor vooral, en ik ben met de paus =,=


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    precies of jullie kennen hem persoonlijk en heeft jullie toegefluisterd dat hij bi is, omg zeg, gwn omdat hij er 'anders' uit ziet, en wat meer 'vrouwelijke' kantjes heeft, is hij meteen bi of gay --'
    ja hoor vooral, en ik ben met de paus =,=

    Gosh,laat haar haar mening hebben.Jij hebt die van jou toch ook gegeven.


    The soul needs autumn.

    Wauw zeg,
    Gwn omdat hun tassen wat op mekaar lijken hebben ze meteen al een relatie -_-''

    Dus als jij bv.: een topje aan hebt en je BF heeft ongeveer dezelfde aan dan hebben jullie ook meteen een relatie ofso?


    I need you like a heart needs a beat

    Wauw zeg,
    Gwn omdat hun tassen wat op mekaar lijken hebben ze meteen al een relatie -_-''

    Dus als jij bv.: een topje aan hebt en je BF heeft ongeveer dezelfde aan dan hebben jullie ook meteen een relatie ofso?
    Neeheee daar gaat het niet om xD we vinden ze gewoon allebei gay ^^


    Life is hard and then we die

    (...)
    precies of jullie kennen hem persoonlijk en heeft jullie toegefluisterd dat hij bi is, omg zeg, gwn omdat hij er 'anders' uit ziet, en wat meer 'vrouwelijke' kantjes heeft, is hij meteen bi of gay --'
    ja hoor vooral, en ik ben met de paus =,=
    Mag ik wat vragen? Wat is er eigenlijk zo erg dat hij Bi of Gay is? Ik lach hem toch niet uit, of zeg dat hij verschrikkelijk is ofzo? Ik vind hem alleen Gay en dat is niet beledigend bedoeld.


    Life is hard and then we die

    (...)Neeheee daar gaat het niet om xD we vinden ze gewoon allebei gay ^^


    Andereas tot daar aan toe
    Maar Bill..
    Elke jongen zal af en toe wel iets vrouwelijks hebben ofso maar daarom zijn ze nog niet meteen gay ofso.

    Maarja over 50 jaar als Bill opa is zullen we wel zien of dat hij samen is met een jongen of een meisje


    I need you like a heart needs a beat

    (...)Mag ik wat vragen? Wat is er eigenlijk zo erg dat hij Bi of Gay is? Ik lach hem toch niet uit, of zeg dat hij verschrikkelijk is ofzo? Ik vind hem alleen Gay en dat is niet beledigend bedoeld.


    Dat is waar,mijkan het niet schelen of Bill homo,bi of hetro is.
    Zolang hij maar gelukkig is


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Andereas ot daar aan toe
    Maar Bill..
    Elke jongen zal af en toe wel iets vrouwelijks hebben ofso maar daarom zijn ze nog niet meteen gy ofso.

    Maarja over 50 jaar als Bill opa is zullen we wel zien of dat hij samen is met een jongen of een meisje
    Waarom Andreas tot daar aan toe en Bill niet? Ik vind Bill zelfs nog wat erger dan Andreas xD


    Life is hard and then we die