• Ja dat vroeg Tara zich af XD. Want kijk Op een filmpje dat hun bij Coldplay waren liepen ze beide met een achterlijke wijven tas. En toen vond ik ze zwaar goed bij elkaar passen omdat ze nogal gay zijn XD Wat denken jullie?

    [/Barbara haar naam moest eronder]

    xox Taar!<3 en Barbara!<3


    http://nl.youtube.com/watch?v=gje_F-dujq0
    Goed kijken naar de tassen en het haar van Andreas XD


    We gonna start a fight >,<

    Wauw zeg,
    Gwn omdat hun tassen wat op mekaar lijken hebben ze meteen al een relatie -_-''

    Dus als jij bv.: een topje aan hebt en je BF heeft ongeveer dezelfde aan dan hebben jullie ook meteen een relatie ofso?

    haaaaaaaaah echt he, groot gelijk
    in hun face ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)Waarom Andreas tot daar aan toe en Bill niet? Ik vind Bill zelfs nog wat erger dan Andreas xD


    neeh Andereas is veel erger!!!!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    haaaaaaaaah echt he, groot gelijk
    in hun face ^^
    Waarom maak jij altijd gelijk ruzie over dit onderwerp? Het is toch niet beledigend, als je zegt dat iemand Bi of Gay is?


    Life is hard and then we die

    (...)
    precies of jullie kennen hem persoonlijk en heeft jullie toegefluisterd dat hij bi is, omg zeg, gwn omdat hij er 'anders' uit ziet, en wat meer 'vrouwelijke' kantjes heeft, is hij meteen bi of gay --'
    ja hoor vooral, en ik ben met de paus =,=


    hallo paus alles goed? XD

    Maar komop, geef gewoon toe, ik hou zielsveel van Bill en zou het super vinden als hij ooit voor mij zou vallen [/xwatnooitgaatgebeuren] maar zelfs ik zie in dat hij best voor een jongen kan vallen


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Dat is waar,mijkan het niet schelen of Bill homo,bi of hetro is.
    Zolang hij maar gelukkig is

    Thats the spirit <3
    [/IsSlechtInEngels]


    The soul needs autumn.

    (...)

    neeh Andereas is veel erger!!!!
    Eigenlijk zijn ze wel even erg haha xD


    Life is hard and then we die

    ik vind dat andreas op een van die cb jannettekes lijkt O.O
    maar Bill ziet er HELEMAAL niet gay uit :S


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik vind dat andreas op een van die cb jannettekes lijkt O.O
    maar Bill ziet er HELEMAAL niet gay uit :S
    Dit meen je niet he XD Zelfs de grootste bill-lovers zien dat XD Nouja, sommigen noemen het vrouwelijk, sommigen noemen het gay XD En ik noem het gay XD


    Life is hard and then we die

    (...)Eigenlijk zijn ze wel even erg haha xD


    Neeh ik bedoel Bill heeft toch dat iets wat mannelijk maar andreas is volgens mij stiekem verliefd op Bill als is dat volgens mij natuurlijk wel niet weder zijds!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)Waarom maak jij altijd gelijk ruzie over dit onderwerp? Het is toch niet beledigend, als je zegt dat iemand Bi of Gay is?

    jullie geloven hem nie he?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)Dit meen je niet he XD Zelfs de grootste bill-lovers zien dat XD Nouja, sommigen noemen het vrouwelijk, sommigen noemen het gay XD En ik noem het gay XD



    Bill heeft iets vrouwelijk maar volgens mij niet meteen gay


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Neeh ik bedoel Bill heeft toch dat iets wat mannelijk maar andreas is volgens mij stiekem verliefd op Bill als is dat volgens mij natuurlijk wel niet weder zijds!
    Noem is iets mannelijks van Bill? Eerlijk gezegd kan ik behalve z'n stem niets verzinnen :P?


    Life is hard and then we die

    (...)Noem is iets mannelijks van Bill? Eerlijk gezegd kan ik behalve z'n stem niets verzinnen :P?

    Oohjawel.
    Bill's dick.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    jullie geloven hem nie he?
    Wie geloven we niet?


    Life is hard and then we die

    (...)

    Neeh ik bedoel Bill heeft toch dat iets wat mannelijk maar andreas is volgens mij stiekem verliefd op Bill als is dat volgens mij natuurlijk wel niet weder zijds!

    nja vind ik ook!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.