• A war is coming.

    Decide on which side you are.



    Nadat de oorlog tussen mensen en mutanten voorbij was, was alles vredig en rustig. De mutanten en mensen leefden vredig met elkaar en alhoewel sommige mensen mutanten nog steeds wantrouwden, ging het beter dan ze gehoopt hadden. Er kwamen steeds meer mutanten en over de jaren heen kwamen ze erachter dat als een mutant dood gaat, diegene zijn kracht word doorgegeven op iemand anders een paar decennia later. Soms iets anders, soms helemaal hetzelfde.
    Echter vele jaren later was er een mutant die niet met mensen kon leven. Hij wou de hele wereld voor mutanten, waar hij zelf over zou heersen, en alle mensen dood. Hij werd Diablo genoemd vanwege de vele mensenmoorden die hij beging. Zijn kracht was dat hij alles kon opblazen. Ook mensen en mutanten. Dit maakte hem tot een zeer krachtige mutant.
    Langzaam aan begon Diablo mutanten te verzamelen die hem zouden willen hebben. Veel van die mutanten deden dit vooral ook uit angst. De mutanten die dit niet deden spanden samen met de X-Men. Mensen zochten bij mutanten dekking, hopend op bescherming. En zo is het nog steeds. Er hangt echter iets dreigends in de lucht, alsof er elk moment iets kan gebeuren. Alle mutanten kiezen een kant of blijven neutraal. Deze oorlog zal groter worden dan de vorige. Zullen de mutanten en mensen opgeven of door blijven vechten? Tegen hun eigen soort.
    Ondertussen zitten de mutanten ook nog op school, in opleiding voor mutanten. Deze school wordt nu gerund door Michael Larken. Zijn ze evenals bereidt om te vechten aan de kant van de mensen en mutanten of gaan ze naar Diablo toe?

    @ Helianthus is de mede topic maakster.

    Regels:
    - Minimaal 250 woorden. Denk eraan, je kunt ook mensen tegen komen die niet in de RPG voorkomen. Beschrijf wat diegene denkt etc.
    - Je hebt 48 uur om je rol in te vullen. Daarna wordt je reservering weggehaald.
    - Geen perfecte personages.
    - Speel alleen je eigen personage!
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven! En wanneer je voor een langere tijd niet kan reageren vanwege vakantie of iets.
    - Wacht met posten tot er twee posts tussen je vorige post in zit!
    - En natuurlijk veel plezier!(:


    Mutanten:

    Meisjes

    - Felicity Alysha Tyger || 1.6 || Pijn || Magnus
    - Briar Millicent Everbleed || 1.8 || Schaduw en duisternis || Asmodom
    - Neriah Aimée Marozsán || 1.4 || Een combinatie tussen electrokinesis en technopathy || Ourania
    - Elinor McDavidson || 1.2 || Lichaamsbesturing || Fenoglio
    - Tatum Mahony Jenner || 1.3 || Super elastisch en flexibel || Dumbledore
    - Lana Maria Vajna || 1.5 || Moleculaire manipulatie || Murdock
    - Astrid Grey || 1.8 || Breincapaciteit verhogen ||Handles
    -

    Jongens

    - Ayumu Yung/Nemesio || 1.4 || Illusies || Fairytalest
    - Hayden Mike Anderson || 1.7 || Ijs || Magnus
    - Nashton Messiah Coltrane || 1.6 || Radar/kopiëren || Vandinha
    - Ashton ''Ash'' Riley McAlliste || 1.5 || Super gevoelig zien en horen || LoveHemmings
    - Christopher Logan Paisley || 1.7 || Zintuigen manipuleren Malt
    - Marley Wolf Newton || 1.5 || Shapeshifting naar dieren || Earthlings
    - Cecil Baines || 1.5 || Dingen verpletteren met een zwaartekrachtveld || Cashby
    - Gereserveerd door WillNotLearn
    -

    Diablo: Gereserveerd door Handles

    Invullijstje:

    Rol:*
    Naam:
    Leeftijd:**
    Afkomst:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Kracht: (alleen voor mutanten)
    Aan welke kant staat hij/zij:
    Extra:

    *Hierbij zet je of je een mutant of mens hebt. En of die op school zit of niet. Een mutant kan natuurlijk ook altijd al bij Diablo aangesloten zijn! Al kan diegene ook nog geen keus gemaakt hebben.
    **Leerlingen tot en met 21 jaar op school.

    Krachten van personages:
    - Schaduwen creëren en zich hierin kan verhullen en deze kan gebruiken om naar andere plaatsen te "teleporteren" in schaduwen met nachtzicht|| Asmodom
    - Het herkennen van andere mutanten en hun krachten (evenals het niveau van hun krachten) || Vandinha
    - Lichaamsbesturing || Fenoglio
    - Mensen/mutanten pijn doen met haar ogen || Magnus
    - Super elastisch en heel flexibel || Dumbledore
    - Veranderen naar verschillende soorten dieren || Earthlings
    - Super gevoelig zien en horen || LoveHemmings

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 22:42 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een meisjes mutant?


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    Mag ik een meisjes mutant?


    Tuurlijk. Ik zet je erbij.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Meisjesmutant voor mij?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Meisjesmutant voor mij?


    Sure. Ik zet je erbij!(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik probeer een originele kracht te bedenken, maar het faalt nogal. Ik heb nu een idee waarbij mijn personage schaduwen kan creëren en zich hierin kan verhullen en deze kan gebruiken om naar andere plaatsen te "teleporteren" (alleen als daar dus ook al een schaduw is) en hierom ook nachtzicht heeft, maar ik weet niet of dat mag?


    Happy Birthday my Potter!

    Jongensmutant plz

    Ik zit qua kracht te denken aan iets met illusies, maar ben er nog niet helemaal uit


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Asmodom schreef:
    Ik probeer een originele kracht te bedenken, maar het faalt nogal. Ik heb nu een idee waarbij mijn personage schaduwen kan creëren en zich hierin kan verhullen en deze kan gebruiken om naar andere plaatsen te "teleporteren" (alleen als daar dus ook al een schaduw is) en hierom ook nachtzicht heeft, maar ik weet niet of dat mag?


    Ik vind dit een goed idee! Van mij mag het.(: Ik heb het nog niet eerder gezien.

    @ Fairytailest; is goed. Ik zal je erbij zetten.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Dit vind ik echt helemaal fantastisch –– I looove X–men.
    Gaat het een sneltrein worden of niet? Want anders ga ik geen rol reserveren. . .

    Anders ga ik voor een jongen met mutantkrachten.


    •

    Vandinha schreef:
    Dit vind ik echt helemaal fantastisch –– I looove X–men.
    Gaat het een sneltrein worden of niet? Want anders ga ik geen rol reserveren. . .

    Anders ga ik voor een jongen met mutantkrachten.


    Hahaha, me too.:')
    Hmm. Dat kan ik natuurlijk niet van tevoren weten, maar ik zal een regel instellen dat je moet wachten met posten tot er twee posts tussen je vorige post in zit.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahaha, me too.:')
    Hmm. Dat kan ik natuurlijk niet van tevoren weten, maar ik zal een regel instellen dat je moet wachten met posten tot er twee posts tussen je vorige post in zit.


    Dat zou helemaal fantastisch zijn – dan doe die rol maar voor me (:


    •

    Vandinha schreef:
    (...)

    Dat zou helemaal fantastisch zijn – dan doe die rol maar voor me (:


    Is goed. Ik zet je erbij.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zou ik een meisjesmutant mogen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    Zou ik een meisjesmutant mogen?


    Tuurlijk. Ik zet je erbij.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oehw, een x-men rpg :Y) Anyway, ik heb een personage in een fanfiction, maar die heeft zeg maar dezelfde kracht als Logan (later blijken ze verbonden te zijn en daarom dezelfde kracht te hebben). Maar dan ben ik niet origineel :') Ik zou wel kunnen zeggen dat ze (zoals in het verhaaltje in de beginpost staat) die kracht van Logan heeft gekregen. Maar Logan is onsterfelijk, dus dat lijkt me sterk... Iemand suggesties?

    Forget this, ik weet het al :3

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 14:12 ]

    Zou ik voor mijn personage de volgende kracht mogen: "het herkennen van andere mutanten en hun krachten (evenals het niveau van hun krachten)". Ik wil mijn personage aan laten sluiten bij Diablo – maar wel dat hij op de school zit. Meer als undercover om achter de krachten van de anderen te komen ^^


    •