• Hooii
    Mijn haar begint (naar mijn maatstaven dan) relatief lang te worden. Nu heb ik dinsdag een afspraak bij de kapper, maar ik heb geen flauw idee wat ik met mijn haar moet doen. Normaal blader ik nog in de boeken die bij de kapper liggen en beslis dan, maar ik denk niet dat dat nu het beste idee is, want de kapper zat erg druk geboekkt en dan kan ik best niet té veel tijd opnemen. Nu is het feit dat ik graag nieuwe kapsels probeer, zoals bijvoorbeeld dit (hoewel dat niet al te lang is gebleven, want ik ben te lui om mijn haar altijd omhoog te zetten + ik ben daar iets te perfectionistisch voor.) of dit. Hoewel verven sowieso niet mag. Mijn haar is momenteel ongeveer even lang als op deze foto (sorry voor de slechte foto, maar ik kon even geen betere vinden, de andere kant is even lang).
    Heeft iemand van jullie misschien suggesties?


    Ex astris, sciencia

    Je kan je haar ook altijd naar achter doen met een spelt, zonder het echt hoog te zetten. Dat doe ik meestal ook omdat het dan niet in mijn ogen hangt. Ik zou het in ieder geval niet weer kort doen omdat je haar nu heel veel mogelijkheden bied. Je kan er eens een vlecht in doen, het opsteken, eventueel krullen inleggen. Ik weet de laatste tijd ook niet zo goed wat ik met mijn haar moet aanvangen bij de kapper, dus ik laat het eigenlijk gewoon wat in model knippen omdat ik dan een kuifje naar achter maakt of het gewoon naar achter trek en het mij wel de mogelijkheden bied om er leuke dingen mee te doen als ik eens wegga (en mijn vintage kapsel lukken zo beter)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heb je al rondgeneusd op Pinterest? Dat is mijn ultieme bron voor kapsels (:

    Avarosa schreef:
    Je kan je haar ook altijd naar achter doen met een spelt, zonder het echt hoog te zetten. Dat doe ik meestal ook omdat het dan niet in mijn ogen hangt. Ik zou het in ieder geval niet weer kort doen omdat je haar nu heel veel mogelijkheden bied. Je kan er eens een vlecht in doen, het opsteken, eventueel krullen inleggen. Ik weet de laatste tijd ook niet zo goed wat ik met mijn haar moet aanvangen bij de kapper, dus ik laat het eigenlijk gewoon wat in model knippen omdat ik dan een kuifje naar achter maakt of het gewoon naar achter trek en het mij wel de mogelijkheden bied om er leuke dingen mee te doen als ik eens wegga (en mijn vintage kapsel lukken zo beter)

    Lang haar is echt mijn ding niet. Ik heb daar het geduld niet voor. Absoluut niet. Sowieso is het nog niet zo lang, vanachter maximum zo lang als Sam in seizoen 4 van Supernatural
    + Ik zie er als een hippie uit met lang haar. (dat had ik het grootste gedeelte van de basisschool)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 13:54 ]


    Ex astris, sciencia

    Unwritable schreef:
    Heb je al rondgeneusd op Pinterest? Dat is mijn ultieme bron voor kapsels (:

    Nee, nog niet. Bedankt voor de tip.


    Ex astris, sciencia

    Dat had ik vroeger ook wel, maar ik ben er beetje uitgegroeid en wil me nu vaak ook een beetje vrouw voelen. Nu vind ik het ontzettend leuk om dingen zoals dit met mijn haar te doen.






    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmm, ik doe nooit zo veel met m'n haar. Wat ik wel eens doe is het stijlen of heel veel volume aanbrengen door mousse en haarlak.






    Ik stijl trouwens bijna nooit m'n hele haar, want dat vind ik best wel zonde.


    26 - 02 - '16

    Kijk anders even bij pixie kapsels, dat zijn altijd van die leuke.


    Your make-up is terrible

    Als je het echt weer korter wilt hebben, kun je altijd gaan voor een pixie cut (I like pixie cuts) of a la Mia Farrow in Rosemary's baby.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Misschien vind je hier wat aan?




    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.