• Hi!

    Ik zag een topic over haar voorbij komen, en dacht, ''shiiiit, dat moet ik ook nog doen: naar de kapper'' - normaal laat ik het altijd groeien, en bijknippen, maar nu ging ik op vakantie, en ik wordt geopereerd volgende week, en geen tijd enzo, maar na mijn operatie wil ik dat écht gaan doen! Mijn haar is ontzettend lang, en niet eens zozeer dood, maar gewoon, ik vind het saai worden. Als het gewassen is zitten er voor de rest van de tijd krullen in, en die vind ik heel tof, maar verder, bluh.




    Mijn haar is erg lang, en ik heb het al in verschillende kleuren gehad, dus dat hoeft voor mij even niet meer! Wat zijn jullie ideën?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zou een boblijn niet leuk zijn? Niet dat ik veel verstand heb van kapsels, maar ja ;x


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat een pony jou heel leuk zou staan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Ik denk dat een pony jou heel leuk zou staan.


    Inderdaad D:
    Een rechte pony zou mooi zijn


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Inderdaad D:
    Een rechte pony zou mooi zijn



    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Als kapster raad ik je inderdaad een rechte pony aan, omdat dat je gezicht korter laat lijken.
    En laagjes, héél veel laagjes^^
    En misschien ietsje korter, tot het een vijftal cm onder je schouders hangt?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    Als kapster raad ik je inderdaad een rechte pony aan, omdat dat je gezicht korter laat lijken.
    En laagjes, héél veel laagjes^^
    En misschien ietsje korter, tot het een vijftal cm onder je schouders hangt?


    Mijn kapper zegt altijd dat ik geen laagjes in mijn haar kan doen. ):


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    (...)

    Mijn kapper zegt altijd dat ik geen laagjes in mijn haar kan doen. ):


    Waarom niet? Het zou je heel mooi staan c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    Waarom niet? Het zou je heel mooi staan c:


    Idk, het zal wel te maken hebben misschien met dat hun vinden dat mijn haar te dun is?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales