• Ik had het idee om een eigen forum te maken, samen met Mitchell.
    Dit zal dus geen standaard forum worden zoals je ze gemakkelijk aan kan maken via internet, maar zelf gebouwd, met allerlei extra dingen die handig zijn bij het RPG'en. Ik vroeg me af of er animo voor is en of jullie nog dingen hebben die jullie er graag in terug zouden zien.



    Vanaf vandaag zal de site bereikbaar zijn op http://www.rpgrealm.nl

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 9:46 ]


    Your make-up is terrible

    wie o wie :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wow! Echt chapeau dat jullie zo'n site hebben kunnen maken, tijd om me eens aan te melden (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    Wow! Echt chapeau dat jullie zo'n site hebben kunnen maken, tijd om me eens aan te melden (:

    Thank you, we doen ons best!


    Your make-up is terrible

    Duuus, ik had een idee voor een RPG, een hele grote waarin veel rollen beschikbaar zullen komen om het forum op te startn. Maar omdat er niet zoveel mensen actief zijn, vroeg ik me dus af of jullie hiervoor actief zouden willen worden en of iemand deze met mij zou willen beheren. ;3

    Het zal basically een RPG worden waarin de rollen voor heksen, vampiers, weerwolven en jagers beschikbaar zullen zijn, eveneens wat andere bovennatuurlijke dingen op aanvraag.


    Your make-up is terrible

    Ja ja ja. Zo graag. :9~


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Feared schreef:
    Ja ja ja. Zo graag. :9~


    Feared schreef:
    Ja ja ja. Zo graag. :9~


    ^ This.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nou, dat is al drie, haha. Is er ook iemand die het topic met mij wilt beheren? ;3


    Your make-up is terrible

    Dat van die personages is een goed idee, het leek me ook leuk om ze misschien aan je profiel te kunnen koppelen zodat je daar ook een lijst hebt met personages en als je erop klikt, je de rol beschrijving krijgt.

    - Deel van de reactie verwijderd ivm reclame.-

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 okt 2015 - 10:53 ]

    It's back D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    It's back D:


    Woah, ik wilde bijna op die linkjes gaan klikken. THEY HAVE EVOLVED!!!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kepner schreef:
    (...)

    Woah, ik wilde bijna op die linkjes gaan klikken. THEY HAVE EVOLVED!!!


    Ze hebben een eerdere reactie van mij uit het topic gestolen. D:


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Ze hebben een eerdere reactie van mij uit het topic gestolen. D:


    Van mij werden/worden er ook altijd stukken tekst of hele teksten gekopieerd. Echt irritant..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou op zich wel mee willen beheren, maar ik krijg pas 4 november wifi thuis.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I'm in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.