• want MaFlodder heeft de whisky achterwege gelaten en heeft het vervangen door Rozenthee! *O*

    En ja, ik wilde graag mijn passie voor thee op Q vereeuwigen. De allerlekkerste thee die ik ooit gedronken heb was 'Liefde&Passie' van Pickwick, die -uiteraard- uit het assortiment is gehaald, al heb ik ondertussen ongeveer vijftien mails gestuurd of ze het als-je-blieft weer terug willen brengen want ik heb geen enkele thee gevonden die er ook maar bij in de buurt komt.

    Maar wat is jouw favoriete thee soort? Voel je vrij om jouw cup of tea eveneens te vertegenwoordigen, want beter spul bestaat er bijna niet <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Vroeger had ik altijd het liefste de zoete meuk, zoals aardbeien en bosvruchten, en dan kilo's suiker erin dat je het er gewoon weer uit kon scheppen. Nu drink ik eigenlijk het liefste groene thee en daar kan ik ook echt liters van drinken als ik gewoon thuis ben of wanneer ik bv. op stage in de lerarenkamer aan het werk ben. Ik heb er ook niks meer in. Mocht ik last van mijn keel hebben, dan pak ik meestal rooibos en doe ik er wat honing in.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik drink veel te weinig thee...

    Vroeger dronk ik het echt veel. Dan nam ik 's ochtends thee, had ik een thermoskan van een halve liter mee naar de universiteit en had ik 's avonds ook nog een of twee (flinke) koppen.

    Tegenwoordig vind ik het niet meer zo spannend, al is het wel lekker als het koud is. Ik denk dat ik in de winter weer meer ga drinken. Ik merk ook dat ik sneller/meer thee drink als ik een theepot of thermoskan maak.

    Mijn favorieten zijn de vruchtentheeën (bosvruchten, aardbei, rode vruchten), rooibos staat met stip op nummer één. Daarbij moet ik opmerken dat ik tegenwoordig de theesmaken van Pickwick niet meer te nassen vind; ik ben overgestapt op Lipton.

    Mooie username en die profielfoto ook. (blush) Krijg je ook antwoord op de e-mails?

    Ik denk dat mijn favoriete thee citroenthee is. En als ik verkouden ben is dat met een schepje honing perfect als cure.


    Ik wil een tuin vol egels

    HaIe schreef:
    Vroeger had ik altijd het liefste de zoete meuk, zoals aardbeien en bosvruchten, en dan kilo's suiker erin dat je het er gewoon weer uit kon scheppen. Nu drink ik eigenlijk het liefste groene thee en daar kan ik ook echt liters van drinken als ik gewoon thuis ben of wanneer ik bv. op stage in de lerarenkamer aan het werk ben. Ik heb er ook niks meer in. Mocht ik last van mijn keel hebben, dan pak ik meestal rooibos en doe ik er wat honing in.


    Haha, dat deed ik vroeger ook! Bosvruchten thee met waanzininig veel suiker en dan vertelde ik mezelf aan het eind van de dag nog steeds dat ik echt gezond bezig was geweest :') Maar groene thee en rooibos zijn ook heel lekker. En honing wanneer je last van je keel hebt is indd ook een soort wondermiddel ;D

    Rusalka schreef:
    Ik drink veel te weinig thee...

    Vroeger dronk ik het echt veel. Dan nam ik 's ochtends thee, had ik een thermoskan van een halve liter mee naar de universiteit en had ik 's avonds ook nog een of twee (flinke) koppen.

    Tegenwoordig vind ik het niet meer zo spannend, al is het wel lekker als het koud is. Ik denk dat ik in de winter weer meer ga drinken. Ik merk ook dat ik sneller/meer thee drink als ik een theepot of thermoskan maak.

    Mijn favorieten zijn de vruchtentheeën (bosvruchten, aardbei, rode vruchten), rooibos staat met stip op nummer één. Daarbij moet ik opmerken dat ik tegenwoordig de theesmaken van Pickwick niet meer te nassen vind; ik ben overgestapt op Lipton.


    Lipton heeft ook echt lekkere smaken ja! Nu je het eigenlijk zegt; wij hebben thuis inmiddels ook meer Lipton dan Pickwick. Bij de natuurwinkel kan je overigens hele lekkere smaken vinden (:

    Rubin schreef:
    Mooie username en die profielfoto ook.(blush)Krijg je ook antwoord op de e-mails?

    Ik denk dat mijn favoriete thee citroenthee is. En als ik verkouden ben is dat met een schepje honing perfect als cure.


    Jup, altijd dezelfde standaard mails dat ze regelmatig hun assortiment vernieuwen met een verwijzing naar 1 van hun nieuwste smaken. Like, alsof ik daar om vroeg :') Citroenthee neem ikzelf bijna nooit, alleen als ik ziek ben. Misschien moet ik die ook eens wat vaker proberen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ah love it, Elise! Ik drink veel rooibosthee, dat is echt mijn favoriet. Zeker de rooibos-citrussmaak van Pickwick. I am a fan.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik houd heel erg van appelthee. Maar laatst heb ik perzikthee en kaneelthee ontdekt. Heerlijk!

    Ik ben zelf echt verzot op zoethout thee en kan daar rustig een doosje van weg drinken in een week, haha. Andere soorten thee vind ik ook wel lekker, vooral de kruidentheeën of rooisbos.


    Stenenlikker

    Gemberthee, van gewoon wat plakjes gember en warm water, met een lekkere hoeveelheid honing haha. Een aanrader!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hopelijk komt die 'liefde & passie' nog terug of vind je ergens toch nog een theesoort die er op lijkt.

    En ook mijn favoriet is de laatste tijd gemberthee van losse stukjes gember. Het is inderdaad aan te raden ja.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Rooibos all the way, although ik momenteel enkel een infusion munt en eentje met kamille heb liggen, maar da's ook best.

    Ik hoop echt dat ze opeens zo genoeg hebben van je mails dat ze de thee gewoon weer in de rekken brengen. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ben basic bitch en drink alleen rooibos hahaaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Een zakje Pickwick Original English en een zakje Twinings Intensely Buttermint in een halve liter mok! :3
    Ook vind ik die nieuwe "Even... verwennen"-thee van Pickwick nu ook wel echt heel lekker in de herfst.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2018 - 21:40 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Oh, ik heb ooit in een hotel in Frankrijk een soort bloementhee gedronken en my god, was die pérfect. Jammer genoeg bestaat het hotel niet meer en herinner ik mij noch de naam, noch de exacte inhoud van de thee dus niet meer te vinden.
    En mijn grootmoeder maakte zelf groene thee met perzik en mango maar dat recept is al jaren kwijt.

    Nu drink ik meestal Yogi Tea, die hebben enorm veel lekkere smaakjes ^^


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik ben echt een thee leut en heb ook veel te veel thee. Momenteel drink ik veel van die kruiden thee want dat vind ik echt bij de winter passen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik hou echt van een zwarte thee met verse citroen erin en een beetje suiker. De ideale zoet/zuur combinatie, hemels!


    The soul needs autumn.