• Zooo wie heeft het nieuws gehoord. Eindelijk is de derde parfum van 1D er. Ik ben zeker van plan hem te halen met de bodylotion. Dit keer is er zelfs een kaarsje die je kunt kopen. Ik zit nog te twijfelen maar mama vind hem ook heel erg leuk eruit zien dusja. Wie gaat van deze set wat kopen?

    Ik vind de prijzen nogal raar eigen aangezien je ook gift boxen kunt kopen. De box van50 ml is veel en dan bedoel ik rond de twintig euro bijna goedkoper dan als je het los zou kopen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb het nieuws gehoord, ja. Ik vind alleen dat dit parfum wel eeg snel komt na hun tweede parfum. Dus ik weet niet zeker of ik hem ga kopen.


    Physics is awesome

    Ik ben al blij met Our Moment en hoef ook nog geen andere angezien die nog driekwart vol zit.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik ben al blij met Our Moment en hoef ook nog geen andere angezien die nog driekwart vol zit.


    Because I love him, do I need another reason?

    Daggers schreef:
    Ik ben al blij met Our Moment en hoef ook nog geen andere angezien die nog driekwart vol zit.


    Maar ik ga misschien wel het kaarsje kopen.

    Daggers schreef:
    Ik ben al blij met Our Moment en hoef ook nog geen andere aangezien die nog driekwart vol zit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Die commercial ervan is zo slecht dat het gewoon goed is, hahaha. Ik wil eerst weten hoe die ruikt, ik heb Our Moment namelijk puur gekocht omdat ik hem echt lekker vond ruiken. Als die stinkt, moet ik het echt niet, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Daggers schreef:
    Ik ben al blij met Our Moment en hoef ook nog geen andere angezien die nog driekwart vol zit.
    Ik heb Our Moment nog maar amper gebruikt zelf. Ik denk dat er hooguit 2 cm uit is van mijn 30 ml. That Moment nog maar drie keer gebruikt maar ik wil hem heel graag. Mijn ouders vinden het goed aangezien ik amper geld uitgeef en ik gebruik het nu vaker aangezien ik Our Moment heel graag draag als ik naar mijn vriendje gaat en hij vind hem lekker ruiken=3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik vind het veel te duur geef mij maar een nieuw album ipv een stomme parfum


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Bij de Kruidvat verkopen ze 100ml van Our Moment voor 20 euro.

    Die ruikt wel enorm lekker (ik heb een 3ml tester, haha) maar toen That Moment uit was, damn die rook lekker. Toen ik hem in Londen zag, waar hij 20 pond was, heb ik hem meteen gekocht, want zo goedkoop zou je hem nergens anders meer vinden haha.

    Ik ben wel benieuwd hoe You & I ruikt, maar voorlopig kan ik nog wel vooruit met That Moment.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vond Our/That moment eigenlijk niet heel lekker ruiken, dus ik heb ze niet gekocht. Als het lekker ruikt, koop ik het en anders niet. (:


    wat was dit ookalweer

    You And I ruikt fantastisch :) Ik heb hem ;p


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Wauw mama is fantastisch.

    We hadden het erover en ik wilde een zaklamp.
    Toen zei ik met een gekkigheid of iets anders.
    En mama 'Ja zeker de parfum. En toen was het. Ohh maar dat is een goed idee hahahah
    Maandag ruiken en mezelf onderspuiten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Zooo wie heeft het nieuws gehoord. Eindelijk is de derde parfum van 1D er. Ik ben zeker van plan hem te halen met de bodylotion. Dit keer is er zelfs een kaarsje die je kunt kopen. Ik zit nog te twijfelen maar mama vind hem ook heel erg leuk eruit zien dusja. Wie gaat van deze set wat kopen? Ik vind de prijzen nogal raar eigen aangezien je ook gift boxen kunt kopen. De box van50 ml is veel en dan bedoel ik rond de twintig euro bijna goedkoper dan als je het los zou kopen.



    Als ik jou was zou ik het lekker los kopen. Heb ik ook gedaan en uiteindelijk ben je veel goedkoper kwijt. Kijk maar: http://prijscheck.nl/verzorging/parfum/one-direction-alle-parfums-op-een-rij/

    Ik koop het alleen als het lekker ruikt.


    "Ignite, my love. Ignite."