• Let's delete this.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 13:14 ]

    Ik moest toch lachen. Daarom vertel ik nooit in welke stad ik woon en anderd verzin ik er een. Als je je echt zorgen maakt kun je altijd iets over je camera heenplakken o.i.d. en ik heb altijd als ik ga douchen mijn laptop dicht. Misschien is dat iets? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hm, voor zover ik het hoor is het niet zo moeilijk om je Facebook te vinden als je een naam en een plaats hebt. Daarbij heb ik wel eens gehoord dat als je webcam is gehackt dat het lichtje daarnaast gaat branden als teken dat die aanstaat maar ik denk niet dat hij dat heeft gedaan. Als je er echt bang voor bent (wat je niet hoeft te zijn) zou je er een plakbandje voor kunnen plakken.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ^Ja, dat doe ik sowieso al. Maar het gaat me vooral om mijn mobiel... daar zit wel een gesloten hoesje overheen maar. Oké, misschien word ik gewoon een beetje paranoia hiervan. Ik voel me zo zwaar in de zeik genomen terwijl ik dacht dat ik die arme jongen alleen maar kon helpen (cat)

    Californication schreef:
    Hm, voor zover ik het hoor is het niet zo moeilijk om je Facebook te vinden als je een naam en een plaats hebt. Daarbij heb ik wel eens gehoord dat als je webcam is gehackt dat het lichtje daarnaast gaat branden als teken dat die aanstaat maar ik denk niet dat hij dat heeft gedaan. Als je er echt bang voor bent (wat je niet hoeft te zijn) zou je er een plakbandje voor kunnen plakken.


    Dit.

    Het leven is toch makkelijk als je geen facebook hebt!


    Queer zijn is gewoon alles

    Hm, ik betwijfel of hij je mobiel kan hacken. Hij weet je nummer immers niet, en er zijn miljoenen mobieltjes in Nederland. Ik zou je niet al te druk maken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Hm, ik betwijfel of hij je mobiel kan hacken. Hij weet je nummer immers niet, en er zijn miljoenen mobieltjes in Nederland. Ik zou je niet al te druk maken.


    26 - 02 - '16

    Californication schreef:
    Hm, voor zover ik het hoor is het niet zo moeilijk om je Facebook te vinden als je een naam en een plaats hebt. Daarbij heb ik wel eens gehoord dat als je webcam is gehackt dat het lichtje daarnaast gaat branden als teken dat die aanstaat maar ik denk niet dat hij dat heeft gedaan. Als je er echt bang voor bent (wat je niet hoeft te zijn) zou je er een plakbandje voor kunnen plakken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Skrivbar schreef:
    Alleen.. hij studeerde informatica. En ik denk dat hij mijn FB relatief snel gevonden had met mijn naam en de stad waar ik studeer domme doos waarom vertel je dat dan ook maar ik ben bang dat hij nog meer toeren uit kan halen. Zoals... een mobiel hacken en je webcam/front cam hacken? Het is was echt zo'n vieze pervert. Weet iemand of ik dat kan checken op de een of andere manier?

    Ik ben echt een domme koe, hoor. Ik vertel ook veel te snel van alles... En ik vind het al zo lastig soms om met mensen om te gaan. ARGH.




    Vertel nooit iemand je echte naam voordat je diegene vertrouwt, of plaats geen informatie over jezelf op het internet.


    quidquid excusatio prandium pro

    I should have known that, maar ja :') nou ja het zal allemaal wel niet ernstig zijn.

    Kan hier een slotje op?

    Natuurlijk. ^^


    Pretty is just a pretty word.