• De stelling van deze week luidt:
    Je maakt een betere indruk als je designer kleding draagt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Niet per se. Een goede indruk is zoveel meer dan het juiste paar schoenen, bij wijze van.


    26 - 02 - '16

    Nee — je maakt een betere indruk als je goed zittende, nette kleding draagt. Dat hoeft niet per se designer te zijn.


    Eomer schreef:
    Nee — je maakt een betere indruk als je goed zittende, nette kleding draagt. Dat hoeft niet per se designer te zijn.
    [/quote

    Precies dit ja


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eomer schreef:
    Nee — je maakt een betere indruk als je goed zittende, nette kleding draagt. Dat hoeft niet per se designer te zijn.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Over het algemeen is het zo dat een eerste indruk bijna alles bepaald. Als je aankomt bij je sollicitatie gesprek moet je goed gekleed zijn, omdat de kans groter is dat ze je dan verzorgt vinden. Designer kleding wekt bij de meeste van ons waarschijnlijk bepaalde dingen op, je hebt het geld ervoor, je wil stoer zijn of je vind de kwaliteit of stof mooi. Dat is per persoon geheel verschillend.


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Oneens. Designerkleding kan soms ook juist tegen je werken. Soms wilt het nog wel eens maken dat men juist gaat denken dat je o.a. verwent bent. Zoals bovengenoemd maakt goed passende en nette kleding de beste indruk, al verschilt ook dat per omgeving. (Op een middelbare school bijvoorbeeld zouden eventuele klasgenoten je als te braaf kunnen gaan zien oid).


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oneens. Persoonlijk let ik ook echt niet op wat iemand draagt, maar wat voor uitstraling ze hebben. Je kan er op en top verzorgd uit zien, als je houding niet om aan te zien is doordat je bijv te arrogant bent of gewoon geen inhoud lijkt te hebben, haak ik alsnog af.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik weet niet eens het verschil tussen merkkleding en designerkleding dus nee


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Looooool. Niet op mij, in elk geval. Vind mensen met designer kleding vaak zo enorm basic en saai. :')

    Edit: spelfout

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 14:27 ]


    ars moriendi

    Eomer schreef:
    Nee — je maakt een betere indruk als je goed zittende, nette kleding draagt. Dat hoeft niet per se designer te zijn.


    Mhm?

    Eomer schreef:
    Nee — je maakt een betere indruk als je goed zittende, nette kleding draagt. Dat hoeft niet per se designer te zijn.

    True that!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Snapple schreef:
    Ik weet niet eens het verschil tussen merkkleding en designerkleding dus nee


    Haha ik ook niet eigenlijk!!

    Is dat dan het verschil tussen Louis vitton (hoe schrijf je dat?) en Lacoste?? Want ik vind beide veel te duur en vandaar kijk ik er niet eens naar oeps haha.
    Ik vind kwaliteit wel belangrijk, maar bij dergelijke merken betaal je ook enorm veel voor de naam en het mooie tekentje.
    Daarbij heeft een studentenportomonee er ook niet echt ruimte voor, dan is kwaliteit shoppen al moeilijk.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Eomer schreef:
    Nee — je maakt een betere indruk als je goed zittende, nette kleding draagt. Dat hoeft niet per se designer te zijn.

    Precies dat!


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Onzin.
    Een goede indruk maak je vooral door een goede lichaamshouding, manier van praten en gezichtsuitdrukking. Gedrag is denk ik de belangrijkste factor voor het maken van een goede indruk.
    Kleding heeft inderdaad ook wel een invloed. Maar toch, als iemand met veel te grote kleren toch heel aardig is en zich normaal gedraagt, vind ik dat die persoon ondanks zijn/haar kleren nog steeds een goede indruk kan maken.
    Kleding is meer een aspect dat het gehele plaatje een soort finishing touch geeft. Je ziet er altijd beter en verzorgder uit in kleding die je goed past, dat is zeker waar. Maar dat hoeft dan zeer zeker geen designerkleding te zijn.
    Ik denk dat designerkleding, zoals hierboven al eens gezegd is, vaak ook tegen je kan werken. Over het algemeen (sorry als ik hier mensen mee beledig, dat is totaal niet mijn intentie) zijn het de verwende trutjes die designerkleding dragen. Vaak zijn het van die mensen die het niet moeten hebben van hun intellect, en daarom met hun uiterlijk proberen 'hogerop te komen'.

    Maar dit alles neemt natuurlijk niet weg dat iedereen gewoon lekker aan moet trekken waar hij/zij zich goed in voelt! (:

    Eomer schreef:
    Nee — je maakt een betere indruk als je goed zittende, nette kleding draagt. Dat hoeft niet per se designer te zijn.


    + Sommige designerkledij is gewoonweg is nogal excentriek. Niet dat daar iets mis mee is, maar het geeft wel een heel andere boodschap dan de meer klassieke kleding.


    The soul needs autumn.