• Hey iedereen,
    Ik ben volop bezig met mijn nieuwe storie ' Love Can Be Very hard ~ Emily Jordan Smouth '. Ik hoop echt dat mensen hem leuk gaan vinden. Ik zoek dus eigenlijk nog een paar rollen en vroeg me af of jullie deze misschien zouden in willen vullen. Ik zou jullie echt heel dankbaar zijn :)
    Hier zijn de rollen die ik nog nodig heb:


    Hier is een korte samenvatting ;)


    Emily is net 17 jaar geworden. Het is niet een meisje die veel spreekt of erg populair is. Nee, het is een gewoon meisje. Ze heeft een paar vrienden die veel voor haar betekenen. Maar zijn ze wel echte vrienden ? Emily ontmoet een jongen op haar geheime blog. Niemand weet van wie de blog is, maar hij is wel beroemd door heel het land. Emily houdt het geheim en wilt dat niemand maar dan ook niemand erachter komt. Het is haar klein geheimpje. Ze brengt veel tijd op haar blog door en chat ook met onbekende mensen. Maar als ze James ontmoet verandert haar hele leven...



    Vriendin Emily
    Vriendin Emily
    Vriendin Emily
    Vriendin Emily
    Vriend James
    Broertje Emily (9 jaar)

    Invullijstje
    Naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd :
    Innerlijk :
    Uiterlijk met foto :
    Extra :


    Het zou super zijn als jullie deze zouden invullen ! ;) ik hoop het dan ook echt :3

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 19:47 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Een samenvatting en een lijstje zouden wel handig zijn(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Een samenvatting en een lijstje zouden wel handig zijn(:


    De samenvatting heb ik erbij gezet ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Maar wat moet ik invullen dan?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Maar wat moet ik invullen dan?


    Ow ja ff vergeten, hij staat erbij

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 19:47 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Hahaha, maakt niet uit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Hahaha, maakt niet uit.


    Hij staat erbij ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Vriend James

    Naam : David Charles Lynch
    Bijnaam :Dave
    Leeftijd : 18 jaar, jarig op 14 april
    Innerlijk :
    Uiterlijk met foto :
    Extra :


    De rest komt nog (;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vriendin Emily

    Naam : Lynn Maria Campbell
    Bijnaam : Mary, Bell
    Leeftijd : 18 jaar, jarig op 5 september
    Innerlijk :
    - Komt -
    Uiterlijk met foto :


    - Beschrijving komt -
    Extra :
    - Komt -

    Naam : Christina Oriënt


    Bijnaam : Tina
    Leeftijd : Net 18 jaar geworden
    Innerlijk : Als je Christina in drie woorden zou moeten beschrijven zijn het wel 'Brutaal, zelfverzekerd en charmant'. Ze is iemand die populair is en heel veel vrienden heeft. Ze toont haar gevoelens niet. Dat maakt haar zo zelfverzekerd. Christina is een druk meisje die veel afspreekt met vrienden. Ze heeft een eigen mening die ze nauwelijks voor zichzelf houdt, ze vindt dat iedereen het moet weten, ook al is het kwetsend of gemeen. Christina is zoals m'en zegt soms een echte 'bitch'. De gevoelens van andere kunnen haar niet schelen. Ze denkt steeds aan zichzelf. Als Tina iets in haar hoofd heeft kan niemand haar tegenhouden. Als je het nu wilt of niet, ze doet het. Christina is iemand die altijd alles van je afpakt. Ze is nooit blij met wat ze heeft en wilt altijd meer. Na al deze minpunt en heeft ze ook een paar pluspunten. Christina is een luisterend oor en zal je ook altijd avies geven. Ze is echt behulpzaam maar dan alleen bij haar vrienden. Christina respecteert andere hun stijl en zegt er niets over. Ook al is dat soms heel moeilijk voor haar want ze volgt echt helemaal de mode mee.
    Uiterlijk met foto : zie foto
    Extra : Christina heeft een hondje die echt alles voor haar betekend. Ze neem hem overal mee.










    :) Klaar, ik hoop dat je haar goed vind

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 10:40 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Vriendin emily
    Naam:sanne rouppe
    Bijnaam:sampie
    Leeftijd:17
    innerlijk:sanne is een heel verlegen persoon en vind het dan ook er moeilijk om op mensenaf te stappen wat het dan ook moeilijk maakt om nieuwe vriendem te maken. Sanne is wel altijd vrolijk en is heel spontaan .sanne is tevens ook een eenhoorn lover wat de meeste mensen vreemd vinden maar ze laat zeker plijkrn.
    Sanne komt niet vaak in de problemen behalve als ze iemand inelkaar gemept heeft . Sanne slaat best wel snel iemand maar dat is een afwerings iets wat sanne ontwikkeld heeft doordat ze vroer verschrikkelijk gepest is.
    Uiterlijk:


    Sanne heeft donker bruine ogen en bruin haar en ze heeft een idische huidskleur (maar kont daar zelf niet vandaan) een heel aparte stijl sanne heegt vaak een bandana in of een bandje om haar hoofd en draagt altijd donkere kleuren en soms wat wit maar meestal tinten als zwart, donkerblauw, donker rood en bruin.
    Extra: sanne is teen mom van een klein jongetje genaamt jake het is het neefje van perrie edwards waar sanne ook heel vlose mee is de vader is onbekent

    [ bericht aangepast op 21 okt 2017 - 16:56 ]

    VRIENDIN:
    Naam : Kaylee Sanders
    Bijnaam : Kay / Lee / Kay Kay
    Leeftijd : 18
    Innerlijk : Rustig, oprecht, aardig en eerlijk.
    Uiterlijk met foto :


    lange donkerblonde krullen, blauwe ogen en een volle mond
    Extra : Ze rookt en gebruikt af en toe drugs.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 21:25 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Naam : Jessica McLean
    Bijnaam : Jazz zo word ze bijna altijd genoemd, heel veel mensen weten niet eens dat ze Jessica heet
    Leeftijd : 17
    Innerlijk : Ze is tegen iedereen super aardig. Ze durft niet zo goed te zeggen wat ze vind, bang om iemand te kwetsen. Ze staat altijd voor anderen klaar en ze gaat voor haar vrienden door het vuur. Ze kan erg goed zingen, tekenen en paardrijden. Ze werkt als vrijwilligster bij een stichting voor mishandelde dieren en paarden. Ze heeft een verzorgpaard (tinker hengst) Freedom en ze heeft een eigen hond een Japanse akita hond die Chica heet, ze zal alles voor haar hond doen en dat kan haar nog wel eens in de problemen brengen. Anderen komen altijd op de eerste plek en dan pas denkt ze aan zich zelf. Als iemand problemen heeft zal ze altijd naar je luisteren en advies geven. Ze is super dapper maar als je aan haar vrienden of dieren komt dan moet je maken dan je wegkomt want eigenlijk kan ze heel goed vechten. Dat heeft ze van haar vader geleerd voordat hij overleed.
    Uiterlijk: Zie foto, ze draagt vaak vesten, t-shirts/ hemdjes en skinny jeans met gympen



    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 13:37 ]


    If we loose the right to be different, we loose the right to be free #Nelson Mandela

    Naam: Lucas Andrew Smouth.
    Bijnaam: Hij wordt vaak Luke genoemd.
    Leeftijd: 9 jaar.
    Innerlijk: Lucas is een aardig maar ook ondeugend jongetje. Hij is populair op school en heeft veel vrienden. Hij vindt het leuk om kattenkwaad uit te halen, maar kan bij tijden ook wel lief zijn. Hij geeft veel om zijn familie.
    Uiterlijk:


    Extra: Lucas heeft adhd.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Oh, ik zag net pas dat dit topic al een paar maanden oud is. Denk niet dat je mijn rol dus nog nodig hebt, haha.


    Han såg ut så som drömmar känns som.