• Beste allemaal,

    Zoals jullie kunnen zien, is mijn naam niet langer rood. Na vier maanden ben ik geen moderator meer. Sommige mensen van het moderator-team hadden moeite met mijn mening, dus dat klikte sowieso niet. Ik probeerde hieraan te werken, maar ik ben twee weken geleden een grote fout begaan door een bericht naar een vriendin te sturen zonder toestemming. Daar werd erg boos op gereageerd en omdat ik bang was om het opnieuw fout te doen, heb ik gelogen en gezegd dat ik het berichtje niet gestuurd had. De moderators zijn erachter gekomen dat ik het bericht wel gestuurd heb en daarom hebben zij er uiteindelijk voor gekozen dat ze me het liefste zagen gaan.

    Ik wilde jullie toch even op de hoogte brengen van het feit dat ik niet langer moderator ben en de reden daarvan.

    Groetjes,
    Ron_Weasley.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 14:37 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik vind het awesome van je dat je eerlijk bent en de reden zegt :').
    Heel jammer dat je geen mod meer bent.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik vind het heel dapper van je dat je het eerlijk hebt gezegd!
    Maar wel jammer :c
    Ik vond je altijd wel een leuke mod..


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het knap dat je zo openlijk je fout durft toe te geven. Ik denk dat velen daar nog iets van zouden kunnen leren.
    Hoewel ik zelf een hekel heb aan liegen, weet ik dat fouten maken menselijk is en het is jammer dat je geen tweede kans hebt gekregen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Ik vind het knap dat je zo openlijk je fout durft toe te geven. Ik denk dat velen daar nog iets van zouden kunnen leren.
    Hoewel ik zelf een hekel heb aan liegen, weet ik dat fouten maken menselijk is en het is jammer dat je geen tweede kans hebt gekregen.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik vind het dapper van je dat zo eerlijk bent, jammer dat je geen mod meer bent.


    16 - 09 - '17

    Wat voor soort berichtje was dat dan? In ieder geval jammer dat je geen moderator meer bent.(no_chears)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Elladan schreef:
    Ik vind het knap dat je zo openlijk je fout durft toe te geven. Ik denk dat velen daar nog iets van zouden kunnen leren.
    Hoewel ik zelf een hekel heb aan liegen, weet ik dat fouten maken menselijk is en het is jammer dat je geen tweede kans hebt gekregen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Elladan schreef:
    Ik vind het knap dat je zo openlijk je fout durft toe te geven. Ik denk dat velen daar nog iets van zouden kunnen leren.
    Hoewel ik zelf een hekel heb aan liegen, weet ik dat fouten maken menselijk is en het is jammer dat je geen tweede kans hebt gekregen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Elladan schreef:
    Ik vind het knap dat je zo openlijk je fout durft toe te geven. Ik denk dat velen daar nog iets van zouden kunnen leren.
    Hoewel ik zelf een hekel heb aan liegen, weet ik dat fouten maken menselijk is en het is jammer dat je geen tweede kans hebt gekregen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ___ schreef:
    Wat voor soort berichtje was dat dan? In ieder geval jammer dat je geen moderator meer bent.(no_chears)


    Er werd vermoed dat er werd vals gespeeld bij haar wedstrijd, maar er was geen bewijs. Toen heb ik zonder goed overleg gestuurd dat we dat vermoedden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Wat jammer. Ik vind het heel cool van je dat je de echte reden er gewoon bij zegt. Veel mensen kunnen daar inderdaad wat van leren, zoals hierboven heel vaak is gequote.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik kan me best voorstellen dat de andere mods het niet eens zijn met de beslissing, maar ik vind het jammer dat je geen tweede kans hebt gekregen! In ieder geval hoop ik dat je alsnog van Q kan genieten, ondanks dat je geen mod meer bent (:

    Oh, wat jammer. :c
    In ieder geval is het, zoals iedereen hierboven eigenlijk ook al heeft gezegd, dapper van je dat je zo eerlijk durft toe te geven wat er gebeurd is en erkent dat je fout zat. Ik snap de mening van de mods om eerlijk te zijn ook heel goed, maar op z'n minst vertrek je zo toch met waardigheid.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je dacht op dat moment dat liegen de beste optie was en helaas moeten we de consequenties van onze keuzes dragen. Zo is het nou eenmaal. De moderators vonden het de beste optie als jij zou vertrekken uit hun team en daar zullen zij ook de consequenties van moeten dragen.

    Ik waardeer daarnaast wel je eerlijkheid.


    You were born original, don't die as a copy.

    Kuekuatsu schreef:
    Ik kan me best voorstellen dat de andere mods het niet eens zijn met de beslissing, maar ik vind het jammer dat je geen tweede kans hebt gekregen! In ieder geval hoop ik dat je alsnog van Q kan genieten, ondanks dat je geen mod meer bent (:


    Dat komt helemaal goed, hoor! Het is natuurlijk jammer, maar het schrijven op Quizlet ben ik natuurlijk niet kwijt :)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain