• Het is nog niet zo lang geleden dat ik een topic heb gemaakt over hoe ik me voel. Ik ben er weer. Het gaat weer niet zo goed met me, want ik baal gewoon ontzettend erg van iets. Je mag me gerust een aansteller noemen, ik zal je ook geen ongelijk geven, want ik kan soms best wel kleinzerig zijn.

    Ik heb de laatste tijd het idee dat ik niets meer goed kan doen. Wat ik ook doe, mensen hebben altijd wel wat op me aan te merken. Als ik bijvoorbeeld naar beneden moet komen om sociaal te doen, negeren ze me de hele avond. Dit gebeurt heel vaak en is net ook gebeurd. Als ik dan naar boven ga, zeggen ze dat ik later op de avond wel weer beneden moet komen, maar ik heb geen zin om nog een keer genegeerd te worden. Als ik echter de hele tijd boven ga zitten, noemen ze me antisociaal.

    Ook geven ze me geen kans om in het gesprek te mengen, ze praten gewoon door me heen als er stiltes vallen en ik iets probeer te zeggen. Ze zijn enkel geïnteresseerd in mijn zus die wel zes jaar lang al bij een supermarkt werkt, een vet goede en hoge opleiding heeft en die wél belijdenis van haar geloof heeft gedaan. Ik heb het idee dat ik een beetje begin te veranderen in het zwarte schaap van de familie; ik kleed me altijd zwart/donker, ik ga niet meer naar de kerk en ik heb geen super awesome opleiding.

    Ik voel me eigenlijk alles behalve gelukkig. Ik wil gewoon dat mijn familie mij ook ziet staan en ook eens een praatje met me maakt, zodat ik niet de hele tijd 'het zwarte schaap' ben.


    26 - 02 - '16

    Je weet al wat ik hier van denk. Ik ben er voor je! Dus als er iets is mag je altijd bij me aankloppen! (K)


    16 - 09 - '17

    Same.
    Maar jij bent gewoon echt een schat van een meid Erieka! En je familie is blind als ze je negeren.
    Praten ze door je heen? So what, ga jij gewoon verder praten. Noemen ze ja antisociaal? Zeg wat je ervan vindt!
    Ik geloof dat jij dat kan. En ik denk meer mensen hier ook.
    Just be you!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Sylvie; dankjewel meid, vind ik echt heel erg lief van je

    @Noa; ik ben helaas zo'n type dat alles maar pikt en dan vervolgens op haar kamer gaat zitten huilen omdat ze er niets van zegt. Ik vind het moeilijk om kritiek te geven en te krijgen.


    26 - 02 - '16

    Hmm..praat er rustig met je ouders over anders?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Hmm..praat er rustig met je ouders over anders?


    Die reageren iedere keer hetzelfde; jij bent even belangrijk als jouw zus en je moet je niet zo aanstellen. Daar komt het iedere keer op neer en daar heb ik eigenlijk gewoon niets aan.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Die reageren iedere keer hetzelfde; jij bent even belangrijk als jouw zus en je moet je niet zo aanstellen. Daar komt het iedere keer op neer en daar heb ik eigenlijk gewoon niets aan.


    Ugh, wat haat ik dat. Heb je andere mensen die je vertrouwt en waar je je ei bij kwijt kun, waarna ze je ook kunnen helpen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Ugh, wat haat ik dat. Heb je andere mensen die je vertrouwt en waar je je ei bij kwijt kun, waarna ze je ook kunnen helpen?


    Ik heb eigenlijk alleen maar mensen hier, hoe treurig het ook klinkt, ik heb in de realiteit bijna geen contact meer met mensen..


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk alleen maar mensen hier, hoe treurig het ook klinkt, ik heb in de realiteit bijna geen contact meer met mensen..


    Geen ander familie lid? Een docent op je studie?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Geen ander familie lid? Een docent op je studie?


    Andere familieleden spreek ik amper en m'n docent op school ken ik nauwelijks, die durf ik nog niet echt te benaderen voor zoiets.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Andere familieleden spreek ik amper en m'n docent op school ken ik nauwelijks, die durf ik nog niet echt te benaderen voor zoiets.


    :c
    Eh...ik wil je echt helpen. Alleen heb je niets aan hulp van een dertienjarige.
    Wat ik wel wil mee geven is;
    Je huilt niet omdat je zwak bent, maar omdat je te lang sterk bent geweest.
    Misschien hoor je dit vaak, maar sinds kort ben ik het gaan geloven.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 22:00 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Diancie schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk alleen maar mensen hier, hoe treurig het ook klinkt, ik heb in de realiteit bijna geen contact meer met mensen..


    Dit herken ik ergens.. helaas


    16 - 09 - '17

    Daggers schreef:
    (...)

    :c
    Eh...ik wil je echt helpen. Alleen heb je niets aan hulp van een dertienjarige.
    Wat ik wel wil mee geven is;
    Je huilt niet omdat je zwak bent, maar omdat je te lang sterk bent geweest.
    Misschien hoor je dit vaak, maar sinds kort ben ik het gaan geloven.


    Ik vind het tof dat je überhaupt probeert om me te helpen. Dat betekent erg veel voor me. Die tekst is ook ontzettend waar.


    26 - 02 - '16

    Weet je Erieka, moest ik dichter bij je wonen zou ik de moeite doen je echt eens op te zoeken.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Weet je Erieka, moest ik dichter bij je wonen zou ik de moeite doen je echt eens op te zoeken.


    Dat zou echt awesome zijn, ik heb jou altijd al eens willen meeten. Misschien komt dat in de toekomst nog wel.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Dat zou echt awesome zijn, ik heb jou altijd al eens willen meeten. Misschien komt dat in de toekomst nog wel.


    Awh echt? Sweet! Ja, ooit zullen we wel eens meeten ;)


    16 - 09 - '17