• Het is nog niet zo lang geleden dat ik een topic heb gemaakt over hoe ik me voel. Ik ben er weer. Het gaat weer niet zo goed met me, want ik baal gewoon ontzettend erg van iets. Je mag me gerust een aansteller noemen, ik zal je ook geen ongelijk geven, want ik kan soms best wel kleinzerig zijn.

    Ik heb de laatste tijd het idee dat ik niets meer goed kan doen. Wat ik ook doe, mensen hebben altijd wel wat op me aan te merken. Als ik bijvoorbeeld naar beneden moet komen om sociaal te doen, negeren ze me de hele avond. Dit gebeurt heel vaak en is net ook gebeurd. Als ik dan naar boven ga, zeggen ze dat ik later op de avond wel weer beneden moet komen, maar ik heb geen zin om nog een keer genegeerd te worden. Als ik echter de hele tijd boven ga zitten, noemen ze me antisociaal.

    Ook geven ze me geen kans om in het gesprek te mengen, ze praten gewoon door me heen als er stiltes vallen en ik iets probeer te zeggen. Ze zijn enkel geïnteresseerd in mijn zus die wel zes jaar lang al bij een supermarkt werkt, een vet goede en hoge opleiding heeft en die wél belijdenis van haar geloof heeft gedaan. Ik heb het idee dat ik een beetje begin te veranderen in het zwarte schaap van de familie; ik kleed me altijd zwart/donker, ik ga niet meer naar de kerk en ik heb geen super awesome opleiding.

    Ik voel me eigenlijk alles behalve gelukkig. Ik wil gewoon dat mijn familie mij ook ziet staan en ook eens een praatje met me maakt, zodat ik niet de hele tijd 'het zwarte schaap' ben.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Ik vind het tof dat je überhaupt probeert om me te helpen. Dat betekent erg veel voor me. Die tekst is ook ontzettend waar.


    Ook als je wilt praten, mag het altijd wel met mij. Adviezen zijn niet altijd mijn ding, maar mijn beste vriend is ook 18 en komt ook altijd bij mij met problemen terwijl hij veel meer mensen heeft, en ik ben een redelijk goed, volgens anderen, luisterend oor.
    En net zoals Sylvie zegt; ik wou dat ik je ook kon opzoeken.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 22:11 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nawh, Erieka, wat ontzettend naar voor je!
    Ik weet niet goed wat zeggen eigenlijk. Misschien helpt het als je je eens echt goed kwaad maakt?

    Btw, ik denk dat iedereen die jou op deze site ook maar een beetje kent jou graag eens in het echt wilt ontmoeten! Zo'n lieve meid, dat kan toch niet anders?(:

    Ondanks ik denk dat je al wordt verstikt door de oren wil ik mijn oor ook aanbieden waar je altijd terecht kunt.(:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 22:22 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat ontzettend naar voor je – Erieka.

    Alleen ik blijf bij hetgeen wat ik in het vorige topic heb gezegd – dat niet alles binnen enkele dagen/weken kan veranderen. Dat heeft tijd nodig.


    Echt heel naar dit! Ik weet niet zo goed hoe ik je kan helpen omdat het natuurlijk een lastige situatie is. Mijn gastenboek staaf in ieder geval altijd open voor je. I'm here for you! c:

    Heel veel sterkte meid! *hug*


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Meh, wat naar voor je :/ ik ken het gevoel ontzettend goed, het is hier thuis ook een tijdje niet goed gegaan. Bij mij is het vanzelf overgegaan, ik hoop dat dat bij jou ook gebeurt. Positief blijven helpt! Ik weet dat het heel moeilijk is, maar na regen komt altijd zonneschijn. En mocht je plotseling de behoefte hebben om te praten dan mag je me altijd een berichtje sturen of me toevoegen op facebook.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik probeer mezelf een beetje optimistischer te krijgen door proberen aan leuke dingen te denken en niet te veel na te denken over het negatieve. Dat is alleen best nog wel moeilijk.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Ik probeer mezelf een beetje optimistischer te krijgen door proberen aan leuke dingen te denken en niet te veel na te denken over het negatieve. Dat is alleen best nog wel moeilijk.

    Dat is zeker waar, maar uiteindelijk is het de moeite waard. Misschien helpt het als je wat minder nadenkt over dingen. Ik heb laatst een heel goed boek gelezen wat mij heel goed heeft geholpen om kracht te vinden om door te gaan en positief te blijven. Het boek heet 'De kracht van het nu'. Het is erg spiritueel, maar zelfs als niet-spiritueel persoon heb je er veel aan.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Menma schreef:
    (...)
    Dat is zeker waar, maar uiteindelijk is het de moeite waard. Misschien helpt het als je wat minder nadenkt over dingen. Ik heb laatst een heel goed boek gelezen wat mij heel goed heeft geholpen om kracht te vinden om door te gaan en positief te blijven. Het boek heet 'De kracht van het nu'. Het is erg spiritueel, maar zelfs als niet-spiritueel persoon heb je er veel aan.


    Dat is misschien ook wel goed voor mij dan. Dankjewel voor de tip! (:


    26 - 02 - '16