• Hoii! Ik wil graag een cover voor mijn nieuwe verhaal, Friendzoned ~ James Potter & Sirius Black.

    Wat wil ik op mijn cover?
    Ik wil graag een foto van Aaron Johnson uit de film Nowhere Boy en een foto van Ben Barnes uit de film Dorian Gray. Het mag eventueel ook een gif zijn als je dat mooi kan. De achtergrond mag je zelf bedenken. Als titel wil ik erop:
    Friendzoned en kleiner eronder James Potter & Sirius Black

    Waar gaat mijn verhaal eigenlijk over?
    Dit is de samenvatting:
    Sirius weet het zeker. Hij houdt niet van meisjes, maar van jongens. Om preciezer te zijn: hij is stapelgek op zijn beste vriend James, maar die heeft alleen maar oog voor een meisje die hij toch nooit gaat krijgen. Sirius heeft geen kans, vindt hij zelf. Toch worden zijn kansen groter als hij van huis wegloopt en naar de Potters gaat. Die vangen hem zo goed mogelijk op. Lukt het Sirius om voor ze weer naar Hogwarts gaan James' hart te veroveren? Moet hij Remus om hulp vragen? En als ze weer naar Hogwarts gaan, hoe kan hij James bij Lily vandaan houden? Waarom ziet James hem niet staan?

    Wat krijg je ervoor?
    Als ik jouw cover kies, geef ik je negen credits. Ik hoop dat je dat leuk vindt en zo niet, dan hou ik de credits zelf wel;p

    Het verhaal staat al online, dus als je wilt kijken mag dat natuurlijk(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit is het beste wat me lukken wilde:






    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die is ook best wel leuk^^ thanks(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    urhg, was ik net bezig, valt dat programma uit.... :@ Moet ik dus een nieuwe versie kopen/aanschaffen om het te kunnen gebruiken. Het spijt me maar het gaat dus helaas niet lukken:$


    "Not my daughter, you bitch!"

    Mag ik ook nog eentje maken? Ik verveel mexD


    I solemly swear that I am up to no good

    RickmanLover schreef:
    urhg, was ik net bezig, valt dat programma uit.... :@ Moet ik dus een nieuwe versie kopen/aanschaffen om het te kunnen gebruiken. Het spijt me maar het gaat dus helaas niet lukken:$


    Jammer, maar het maakt niet uit(;

    en @CottonMoon, ja ofcourse, maak zoveel als je wilt;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als het allemaal een beetje meezit heb ik vanavond nog wat.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Als het allemaal een beetje meezit heb ik vanavond nog wat.


    O gawd. Not you. You're way too good. D:
    Beschouw dit als een compliment, inderdaad. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    Klik voor groter


    Als je iets van aanpassingen wilt (foto's, achtergrond, kleuren etc) gewoon zeggen. c:

    @ hierboven: Nawh, dat is lief :3

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 20:39 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @ Michelle
    Ik wist wel dat het goed zou zijn! Ö


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had er ook nog eentje voor je geprobeerd (:


    En in 't grijs:



    “Love is a contradiction.”

    Oh shit ik zie nu dat ik volgens mij precies dezelfde foto's heb gebruikt o.o Ik zocht naar iets waarbij ze een beetje artistiek in de verte staarden maar ik denk dat Macabre me voor was xd (geweldige cover trouwens, as always!) Ik heb photoshop nu nog open staan dus als je wil kan ik er altijd nog een ander plaatje in gooien ^^

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 21:37 ]


    “Love is a contradiction.”

    Waauw! Die zijn beiden echt heel mooi!Echt awesome ^.^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    DiNozzo schreef:
    @ Michelle
    Ik wist wel dat het goed zou zijn! Ö

    Awh, dankjewel. (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb nog een heeeeeele hoop te leren met covers maken. Maar photoshop wil slechts een maand op mijn pc blijven en dan is ie foetsie, en GIMP wil dr niet eens op.
    Hebben jullie toevallig suggesties welke andere programmas ik kan uitproberen? Ik gebruik tot nu toe alleen picmonkey en heel af en toe fotoflexer.

    -Ik ben op mijn mobiel. Sorry voor eventuele typefouten.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik doe het op mijn ipad..


    I solemly swear that I am up to no good