• Mijn abo lijst is een beetje leeg aan het raken en veel verhalen waar ik een abo op heb, krijgen niet vaak nieuwe hoofdstukken. Dus vandaar dit topic.

    Mijn "wensen"

    - Harry Potter ~ Next Generation (Het liefst deze, ik kreeg ineens zin om zo'n verhaal te lezen)
    - 1D/5SOS (Mits origineel uit gewerkt/geschreven)
    - Vampieren
    - Weerwolven (Verhalen over het wolfpack uit Twilight zijn welkom)
    - Onbekende Personen (Fantasy is toch wel favoriet, wel het liefst zonder dat er ieder hoofdstuk iemand word vermoord)
    - In goed Algemeen Beschaafd Nederlands/ABN geschreven
    - Geen verhalen die ik al lees
    - Graag met interpunctie
    - Graag een linkje in je reactie

    Mocht je een leuk verhaal hebben die niet aan mijn "wensen" voldoet, je kan/mag je verhaal hier altijd droppen in een reactie. Ik kan je echter niet beloven dat ik ook echt een kijkje zal nemen.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 19:55 ]


    Physics is awesome














    Life is nothing but a competition to be the criminal rather than the victim.








    Vast, dat is wat ik zit. Ik kan me niet bewegen.
    Geen gevoel. Niet in mijn handen. Niet in mijn benen. Niet in mijn buik. Nergens.
    Alles om me heen is donker, het is zwart, terwijl ik mijn ogen niet eens dicht heb.
    Er is geen geluid, alles is stil, té stil. Geen wind, geen sprankje licht. Zelfs geen sprankje hoop.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels--16/

    When shit happened in heaven, some angels crashed on to earth.





    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Fantasy
    OP
    Nederlands geschreven en gesproken
    Zal later 16+ bevatten
    Geen waarschuwingen


    Mhm?

    Onvolkomen

    Het is een OP verhaal, maar niet fantasy. Misschien vind je het wel interessant, dus ik post het toch maar.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Welkom in



    De enige staat in Ergens die niet naar de pijpen van de landheer danst. Terwijl ten noorden van het Vermetelgebergte een tijd van mechanisatie aanbreekt, verandert het zuidelijke Limbo in de afvalput van het voorspoedige rijk Ergens. De rivaliserende straatbendes maken Limbo er niet veiliger op voor jonge 'zwerfhond' Yalou Duizendster. Eenzaam trekt ze heel Limbo rond op zoek naar haar vriend en leermeester, die tijdens de grote rel een jaar geleden spoorloos verdwenen is. Al reizend ontdekt ze informatie over de geheimzinnige jongen die in conflict zijn met wat ze dacht te weten. Aan de vooravond van de ondergang van Limbo staande, is er nog maar één ding wat ze kan doen: onverschrokken zijn.




    Hoe kom je thuis als je geen huis hebt? Die vraag drijft de zestienjarige Yalou van de ene vervallen stad naar de ander, niet rustend tot ze de belofte haar vriend te vinden na zal komen. De mensen die ze op haar pad tegenkomt, hebben ieder hun eigen doel in dit geïsoleerde oord. Uiteindelijk komen ze echter allemaal op hetzelfde neer: ontsnappen uit de gevangenis die ze Limbo noemen.

    Een verhaal over vrijheid, trouw en bovenal lef.




    >> Onbekende personen
    >> Fantasy & avontuur
    >> Bevat (aangegeven) gewelddadige scènes



    Plaatje is aanklikbaar ^^.


    i put the fun in funeral

    http://www.quizlet.nl/stories/141511/only-trouble-1d5os/


    ''He's so mean''
    ''But I gotta love it''
    ''I just can't let him go''


    ''He's no good for you, He's a badboy''
    ''He's my boyfriend Luke, you have to live with it''
    ''I can't, he's trouble, only trouble''






    ''She lies awake.
    I'm trying to find the words to say.
    I wish I was, I wish I was beside you.''





    5S0S en One Direction bestaan niet
    Ik waarschuw niet dus neem een abo.
    Kan 16+ bevatten
    Enjoy
    ]


    =

    Who run the world?!... Girls!
    OP
    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan ze tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Het was nooit te bedoeling om op hem verliefd te worden
    maar ik kon er niet aan weerstaan.
    Ik moest hem zeggen dat de gevoelens niet wederzijds waren
    Alles veranderde nadat de woorden fluisterend over mijn trillende lippen ontsnapte.

    Zelfs nadat hij de waarheid had aangehoord,
    bleef hij mij negeren.. Geen reacties, geen telefoontjes,..
    Niets ik was hem kwijt..


    Moest ik de tijd kunnen terug draaien
    naar die dag was ik 200 procent voor hem gegaan,
    maar jammer lukt dat niet..





    -Harry Styles
    -Misschien komen er 16+ stukjes in voor
    -Kim Berry
    -1D bestaat
    -Speelt af in het heden
    -5SOS komt er ook in voor
    -Eindigt niet zoals de meeste verhalen hier

    soundtrack


    Never good enough |Harry Styles|


    Ik heb ook een 5SOS verhaal :) Amnesia|5SOS]

    Haar ouders zijn inmiddels twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk, haar vriend is een alcoholist die regelmatig zijn handjes niet kan thuishouden en haar studie loopt ook al helemaal mis. Sarah weet niet meer hoe ze verder moet, maar haar docent meneer Robertsen biedt haar een laatste kans om toch haar diploma te behalen. Hiervoor zal ze wel een geweldige prestatie moeten leveren: een interessant, vernieuwend onderzoek dat indruk maakt. Sarah heeft geen idee wat ze hiermee moet, maar haar behulpzame docent brengt haar in contact met James.
    Al snel beseft Sarah waarom meneer Robertson uitgerekend James heeft gekozen. Hij is niet alleen interessant, maar laat haar de mooie dingen van het leven zien.




    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass




    Mike is geen makkelijke jongen. Hij is niet erg sociaal en heeft een hoop vrienden verloren. Hij wordt gekweld door het verleden en weet eigenlijk niet zo goed hoe hij ermee om moet gaan. Zijn ouders en de school zijn radeloos, omdat hij zijn tijd verdoet met spijbelen, roken en drugs.
    Zijn ouders besluiten plotseling dat het beter is om hem naar een andere school te laten gaan. Hij komt bij zijn jeugdvriendin Jacy in de klas, met wie hij al jaren geen contact meer heeft gehad en als klap op de vuurpijl staat er een onbekende jongen op de stoep, die zegt hem te willen helpen zijn leven te beteren. Waar hij vandaan komt, wil hij niet direct zeggen, maar Mike komt er al snel achter dat hij meer is dan alleen een jongen.

    Geschreven door Cordeliae, Edward_Elric, TheLostMermaid ¤
    Volledig Nederlands geschreven ¤
    Onbekende Personen ¤


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes



    Meerdere personages reflecteren op hun tijd in het thuisland, hun gedwongen vertrek uit het thuisland en hun zoektocht naar thuis.




    De geur van smeulende lijken vulde mijn neusgaten, terwijl een bloedrode zon onderging. De zon leek roder dan normaal, rood door het bloed dat ik verspild had. Bloed dat gediend had voor wraak. Bloed waar ik recht op had. De huizen om mij heen waren vernietigd door mijn toedoen. Hier en daar lagen kinderen, verbrand en verminkt. Gedood door mijn toedoen. Ze hadden het verdiend, net als hun ouders. Dit waren de mensen die verantwoordelijk waren voor de dood van mijn broer.
    Ik zat in het zand en mijn handen rustten op mijn schoot. Eva zat recht tegenover mij en keek mij in mijn ogen. Ik dacht dat ik iets van bewondering in haar ogen zag, maar ik wist het niet zeker. Ik hoopte dat ze ook de bewondering en dankbaarheid in mijn ogen zag. Ik was dankbaar voor haar hulp, dankbaar dat ze had geholpen bij het behalen van rechtvaardigheid: de dood van al deze mensen.
    Ik glimlachte naar Eva en ging met mijn hand door haar haar. Ik wist dat ze geholpen had uit liefde, liefde voor mij, ook al behoorde ze Adam toe. Ik besloot haar te belonen voor haar trouw en ik gaf haar een kus op haar lippen.
    ‘Niemand mag dit weten,’ fluisterde ze toen, en ik knikte.
    ‘Niemand zal dit weten.’

    Another heart Calls ~ Harry Styles & Ashton Irwin

    "i love you" simply slips between my lips, knowing that my heart wished it was that easy, knowing that my heart was desired by others.
    "i love you too" he whispered in my ear, i know he means it with every beat of his heart.
    The moment when you know you have real love that will last forever, and suddenly you doubt about it because of someone else is bad. But when you doubt about it because of two other guys is absolutely awful.
    "Stay.. Please?" with tears running down my face i begged him to stay with me. "I.. I i i can't, i'm sorry.." Slipped between his lips, my world crashed..


    Let her go/let it go ~ 1D& 5SOS
    You see her when you close your eyes, maybe one day you'll understand why everything you touch surely dies. Don't let them in, don't let them see, be the good guy you'll always have to be. Conceal, don't feel, don't let them know.. Well now they know


    Beiden verhalen zijn in het Nederlands geschreven én gesproken. +16 kan verkomen maar dit word altijd aangegeven.
    Het zijn geen traditionele verhalen waarin ze elkaar meteen ontmoeten, en elke week post ik twee deeltjes (per story).


    Perfect Two