• Hallo allemaal! Ik zoek een cover voor een verhaal dat gaat over een jonge zeemeermin met turquoise haren, die haar ouders kwijtraakt en dan alleen verder opgroeit. Is er iemand die zin heeft om een cover hiervoor te maken? :) Het verhaal heet:
    De verloren zeemeermin

    Groetjess


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Er moet toch iemand zijn die zich kapot verveelt of heel graag zijn studie ontwijkt en daarom zin heeft om zoiets te maken :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Als je hem nog nodig hebt, wil ik wel kijken of ik iets kan maken ^^


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Als je hem nog nodig hebt, wil ik wel kijken of ik iets kan maken ^^


    Ooh ik ben heel laat met mijn reactie, maar heel graag! :D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik zou het best weleens willen proberen? Verwacht er alleen niet teveel van. Heb je ook enkele foto's die je erin verwerkt wilt hebben?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is een snelle experiment, maar ik zal ze hier droppen. Van één cover is de titel met en zonder. De andere moet ik nog met tekst doen. Hopelijk vindt je het wat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeh ik vind 'm best wel vet! Alleen wel vrij duister, hij is heel vet maar Emily is best wel een vrolijke persoonlijkheid haha. Ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel :X


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    Oeh ik vind 'm best wel vet! Alleen wel vrij duister, hij is heel vet maar Emily is best wel een vrolijke persoonlijkheid haha. Ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel :X

    Dat begrijp ik. Vandaar mijn vraag van eerder wat je erin verwerkt wil hebben. Zo is het beter voor diegene die de cover voor je maakt, zodat ie uiteindelijk toch niet voor niets is.
          Het is een verhaal over een vrouw die haar ouders kwijtraakt en alleen opgroeit. Dat vind ik best een zielig en heftig verhaal, vandaar mijn interpretatie met mijn covers.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2019 - 12:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Buccaneer schreef:
    (...)
    Dat begrijp ik. Vandaar mijn vraag van eerder wat je erin verwerkt wil hebben. Zo is het beter voor diegene die de cover voor je maakt, zodat ie uiteindelijk toch niet voor niets is.
          Het is een verhaal over een vrouw die haar ouders kwijtraakt en alleen opgroeit. Dat vind ik best een zielig en heftig verhaal, vandaar mijn interpretatie met mijn covers.


    Begrijp ik helemaal! Oké het gaat dus inderdaad over een meisje die in haar jeugd nogal onderdrukt wordt door haar ouders (een zeemeermin) en dan haar ouders kwijtraakt. Het meisje is echter ontzettend nieuwsgierig, optimistisch en overenthousiast. De toon van het verhaal is over het algemeen vrij luchtig, ondanks de heftige dingen die soms plaatsvinden.
    Later in het verhaal ontmoet ze een jongeman, die haar begeleidt in het ontdekken van de mensenwereld. Deze jongen had ik in mijn hoofd als een beetje een vriendelijk sulletje met een bril. Ik zie altijd iemand als Andrew Garfield in mijn hoofd :)

    Kun je hier meer mee, misschien?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Oké, dus ik ben niet zo goed met foto's samenvoegen, en ik heb momenteel ook niet de juiste programma's hier
    maar vond deze nog wel leuk, zonder dat ie ingewikkeld is :D
    je ziet maar of je er wat meedoet ;)


    [ bericht aangepast op 9 jan 2019 - 15:26 ]


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Ik weet niet of je er al een hebt, maar ik heb er toch enkele ontworpen.
    Ik zal je een link sturen waar je ze allemaal kan bekijken. Hier klikken voor de ontwerpen.

    Maar, dit zijn toch wel mijn favorieten.



    The noblest art is that of making others happy ~P.T. Barnum

    Ah wat vet allebei! Eigenlijk vind ik die simpele covers best wel leuk :) Misschien dat ik er wel gewoon meerdere gebruik, ik heb namelijk verschillende delen in het verhaal! Thanks allemaal :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Graag gedaan!


    The noblest art is that of making others happy ~P.T. Barnum

    lvnalovgood schreef:
    Oké, dus ik ben niet zo goed met foto's samenvoegen, en ik heb momenteel ook niet de juiste programma's hier
    maar vond deze nog wel leuk, zonder dat ie ingewikkeld is :D
    je ziet maar of je er wat meedoet ;)




    Heb je deze ook zonder mijn naam, met alleen 'Catan' bovenaan? :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Heb je deze ook zonder mijn naam, met alleen 'Catan' bovenaan? :3


    oh ik zie dit nu pas, maak het dadelijk in orde! :D


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Catan schreef:
    (...)

    Heb je deze ook zonder mijn naam, met alleen 'Catan' bovenaan? :3


    Here you go :D


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed