• Ik weet niet of in het goede topic gedeelte zit maarja.

    Hallo mensjes!!

    Een goede vriend van me die woont in Duitsland en ik heb hem ontmoet op de camping in Calantsoog (Zuid-Holland) en na twee weken is hij weer van de camping vertrokken naar Duistland. Heb zijn nummer en we appen regelmatig maar eigelijk vind ik hem enorm leuk. Helaas is hij 18 & ik 15 én heeft hij een vriendin. Ik vind het echt heel gaaf voor hem omdat het met zijn oude vriendin niet zo goed ging qua relatie. Maar nu wil ik eigenlijk iets kopen wat dan echt speciaal iets is voor ons.. hmm hoe zeg je dat.. :Y) Een soort ding voor onze vriendschap en dat dan met een kaart naar hem sturen.
    Nou goed ik vroeg me af.. hebben jullie misschien een idee voor iets leuks? Ik zat zelf te denken aan bijv. een kettinkje maar dat vind ik dan weer zo afgezaagd/standaard..

    xxx
    Robin.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 0:27 ]

    Zo'n schattig knuffelbeertje? x'D
    Of vinden jongens dat niet leuk?
    Of zo'n vriendschapsarmbandje, die heb je ook toch?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Zo'n schattig knuffelbeertje? x'D
    Of vinden jongens dat niet leuk?
    Of zo'n vriendschapsarmbandje, die heb je ook toch?


    Ik weet niet of hij dat leuk vinden, of jongens zoiets überhaupt leuk vinden.

    Geen kettinkje, is inderdaad afgezaagd. Ik geef mijn jongens vrienden alleen foute kadootjes of eten of geurtjes. Een vriendschap armbandje is idd wel leuk!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind een ketting meer iets wat je aan je 'vriend' geeft (en dan geen gewone vriend), dus dat zou ik overlaten aan zijn vriendin. Ik zou inderdaad gaan voor zo'n gevlochten vriendschapsarmbandje of iets wat centraal staat voor hetgeen waar jullie op vakantie bijvoorbeeld heel veel plezier om hebben gehad.


    •

    Hou je van schrijven/tekenen/knutselen etc.? Dan zou ik namelijk zelf iets voor hem maken, dat vind ik persoonlijk altijd het mooiste en meest speciale gebaar. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vandinha schreef:
    Ik vind een ketting meer iets wat je aan je 'vriend' geeft (en dan geen gewone vriend), dus dat zou ik overlaten aan zijn vriendin. Ik zou inderdaad gaan voor zo'n gevlochten vriendschapsarmbandje of iets wat centraal staat voor hetgeen waar jullie op vakantie bijvoorbeeld heel veel plezier om hebben gehad.


    Beiden houden we wel erg van film kijken & voetballen maar om nu een voetbal te sturen is ook zo creepy.
    Inderdaad, dat dacht ik dus ook al, dat kan je beter doen als je ook echt een relatie hebt met iemand.
    Het moet trouwens niet te duur worden dus tot ongeveer euro of vijftien/tien.

    Parachutes schreef:
    Hou je van schrijven/tekenen/knutselen etc.? Dan zou ik namelijk zelf iets voor hem maken, dat vind ik persoonlijk altijd het mooiste en meest speciale gebaar. ^^


    Ik hou er wel van maar ben niet zo creatief met zulke dingen

    Schuld schreef:
    (...)

    Ik weet niet of hij dat leuk vinden, of jongens zoiets überhaupt leuk vinden.


    Tsja, geen idee.
    Uiteindelijk gaat het om het gebaar :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Schuld schreef:
    (...)

    Beiden houden we wel erg van film kijken & voetballen maar om nu een voetbal te sturen is ook zo creepy.
    Inderdaad, dat dacht ik dus ook al, dat kan je beter doen als je ook echt een relatie hebt met iemand.
    Het moet trouwens niet te duur worden dus tot ongeveer euro of vijftien/tien.


    Koop anders een DVD van een film die jullie allebei fantastisch vinden. Alleen in plaats van hem simpelweg op te sturen maak je zelf een voorkant/achterkant voor het DVD–hoesje, dat kan heel gemakkelijk gaan door bijvoorbeeld een collage van foto's te maken van de vakantie en allerlei afbeeldingen die bij de vakantie passen. Daarnaast kan je er met uitgeknipte letters een kleine boodschap op kwijt. Het voorgaande kost niet veel tijd en werk, maar je geeft hem wel iets wat echt van jou komt.


    •

    Games.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it