• Al toen ik erg jong was wilde ik nooit mee winkelen omdat ik snel zere voeten kreeg. Uiteindelijk ben ik er gewend aan geraakt dat mijn voeten erg pijn doen en ik dacht ook vaak dat het normaal was. Vorig jaar werkte ik in de horeca en werd het zo erg dat ik thuis bijna niet kon lopen, kwam door het werk dacht ik.

    Nu wss ik me paar dagen naar Gent en weeral pijnlijke voeten, alleen zo ik deze keer per ongeluk mijn hiel in de spiegel en deze wss knalrood.

    Nu wil ik best naar de huisarts, maar ik vroeg me af of meer mensen dit hebben en of ze hier oplossingen voor hebben, misschien kan het zo dan al verholpen worden (:

    Ik krijg ook zere voeten in dure schoenen, heb gelkussentjes getest, als ik niet meer op mijn voeten sta gaan ze tintelen tot de pijn weer wegzakt. Whoep, wie kan mij helpen of het ophelderen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb het ook, 8 uur staand werken is echt een hel. ;/ Ik weet niet wat het is en leef er eigenlijk maar gewoon mee.


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet of t ook helpt voor voeten maar misschien dat je informatie kan vinden over steunzolen?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Meh, zijn die dingen niet belachelijk duur? Want daar had ik idd ook al aan gedacht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De mijne waren in totaal voor 150 euro.
    Maar ik had/heb ze voor mijn rug.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Kan best zijn dat je een ontsteking in je hiel hebt (peesplaatontsteking heet het ofzo). Had ik ook een hele tijd, toevallig eens ontdekt en toen is het er met heel veel pijnlijke sessies door de fysiotherapeut uitgemasseerd ='D Tips om het op te lossen, heb ik verder niet. Die zijn er ook niet. Geloof dat het bij de meeste mensen vanzelf weer over gaat, maar dat duurt lang en je kunt het beste even naar de dokter gaan. Die kan je altijd beter helpen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Daar kun je een heeeeel mooi paar laarzen voor aanschaffen haha shit hé.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Daar kun je een heeeeel mooi paar laarzen voor aanschaffen haha shit hé.


    Indd, en ik gebruik ze niet eens meer, dus uiteindelijk was het geldverspilling.
    En daarbij kan je dan niet elke schoen kopen die je wil aangezien zo'n steunzool niet overal in past. Tenminste, daar had ik last van.
    Maar als je last van je onderrug hebt kan het de pijn wel verlichten.
    Maar ik zou als ik jou was toch even een afspraak maken, misschien is het wel zoiets als wat Yoda zei.
    Veel succes in ieder geval!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 22:09 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Yoda schreef:
    Kan best zijn dat je een ontsteking in je hiel hebt (peesplaatontsteking heet het ofzo). Had ik ook een hele tijd, toevallig eens ontdekt en toen is het er met heel veel pijnlijke sessies door de fysiotherapeut uitgemasseerd ='D Tips om het op te lossen, heb ik verder niet. Die zijn er ook niet. Geloof dat het bij de meeste mensen vanzelf weer over gaat, maar dat duurt lang en je kunt het beste even naar de dokter gaan. Die kan je altijd beter helpen.


    Hmm, ik neem aan dat het niet 7 jaar duurt? Ik hoopte stiekem dat iemand me gewoon kon vertellen "oh dat heb ik ook en dit helpt for sure". Ik heb echt een flut huisarts namelijk, maar heb nog geen andere gevonden in de buurt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    (...)

    Hmm, ik neem aan dat het niet 7 jaar duurt? Ik hoopte stiekem dat iemand me gewoon kon vertellen "oh dat heb ik ook en dit helpt for sure". Ik heb echt een flut huisarts namelijk, maar heb nog geen andere gevonden in de buurt.


    Nja, mijn moeder heeft hier ook last van maar ze is er nooit mee naar de dokter geweest.
    Zou t niet weten, sorry

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 22:14 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Bij een orthopeed informeren misschien?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het kan goed zijn dat jou voeten een andere pasvorm hebben dan de schoenen die je hebt en/of die in gewone winkels te koop zijn.

    Er bestaan 'beterlopenwinkels'. Dat is een schoenwinkel waar ze veel weten van voeten en de juiste schoenen. Misschien moet je daar eens op googlen.

    Mij eerste reactie.. jammer joh

    Nee maar serieus ik had het ook steunzolen. Kosyen wat maar ik heb allerlei enkel en voet problemen. Tegen woordig draag ik ze amper maaraj


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    Mij eerste reactie.. jammer joh

    Nee maar serieus ik had het ook steunzolen. Kosyen wat maar ik heb allerlei enkel en voet problemen. Tegen woordig draag ik ze amper maaraj


    Ja, dat dacht ik ook heel lang, maar nu vind ik het echt niet tof meer. Ik word er altijd chagrijnig van en dat is ook niet leuk voor de rest om me heen. Yuk.

    Ik ben bang dat die ebterlopenwinkels allemaal van die stomme schoenen hebben? Ik zie wel eens van die walkies ofzo en man, daar wil je nog niet dood in gevonden worden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tja, je moet er iets voor over hebben,denk ik dan. Ik was op een gegeven moment op een punt dat t me niet echt meer uit maakte, als ik maar geen zere voeten meer had. Ik hoopte alleen met een andere kleur schoenen dan beige naar huis te gaan, maar verder..x)

    Asami schreef:
    (...)

    Ja, dat dacht ik ook heel lang, maar nu vind ik het echt niet tof meer. Ik word er altijd chagrijnig van en dat is ook niet leuk voor de rest om me heen. Yuk.

    Ik ben bang dat die ebterlopenwinkels allemaal van die stomme schoenen hebben? Ik zie wel eens van die walkies ofzo en man, daar wil je nog niet dood in gevonden worden.
    dit klinkt miss stom maar ik denk er nu aan. Misschien nnet zozeer voor de voeten. Maar zorg dat je teennagels grwoon kort zijn daarbij ikzelf heb een voetenzalfje. De naam weet ik even niet meer. Maar het is van ProVoet in muntgroen. Zelf smeer ik het op mn voeten elke avond het is tegen eelt velletjes en echt alles. Dit helpt vij mijzelf tegen voetoijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan