• Welkom bij Walker's High School California! Een plek waar jongeren de vaardigheden leren die ze nodig hebben om te gebruiken in het latere leven... Yeah right! De plaats is gevuld met Bitches, Backstabbers, Outsiders, de Queen Bees, Jocks, Pestkoppen, Hartenbrekers, Drugsdealers en Geeks. Niet te vergeten de leraren die allemaal hun favorieten hebben en de regels breken in de kast van de conciërge. En laten we niet vergeten dat 'X', de onbekende persoon achter zijn computer ook meespeelt in het spel. Alle geheimen en gebeurtenissen van de scholieren komen een voor een op het bekende blog terecht die bekend is door heel Amerika. Denk jij dat je het aankan? Overleven op een school waar iedereen elkaar kent en ook alles van elkaar te weten zal komen..


    Let's talk ^^


    Relaties

    Jordan
    Goede vriendin > Arthur
    Favoriete leerling > Lucas
    Beste vriendin > Arabella

    Tyler
    Beste vriend > Joshua
    Neef > Matthias
    Fake relatie > Alison
    Partners in crime > Raven

    Violet
    Goede vriend > Matthias.
    vijanden > Raven.

    Christiaan
    Moeilijk geval (?) > Arthur.
    Vrienden > Lucas

    Joshua
    Vijand > Alison
    Beste vriend > Tyler

    Lucas
    Goede vriend > Christiaan
    Vriend maar zonder diepe relatie > Caroline
    Favoriete leerling > Caleb
    Iemand die hij apprecieert omdat ze in geschiedenis is geïnteresseerd > Jordan
    Hij kan hem niet uitstaan > Joshua
    Nog iemand die hij niet kan hebben > Alison
    Vrienden > Alec

    Alison
    Vijand > Joshua
    Soort vrienden > Caleb
    Ze mogen elkaar niet > Lucas
    Pester > Lucy

    Lucy
    Gepest > Alison

    Caleb
    Friends with benefits > Alison
    Favoriete Leraar/vertrouwenspersoon > Lucas
    Beste vriend > Arthur
    (Vriendschappelijke) Vriendin/Crush > Arabella
    Ex/Goede vriendin > Raelin

    Arabella
    Beste vriendin > Jordan
    Beste vriend > Caleb

    Arthur
    Beste Vriend > Caleb
    Goede Vriendin > Jordan
    Goede Vriendin > Raven
    Oude 'Vriend' > Matthias
    Minst favoriete les > Gym, Mn. Kauffman

    Matt
    Vrienden > Nathan
    Vrienden > Raelin

    Matthias
    Neef > Tyler
    Bijlessen > Raelin
    Oude 'Vriend' > Arthur

    Rae
    Ex/Goede vriend > Caleb
    Geeft ze bijles > Matthias
    Vrienden > Lucy
    Vrienden > Sean
    Vrienden > Matt
    Goede vriendin > Veronica
    Ze moet bijles volgen bij hem doordat ze een weddenschap verloren heeft, al heeft ze het bij lange na niet nodig > Jonah

    Sean
    Vrienden > Rae.
    Pest > Matt.
    Pest > Arthur.
    Vijand > Joshua.
    Flirt > Arabella.
    Ex > Lucy

    Veronica
    Beste vriend / crush > Sean.
    Goede vriendin > Rae.
    Geld schuldig, dus onderdanig aan > Caleb.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 18:43 ]


    El Diablo.

    Mudita schreef:
    (...)

    Klinkt wel leuk :3 Heeft het lekker een soort mysterie ^^ Dus als ik het goed begrijp is die dan ook een beetje een spion op school die alle geheimen weet te vinden ofzo? :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Parrish schreef:
    @ProudOfUs Jordan wil wel een favoriet zijn ^^ Dan kan ik bijvoorbeeld doen dat ze alleen echt oplet bij Geschiedenis omdat ze dat interessant vind?

    Oki doki ;) 2 klas favorieten ,why not? Let's battle whose the best (:
    En nu heb ik wel genoeg relaties (:

    Je mag dus zelf dingen verzinnen over je personage of begrijp ik dat verkeerd?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Parrish schreef:
    (...)

    Ehm... Vanaf de basisschool maybe?

    @Mudita Inderdaad en niemand weet wie het is. Iedereen op school wil weten wie het is (Of zijn ^^) waardoor spanningen ontstaan omdat iedereen een beetje elkaar begint te verdenken.


    Is goed.(:

    En wie is die persoon dan?(A)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Dumbledore schreef:
    Je mag dus zelf dingen verzinnen over je personage of begrijp ik dat verkeerd?


    Ja inderdaad.
    Ik typ bijvoorbeeld met Jordan.
    "Ik verveelde me en besloot weer even de blog te checken. Altijd leuk. Gelijk toen de pagina opende zag ik mezelf, "Jordan heeft weer een ander?" klonk de tekst erboven."

    Zoiets dus :]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 19:54 ]


    El Diablo.

    Goed, hier is de story. Ik heb de relaties hier (op familie na) weggehaald. Ik ga nu hier een lijstje maken, zeg het maar als ik iets vergeet :]

    Als iedereen even de naam van je personage en daaronder de relaties hier wil zetten ^^

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 20:02 ]


    El Diablo.

    Parrish schreef:
    (...)

    Ja inderdaad.
    Ik typ bijvoorbeeld met Jordan.
    "Ik verveelde me en besloot weer even de blog te checken. Altijd leuk. Gelijk toen de pagina opende zag ik mezelf, "Jordan heeft weer een ander?" klonk de tekst erboven."

    Zoiets dus :]


    Okee!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als iedereen even de naam van je personage en daaronder de relaties hier wil zetten ^^


    El Diablo.

    Violet
    Goede vriend > Matthias.
    vijanden > Rachel.

    Christiaan
    Moeilijk geval (?) > Arthur.
    Vrienden > Lucas.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 20:23 ]

    Joshua Liroy Reynolds. Relaties:

    Alison Parks

    Joshua mag haar niet. Of beter gezegd is zij zijn "vijand". Hij vindt haar aandachtsgeil en arrogant. Ook weet hij dat ze iets tegen mensen zoals nerds heeft waardoor hij haar nog meer niet mag. Joshua haat pesten. Als hij al weer eens een meisje zou slaan, zou hij zij waarschijnlijk de persoon zijn die hij het snelst zou zijn.

    Tyler Elijah Rivello

    Joshua kent Tyler al vanaf de basisschool en ze zijn al heel lang beste vrienden. Tyler is de enigste persoon die echt alles over hem weet. Ook over zijn ouders en wie ze zijn. Joshua verteld hem alles en vertrouwt hem ook voor de volle honderd procent. Tyler is de enigste persoon die hij zo vertrouwt. Vaak als Joshua in de problemen komt, is dat ook wel met Tyler. Hij heeft veel voor hem over en weet dat hij alles bij hem kwijt kan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ga zo mijn lijstje maken ^^ Maar nog een vraagje daarover, heb je het liever de relaties kort of zoals bij de meesten helemaal omschreven was? + Mag je ook een lijstje maken van alle personages bv Arthur mag deze niet zo omdat... Maar niet zo dat ze echt vijandig zijn enzo ? ^^

    + Ik heb eigenlijk nog geen echte vijanden/pesters gevonden voor Arthur :x Dus wie wil ? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lol, Christian heeft geen relaties op zijn familie na :Y).


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    - Lucas Manners -


    - Ouders: geen relatie meer
    - Oma: contact via telefoon

    - Christiaan Kauffman: goede vriend
    - Caroline Rosario Elizabeth Jenner : vriend maar zonder diepe relatie
    - Caleb Addison Montana : favoriete leerling
    - Jordan Brandy Fox : Iemand die hij apprecieert omdat ze in geschiedenis is geïnteresseerd
    - Joshua Liroy Reynolds: hij kan hem niet uitstaan
    - Alison Parks: nog iemand die hij niet kan hebben

    Ik ga nu aan mijn personage beginnen. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    De uitgebreide versie kan je in mijn rol vinden (: